|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Maakt die andere Bloodline doom? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dan heb ik er een promootje van liggen. Opium Hearts heet die. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die CD staat momenteel op mijn bestellijst Nog even wachten dus! |
|
geweldige plaat werewolftraining top nummer: while the city sleeps de lp en shirt zit al in de preorder btw de 7" a pestilence long forgotten is ook erg sterk. incl "was einst war" cover van deze 7" zijn nu ook shirts verkrijgbaar. kortom verplichte kost bloodline gvd bloodline |
|
mijn favoriete black metal album van het moment signature |
|
Zou hier ooit nog eens wat nieuws van uitkomen? Werewolftraining smaakte namelijk naar meer...veel meer! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik hoop het maar Kvaforth of hoe hij ook noemt (Nicolas) concentreert zich tegenwoordig op Sudarium blijkbaar. signature |
|
Er is maar 1 echte bloodline!! en das mendel verdamme!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: jij bedoelt idd roman schoensee, pyogenesis, tegenwoordig in The Dreamside en the Bloodline, waarbij The Dreamside een behoorlijke aanrader is, maar dan vooral de eerdere platen die richting dead can dance en wave gaan, met de fenomenale zangeres Kemi Vita, nu ook actief in satyrian, met o.a. jan yrlund. |
|
ik geloof dat ze een dezer dagen een nummer gaan opnemen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Zijn beide uiteindelijk nooit uitgekomen, toch? Als ik het me goed herinner is er wel ergens een wit Bloodline shirt maar ik dacht dat dat een bootleg was of wat dan ook? Van die LP ben ik er in ieder geval zeker van dat die tot nu toe niet is uitgebracht. |
|
Ik weet niet hoe het met jullie is...maar ik vind het nieuwe album echt belachelijk gaaf. Dit kon ik nog wel eens het beste black metal album van 2009 vinden. Beklemmende, sinistere, depressieve en vooral haatvolle black metal. Ik kan er eigenlijk maar weinig over zeggen omdat het grotendeels draait om het gevoel. En dat is nou eenmaal lastig in woorden uit te drukken. Luisteren die ellende! http://www.myspace.com/werewolftraining I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wist ik niet van signature |
|
Met mij is alles goed, dank u wel. De nieuwe Bloodline vind ik ook goed maar, beste blackmetalalbum van dit jaar is wel overdreven. De plaat gaat naadloos verder waar ze gebleven waren. De sound is bijna hetzelfde alleen wat warmer en dat is gelijk een nadeel vind ik. Toch blijft het verplichte aanschaf. De eerste wordt/is alsnog op vinyl uitgebracht, las ik. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 18-09-2009 22:30] |
|
quote: Je kunt ook niet alles weten. Daar ben ik voor Maar wat vind je van het nieuwe album? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: kheb het nog niet signature |
|
Zal er ook ff achteraan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nieuwe is erg vet. Het betere van Werewolf Training met stukken die wel wat aan Lifelover doen denken. Erg gaaf. |
|
zijn de drums nu wel goed gemixed? of hangen ze weer aan de linker kant? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De nieuwe is echt super gaaf, een van de betere nieuwe albums die ik dit jaar heb gehoord. |
|
Gave plaat ja! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vergt nog enige luisterbeurten...t pakt me nog niet direct. |
|
Mochten mensen zich afvragen waar je dit album kunt bestellen, check deze site: http://thr666.horde.se/ Betrouwbaar en ERG snel. En het album gaat me steeds beter bevallen. Momenteel staat dit album absoluut op nummer 1 in mijn black metal lijstje van 2009. Eigenlijk is het heel minimalistische black. Maar de sfeer die de Zweden hier oproepen is echt geweldig. De misanthropie is gewoon voelbaar. Alles moet dood. Tot de hele aardbol bedenkt is met een laag as en de vage geur van verbrand vlees de enige herinnering is aan leven. Ofwel, dikke aanrader! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ohja, die nieuwe moet ik ook nog checken. Ik ben benieuwd. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |