|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Juist |
|
Ik heb inmiddels zojuist vernomen dat Morning gewonnen heeft... Kan er iemand een verslagje posten? |
|
he gatver ook niet leuk |
|
quote: Sorry 0% behoefte aan |
|
Wat een vage bedoening was dat zeg. De jury vond Triple 7 beter, maar heeft Morning laten winnen omdat 'ze jonger zijn' en 'het steuntje in de rug wel zouden kunnen gebruiken'. Hoeveel waarde moet je nu aan zo'n battle hechten? Blijkbaar winnen 'de beste' niet.. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Tja dat heb ik ook gehoord ja.... maakt mij niets uit als ze bands laten winnen maar kun je zien wat voor "waarde" je aan zo'n festival kunt hechten........ 0,0% Eigenlijk zouden bands zoiets gewoon moeten negeren................. |
|
quote: Hee gammele, heb je de foto's al? |
|
Wie zat dan in de jury? Belachelijk zeg, de volgende keer ga ik wel in de jury. Staan jullie al gelijk in de finale. |
|
quote: Dat is toch wel een zeer lamme reden. Vriendjespolitiek misschien?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik hoorde dit vanmiddag idd ook ja (was gisteren al weg voordat de uitslag was geweest). Schijnt letterlijk tegen onze bassist gezegd te zijn.. |
|
Tsja, echt motiverend is het niet als je je helemaal geeft op een podium en dan later gewoon op leeftijd blijkt te zijn uitgeschakeld? Als FIFTH had gespeeld, hadden die dus nooit kunnen winnen, evenals Angels Decay, want bij deze bands ligt de gemiddelde leeftijd, net als bij ons kennelijk, te hoog of zoiets? |
|
quote: hahahaha, dan zorg je toch dat je je leeftijd op je paspoort verandert hahaha |
|
quote: Lange leve 777, ook al zijn jullie niet meer op leeftijd hahahahah |
|
hee ratje!! Tof dat je dr ook bent |
|
Hey Triple7 sletjes Je moet ook niet mee doen om te winnen.Je weet toch dat dat altijd overal doorgestoken kaart is.Je moet gewoon meedoen voor het gratis bier. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Wederom een typische uitslag van een klote jury ....zulke gaste moet ik dus niet.....doet me denken aan mijn schooltijd....zat een buitenlander bij mij in de klas (HEAO) kreeg betere cijfers voor engels, omdat hij het toch al moeilijk had met de taal...fock off man....ik kom ook niet uit engeland!!! |
|
Die hele MetalBattle is dus blijkbaar een lachertje. |
|
quote: Heeeee Connie |
|
quote: hee 777 vrienden, alles kits met de gitaren |
|
Ja hoor met jou ook alles klaar ? |
|
een sfeerimpressie: |
|
lol hahahahah |