|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Alles staat al in de topictitel. |
|
Gewoon gaan, Officium Triste heerscht hard live! |
|
hmz weer een reden om naar huis te komen hehe Je moeder. |
|
2 hele goede bands! kut zeg dat het helemaal in Apeldoorn is, das mij te ver We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Waarom komen ze niet eens in het patronaat spelen? MDB heeft er vorig jaar ook gespeeld, dus dan moet het aantrekkelijk klinken voor de andere doommetalbands Kan ik er tenminste ook bij zijn We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Flink gaan zeuren bij het Patronaat dat ze dit soort bands moeten boeken. Wij spelen wel! |
|
Er moet meer doom live komen ! Kunnen wij ook meer optreden |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Officium Triste in Apeldoorn!!!!!!! ik ben er dus eindelijk weer eens ECHT goeie muziek in de Gigant!! vind Whispering Gallery niet ehct boeiend live.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
och, vervelend..Desaster speelt ook op 1 ferbuari |
|
quote: Daar houd ik je aan! Ik ken een paar menschen van het patro, dus het valt te proberen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Patronaat is een gave zaal, maar ze gaan toch verbouwen of nieuwe locatie ofzo?? O.T. wil overal wel spelen mits we genoeg onkostenvergoeding ontvangen en we genoeg bier krijgen. |
|
quote: Ja patronaat gaat in April dicht en verhuist dan tijdelijk naar een andere locatie. In 2005 hebben we een betonnen hal ipv een klein gezellig zaaltje Maar ik zal vanavond in de kroeg even een paar mensen aanspreken die invloed op het patro hebben We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Te beginnen in Enschede natuurlijk |
|
Vanavond Whispering Gallery in de Baroeg.. OT wordt ook weer eens tijd dat ik die live ga zien.... |
|
quote:Whispering Gallery heerscht live ook! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Cool! Nu zie ik OT eindelijk eens. Zo dicht bij huis ga ik ze echt niet missen hoor. Dit wordt het concert van het jaar! |
|
Wat is Whispering Gallery voor een genre?? Ik heb het vandaag nl. gemist in de Baroeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als er mooie dames om een slaapplaats verlegen zitten.... ...... |
|
Ik heb ook wel plek... Whispering Gallery speelt ook doom/death. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 11-01-2003 0:59] |
|
hhmmzzz, apeldoorn. iets zegt mij dat ik er dan ook ben |
|
verder nog verwacht in gigant: 7 maart disharmonic orchestra(A), No Return(F) en Absorbed(NL) dusch !! www.gigant.nl kies links en klik op metalnight logo !!!!!! |
|
Beterz! Weer meer metal in Apeldoorn! PS Die site van de gigant krijg ik hier al maanden niet meer op mijn beelscherm? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 12-01-2003 17:03] |
|
quote: maar Officium Triste is veel beter Maareh Erik..... ga zo door!! Apeldoorn word nog eens DE metalstad ast zo door gaat ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:met pharmacon aan de top zeker |
|
Nee, den Heerschers... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |