|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Cummie |
|
Hhhaha Mies ben jeje standaard vergeten ? |
|
HEUY!!!! Miesje..heb jij je vliesje nog....lalalalaaalaalaaa |
|
Ja, heb jij hem gevonden? |
|
HEUY!!!! Ik kwam hem laatst tegen...plakte nog aan mijn tong...best ruw spul dat vliesje van jouw |
|
quote: Ga hem dadelijk voor je halen..... krijg ik da morgen een kusje ? |
|
Nog veel meer... |
|
O YEAH !!!! |
|
Ai, kijk maar uit Mies, straks benje weer lijdend voorwerp, ik weet hoe die dingen gaan.... |
|
joow ja helaas voor Triple 7, ik had ook verwacht dat zij zouden winnen... zo metal zijn wij toch ook weer niet naja ennieweej mogen wij in de halve finale spelen... btw: 777: we sjpeluh nog wel eens ergens...samen....lekker grtn Stijn |
|
quote: Ja...succes in de halve finale...we spelen zeker nog eens met elkaar |
|
Hoe bedoel jij dat spelen nu weer miesjelief? |
|
friemelen |
|
quote: Was is dit nou weer voor een ge-eikel???? Morning was de beste band, punt. Volgens mij was er ook niemand in de zaal die dit niet vond, of heb ik niet goed opgelet???? Discussiepunt was wel dat Triple 7 technisch beter in elkaar zat, maar dat bij Morning het geheel beter was. Kappen met die onzin. Waren jullie soms aanwezig bij de jurering? Dacht het niet nee. Bij de bekendmaking van de winnaar is gezegd dat de winnende band een jonge band is die een steuntje in de rug kan gebruiken. Sorry hoor, maar dat steuntje in de rug geldt natuurlijk voor alle bands. Ze hebben niet gewonnen omdat ze jong zijn, kom op zeg.... Eigen mening mag, maar ga niet lopen roepen dat er sprake is van vriendjespolitiek. Ik heb al een mailtje gehad van de organisatie met een vraag of de geruchten waar zijn. Mooi kut dus. Gisteren had ik het er met een collega nog over dat de Metalbattle toch wel goed verlopen was, lekker gezellig en geen gezeik . Trek je bek open op de avond zelf en ga niet op een publiekelijk forum zitten te kankeren. Vragen en of opmerkingen? Graag. Ivo Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
GO IVO we hopen in elk geval dat we Limburg een beetje fatsoenlijk kunnen vertegenwoordigen in Bussum en als dat ons ligt zal dat zeker gebeuren!!! groeten, Stijn BTW: live recensie van ons optreden in Woerden http://home.wanadoo.nl/seventh.son/morning-live.htm [Dit bericht is gewijzigd door Morning op 20-01-2003 10:28] |
|
quote: Hmmm heb er zoals al eerder vermeld al vanalles over gehoord en ook op de avond zelf al..... direct na de uitslag..... Maar dat zijn jullie dan ook wel een beetje zelf schuld vind ik..... als een van de juryleden naar iemand toe gaat en zijn mond voorbij praat of whatsoever....... dan kun jeje natuurlijk wel afvragen of de jury wel zo 100% waterdicht is omdat ze hun mond niet kunnen houden.... want het kwam dus niet uit een voor jou vreemde hoek..... maar recht uit de jury...... dus kijk maar eens eerst naar je eigen groepje vertegenwoordigers met hoe het daar precies in elkaar zit want dit komt niet voor niks zomaar aanwaaien natuurlijk........ De redenen interesseert mij in ieder geen fuck waarop je iemand laat "winnen" ik speel alleen maar mee omdat het weer een optreden is meer niet... ga erdan ook nooit vanuit iets te winnen of wat dan ook..... ben er zelfs wat op tegen omdat; hoe kan je muziek met elkaar vergelijken als je bv drie verschillende muziekstijlen naast elkaar op een podium zet....... niet dus !! Dat hele wedstrijdprincipe moet maar eens snel uit de wereld geholpen worden..... want het gaat altijd nergens over........ Het gezeik begint vaak al bij de loting..... Maar goed, wij hebben iig lekker gespeeld en wat anderen ervan vinden intereresseert me iig geen kut...... iedereen denkt maar wat hij wil..... maakt mij allemaal niet uit want de muziek maak ik (en de rest van de band natuurlijk) in eerste instantie voor mezelf en niet voor anderen. Dus......................... [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 20-01-2003 18:26] |
|
quote: Hmmmm zou kunnen............ ff logica op los laten.... Morning + Triple7 = Gothic + LowTuned-Metal = 2 verschillende soorten publiek = niet wat wij zoeken = jammer !!! |
|
hmmz tja... verschillend publiek bij elkaar brengen kan ook leuk en tof zijn we spelen zo vaak met andere bands maja groeten S |
|
quote: Tja Fifth heeft dan ook een goeie beslissing gemaakt denk ik! Je mag gewoon niet te goed zijn Wel jammer hoor ik had jullie graag in mijn ex home town willen zien. |
|
quote: Dat hebben wij ook al vaker gedaan onder het motto "kan leuk zijn" maar is iedere keer een diceptie geweest voor de bands..... dus.... nee. |
|
quote: Lijkt mij ook... 9 maart Bachelor Club, Ell: Angels Decay + Morning Moet kunnen toch? |
|
Tja is jouw... feest he hahahhaahah |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |