|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je leert meer als je trouwt met iemand die later niet de ware blijkt te zijn. |
|
precies, krijg je ook meteen echtscheiding in de praktijk, werkt allemaal veel beter. |
|
heh, ik vind het ook best een goed idee. maar ja, dan kunnen ze altijd na een tijd nog weer van elkaar gaan scheiden toch? ik vind dat ze in zon les wel eens een paar uur mogen lullen over wat de gevolgen van een echtscheiden voor de kinderen zijn ..."dat trouwlustigen elkaar pas het jawoord mogen geven als zij eerst vier uur onderwijs hebben gevolgd over wat er allemaal komt kijken bij het hebben van een gezin" - niet elk getrouwd stel begint een gezin, toch? maar ja, "kan altijd komen" ... end rant |
|
Inderdaad... dat leer je niet in 4 uur lijkt me.. [edit] reaktie op slechtheid/schaambaard [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 08-01-2003 14:37] 11.45: restate my assumptions |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 08-01-2003 14:43] |
|
quote: dat leer je door eerst 10 jaar samen te wonen. pfff, kunnen ze beter in de us les geven. Oud Vuil. |
|
geven ze dan ook nog eens 4 uur les wat dd gevolgen van een scheiding zijn ook voor ze scheiden |
|
om te scheiden moet je in belgie toch al een aantal gesprekken hebben met iemand die je weer bij elkaar probeerd te praten... In nederland weet ik niet hoe dat zit... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Goed idee! Mag van mij hier ook.Bezint er gij begint! ( in NL is 1 op de 3 huwelijken na 5 jaar kapot) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
De oplossing voor alles... Samenwonen. Daar heb je geen cursus voor nodig! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: nou, wel genoeg ruimte iig |
|
quote: nou nog iemand om die ruimte te vullen... Oud Vuil. |
|
Heeeeel veel ruimte Dus ook minstens 3 slaapkamers! |
|
quote: sorry hoor, maar wat ben jij van plan? Oud Vuil. |
|
1 slaapkamer 1 Kamer voor Mij 1 Kamer voor "vriend" Een woonkamer,douche,keuken,plee |
|
Maar dan ook weg uit veenendaal!! |
|
quote: woon ik ook veenendaal rules *ahum* Oud Vuil. |
|
Veenendaal rules Is hier niks te doen alleen maar christenen wel een goede plaats voor een volgende ZM meeting |
|
quote: veenendaal is bah net als Ede |
|
quote: hehheh, ik woon hier al bijna 34 jaar, dus als je het van vroeger kent... maar goed, de escape dus, waarschijnlijk?!? er zitten gewoon een paar v'dalers op zm. errug off-topic. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 08-01-2003 22:20] Oud Vuil. |
|
Nee man, dat andere café, eh, hoe heet het ook alweer... was vet relaxed, want ze hadden er sigaren. Wim, wat ooit half metal luisterend Veenendaal was zit op ZM . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-01-2003 22:21] |
|
Haha, Ja of bij mij thuis |
|
Heb hekel aan regelhenri in de escape klootzak is dat joh |
|
cafe, sigaren, eeeuuuh, neuh. waren dat sigaren met een tipje en gemaakt van vloeitjes en shag en wiet/stuff? wat drijft die veenendalers toch tot zm, zou het duivelswerk zijn? Oud Vuil. |
|
quote: ik ken gelukkig niemand bij naam daar, behalve rene, die met die lange staart die met de motor naar binnen reed. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |