|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ergens wel interessant (al irriteert de geldklopperij mij )...ben benieuwd of je er uit kan halen wat hem bewoog... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Pff .. waarom worden van alle muziekjunkies toch boeken uitgebracht .. de echt interesante mensen worden overgeslagen .. |
|
Hopelijk maakt het een definitief einde aan al die onzinnige geruchten dat hij vermoord (vergiftigd) zou zijn. Al zullen de conspiracy-fanaten wel weer gaan roepen dat de dagboeken vervalst zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Wat is er Jenje? Wil de uitgeverij je autobiografie niet publiceren? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb ook een 'jeugdsentiment' van nirvana. Maar ik weiger het dagboek te kopen omdat ik fan was van de Nirvana-muziek zelf en niet van Cobain. Ook zal ik het nooit lezen omdat hij zelf die dagboeken niet heeft geschreven om ze later uit te laten geven en is dit gewoon walgelijke uitmelking van de Nirvana-hype. Die nieuwe cd vind ik overigens ook commerciele uitmelking en zal dus 1 van de weinige zijn die niet en nooit in mijn cdrekje te vinden zal zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nee Maar serieus .. waarom zou je het dagboek van een junk willen lezen? Ga dan naar Hoog Caterijne en vraag daar iemand naar zijn leven .. |
|
quote:dat wou ik ook al zeggen |
|
Jenje... Jij met je idiote commentaar...en met dat kutbandje van je...We'll meet again when you are as rich as KC was... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:'nee dit commentaar is nuttig. ik vind jenje's commentaar wel dergelijk ergens op slaan, waarom is curt interessanter dan een ander mens? en jenje's band erbij halen slaat echt nergens op. |
|
Goedzo Icequeen, zo kom je slim over ... |
|
niet flamen en on topic graag I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:we flamen niet maar die opmerking van icequeen was zooooooooooo loos. |
|
quote:Helemaal mee eens. Hijzelf heeft er nu misschien geen last meer van, maar ik zou het zeker ook niet appreciëren moesten mijn dagboeken ooit uitgegeven worden (zelfs al ben ik dan al dood). [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:nee de dagboeken anne frank waren wel bredoelt voor de verkoop |
|
quote: Die heb ik ook nooit gelezen en om diezelfde reden zal ik dat ook niet doen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:die zou ik nou nooit lezen maar om een geheel andere reden. die van kurt misschien nog wel, die lees ik nu nie omdat ik te lui ben. |
|
quote: Wat is jouw reden dan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Het uitbrengen van dit dagboek is niets dan geldklopperij, en ik zal het niet aanschaffen. Was toch al nooit een KC idolaat iemand, ondanks dat ik nirvana geen slechte band vond "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zo, daar zal Corteney weer veel geld door ontvangen, anders zou het ook niet gepubliceerd worden. |
|
*KASSA* |
|
het wordt ook telkens weer iets nieuws verzonnen zeg, eerst een live album en dan een singel die uit het niets komt, nu weer een boek, beetje jammer allemaal. |
|
misschien straks schedelsplinters van die relieken weet je wel. |
|
ja, ik was me net ook al aan het afvragen wat er na komt. |
|
Ze verkopen echt overal ook splinters waar jezus aan gekruisigd zou zijn. Al die zogenaamde 'relieken' splinters bij elkaar, zou dat kruis 10 meter hoog zijn geweest en 4 meter breed ofzo maar weer ontopic |
|
vraag me af hoeveel coke die boeken op gaan leveren... My madness, my sadness |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |