|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb echt totaal niets aan dit lijstje want de shirts die ik zoek staan hier niet bij! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Internetsite? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dat is volgens mij de shirtlijst van Displeased! |
|
quote:echt waar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hey, het "[temp. not in stock]" zag ik pas ná mijn opmerking hoor . |
|
quote: my thought exactly.. is ook zo |
|
Er zit ook echt geen EEN zeldzame bij... edit: aha Displeased dus. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 10-01-2003 20:58] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Lekker nutteloos dus om deze shirts in je winkeltje te gaan verkopen. Ik dacht dat het echt om shirts zou gaan die je 1,2,3 niet kunt vinden.. Helaas pindakaas Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: verrek hehe |
|
ja ikw eet dat het van displeased komt. Ze heeft dezelfde levcerancier Mara daar gaat het niet om. Ze wil weten welke shirts nou zo in trek zijn. En btw 1) Niet iedereen kent displeased 2)Niet iedereen vind bestellen via Internet veilig Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
conclusie dit betreft dus geen zeldzame shirts en een groot deel van Nederland koopt zijn shirts makkelijker bij een displeased dan bij een vaag winkeltje waar je eerst 100km voor moet reizen in de hoop dat ze dat shirt hebben. Beetje nutteloos topic dus. Of ga op zoek naar echt zeldzame shirts. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: 1)iedereen kent jou vriendin 2)iedereen vind bestellen via haar veilig |
|
quote: gothic kleding? Dan zullen nightwish, Within Temptation, After Forever, Autumn enz enz wel goed verkopen. |
|
Wie is me vriendin dan Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
1) Je hoeft bij Displeased niet via internet te bestellen. Je kan gewoon via de post bestellen, geld overmaken, etc.. net als bij b.v. de large. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: gothische kleding dan, jeweetwel jurken enzo Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Dude... Ik geef je een aantal bands die in een winkel met gothische kleding goed zullen verkopen. |
|
shirts dus.. ohh Krijgt een beroerte Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
sorry ben nogal wazig vandaag Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: zo das een mooi lijstje Je moeder. |
|
quote:Je ken ook gewoon langs gaan. |
|
Hier een paar serieuze tips: Jouw vriendin lijkt zich te willen richten op mensen die op zoek zijn naar moeilijk te vinden shirts. Deze mensen hebben vaak al genoeg gezocht en rondgevraagd om Displeased en Large e.d. al wel te kennen. De echt moeilijk te vinden shirts zijn niet die displeased-shirts maar bijvoorbeeld shirts van Satyricon, Mysticum, en vooral veel oude shirts die 'out of print' zijn. Er zijn nu een paar dingen die jouw vriendin kan doen: 1. Zich net als de meeste andere gothic-winkels die shirts verkopen toch maar gaan richten op de standaardshirts (lees: displeased-shirts), die is commercieel in iedergeval interessanter dan die 'rare' shirts maar natuurlijk wel gay. 2. Zich toch richten op 'rare' shirts. Doet ze dit, dan kan ze denk ik het beste de shirts gaan verkopen die in NL nauwelijks te krijgen zijn, maar in bijv. Duitsland nog volop (bijv vrijwel alle oude Emperor, Marduk, Immortal, Burzum shirts).. Overigens betwijfel ik of het mogelijk is deze optie uit te voeren. Vergeet niet dat DispleasedRecords dit soort shirts niet voor niets niet meer verkoopt; er is gewoon te weinig vraag naar. Ik heb ooit Ron (van D.) eens gevraagd waarom shirts als Emperor's Nightside eruit lagen terwijl er veel mensen zijn die dit soort shirts nog graag willen hebben, en kreeg als simpel antwoord dat het niet lucratief meer is; er moeten namelijk minstens 50 dezelfde shirts besteld worden door D. (..) Een land als Duitsland heeft gewoon veel meer inwoners, meer metalfans dus ook, en daar is het wel haalbaar om tientallen verschillende Darkthrone shirts in de catalogus te houden (zie bijv: pervertedtaste.de) En dan te bedenken dat jouw vriendin met een winkel zit, en dus met veel meer kosten (displeased is mailorder) denk ik dat 'rare' shirts verkopen gewoon geen realistische optie is. Last but not least: mensen die 'rare' metalshirts zoeken stappen doorgaans geen gothic-kleren winkel binnen.. |
|
"Judas Iscariot Heaven in flames [Import] [temp. not in stock] TS Judas Iscariot Heaven in flames [Import] [temp. not in stock] LS" die 2 staan al meer dan 8 maanden temp. not in stock . die kun je, bij mijn weten, ook nergens meer vinden.er is wel een 2de editie met dezelfde benaming maar die heeft aan andere tekening voor & achter. |
|
Mocht na mijn minor speech toch nog willen weten welke shirts moeilijk te vinden zijn, voor deze zou ik zeker gaan: - Arcturus -> Fall/Rise - Mortem -> Slow Death - Mysticum -> een mooi shirt - Ulver -> Nattens Madrigal - Mayhem -> In Memorium (de mijn valt uit elkaar) - Mayhem -> Dawn of the black hearts - Satyricon -> Dark Medieval Times (heb hem laten schieten op wacken vorig jaar (bootleg) - Dissection -> The Somberlain - Bathory -> Blood fire death (de oude versie) En voor Cadaveria: - Obituary -> slowly we rot - Diabolicum -> een mooi shirt - Iron Maiden -> F.o.t.D - Sepultura -> de hele oude shirts [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 10-01-2003 21:36] |
|
voor de serieuze reacties: BEDANKT! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |