|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tering, wat een gave plaat! |
|
Soms weet ik wel waar ik het over heb. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
leuke muziek. Lekker negatief. ff downloaden voor op de fiets ofzo IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Uit welke film komt de sample @ 3:00min vandaan? Thriller/Horror over een paar gasten die mensenvlees eten om onsterfelijk/jong te blijven(?) |
|
"You haven't seen anyone die have you? Certainly not upclose. That swept final gasp for them and then absolute silence. The stillness of the body as the flesh turns white. You're terrified right now because you think of it as death. But think of it as freedom." signature |
|
Die laatste draait bij mij nog erg vaak. |
|
gisteren gekocht en hij is inderdaad zeeer lekker signature |
|
wat een schitterende cover van l'été Indien van Joe Dassin signature |
|
Check die nieuwe nu voor het eerst en moet zeggen dat het een fucking toffe plaat is geworden, wat een energie! Argg |
|
Ja, erg gave plaat. |
|
Thanks voor de bevestiging . Btw, voor WITTR een biertje wegtikken in een parkje, mocht het mooi weer zijn? |
|
Dat is geen slecht plan. Misschien langs de gracht ofzeu? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-05-2010 19:11] |
|
end of the...? |
|
Godverredommeeee!!!1111 Werewolf Training was echt zo vrees'lijk vet. Wist ook helemaal niet dat er iets nieuws was. Snel aanschaffen. |
|
quote: Moet dat niet "sapperdeflap" zijn? Boeiender |
|
Nee. |
|
Die The Citadel of Everlasting Tyranny EP eindelijk gevonden op het net. benieuwd! signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |