|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Rene die is wel relaxed! |
|
[quote]Op 8 januari 2003 23:05 schreef B6R6A6M het volgende: en waarschijnlijk kun je zelf ook wel bedenken wat er bij komt kijken. ---wel eens van trouwkappelletjes in las vegas gehoord? ow man, er zijn veel mensen die geen flauw idee waar ze aan beginnen, wat denk je van die gasten die als maagd het huwelijk in gaan. gokken of "het" uiteindelijk wel leuk blijkt te zijn met elkaar. Trouwen en een gezin hebben zijn ook twee verschillende dingen, mensen kunnen ook wel een gezin hebben zonder getrouwd te zijn. ---en andersom denk'k? kinderen zijn toch niet essentieel? Oud Vuil. |
|
quote: Dat is in Amerika, dus is het onzin. quote: Daar heb je gelijk in, ik dacht bij het woord gezin meteen aan kinderen, maar dat klopt dus niet. ge·´zin (het ~) 1 echtpaar met hun eventuele kinderen => familie, huishouding |
|
hehheh. ik ben getrouwd, maar we hebben geen kinderen. vandaar dat mij dat opvalt. no children allowed here. maar trouwles kan ik nog niet geven, pas 1 1/2 maand getrouwd. maar ik leer. (meer als 10 jaar bij elkaar) Oud Vuil. |
|
quote: Verandert er zoveel als je getrouwd bent dan? Ik dacht dat het weinig uitmaakte. |
|
quote: nee, was maar een geintje. er is een topic over mijn getrouwd zijn en wat er veranderd etc. , maar de zoek functie doet het niet. maakt idd weinig uit, we krijgen wel iets meer geld v/d belasting terug. Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb dat topic toen wel gelezen maar kan me eigenlijk alleen maar felicitaties herinneren. Binnenkort zal ik er nog wel eens naar kijken. |
|
quote: dude! besef je wel dat er een schrijnend tekort is aan true metalkids? De meeste metals zijn eenzame rukkers dus je dient dubbel en dwars te compenseren! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vind dat wanneer je les nodig hebt je nog niet aan trouwen toe bent. ga eerst samenwonen enzo, elkaar een beetje leren kennen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |