|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar heeft Sarjenka gelijk in Dit slaat nergens op. |
|
keer een boek gelezen waarin een kind was besmet met het e-coli virus, was ook niet echt smakelijk hoe omschreven werd hoe haar lichaam van binnen helemaal leeggevreten was enzo. twas maar een boek, wel met goeie research, maar heb toen een paar maanden geen hamburgers gegeten www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
favo ziekte: een druiper graag aan alle mannelijke slettebakken gewenst, dat is nu humor |
|
Kringspiertyfus... Kutschurft... enz. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dit was ooit op Discovery. Als het op een ander net was, had ik het niet geloofd: er zijn mensen, die niets liever willen, dan dat een gezond(!) ledemaat van hun wordt afgezet. Die mensen voelen zich dus erg ongelukkig, totdat bv. hun rechterbeen is afgezet, dan pas voelen ze zich 'compleet' of zoiets. Er is echter geen dokter die een gezond been wilt afzetten, dus die mensen kunnen nergens terecht. Het lijkt me echt vaag, dat er mensen zijn die met zulke gedachten rondlopen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik heb lekker de tofste ziekte van allemaal: de ziekte van Gilbert. Het komt in Nederland officieel niet voor (eigenlijk alleen in Zuid-Frankrijk), dus dokters zullen je uitlachen als je erover begint. Het heeft te maken met een afwijking die ervoor zorgt dat als je een periode van hevige stress hebt (in wat voor vorm dan ook) de lever de hoeveelheid gal niet meer kan verwerken. Dan komt het dus in je bloed terecht en wordt je harstikke geel; helemaal. In eerste instantie denkt iedereen aan geelzucht, maar dat is het niet. Het is eigenlijk vrij onschuldig. Het is niet besmettelijk (wel erfelijk) en je voelt je er niet beroerd onder. Het is hetzelfde verschijnsel als bij pasgeboren baby's waarvan de lever nog niet helemaal op gang is. Die zijn ook geel. Ik heb tot nu toe geen 'zware aanvallen' gehad; bij mij wordt vooralsnog alleen mijn oogwit geel. Touché, pussycat! |
|
mijn favoriete ziekte komt altijd na mijn favoriete avond maar gaat gelukkig snel over ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Was gisteren op RTL 4.......ZIEK, wordt dan orgaandonor. Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
Gilles De La Tourette KUT, VERDOMME, SHIT te easy, sorry... Bruce Banner |
|
quote: lijkt me nie eens zo vreselijk om te hebben eigenlijk |
|
quote: sorry maar dit is een erg grappige zins combinatie |
|
LOL |
|
Het probleem met Gilles de La Tourette is dat het in meerdere verschillende vormen voorkomt (net als die vent die op bnn werdt geinterviewd bij zo'n programma over die ziekte en de hele tijd beffen moest zeggen en zijn tong zo uitsteken en likken en zo), het vervelende aan Gilles de la Tourette is verder dat het ook kan leiden tot dwanggedachten, sommige mensen kunnen dan dagen over niets anders dan lantaarnpalen nadenken of zo, dat lijkt me wel kut "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: LOL! Zelf niet eens doorgehad! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Het anus wormpje.. deze worpjes worden ongeveer 1 cm lang. Ze leven in je darmen en de vrouwtjes kruipen s'nachts uit je anus om rond je anus eitjes te leggen. Je kunt het herkennen aan de jeuk rond je anus en aan een klein wit sliertje wat uit je anus hangt.. Wat je tegenwoordig wel niet op school leert. Ik vraag me alleen af hoe deze worpjes weten wanneer het nacht is. edit- besmetting via de mond. vooral kleine kinderen hebben hier kans op vooral door het spelen in de zandbak. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-01-2003 22:27] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
gadverdamme Idd hoe weten ze dat? |
|
Lepera ! Bodyparts flying everywhereeeee |
|
wat een ranzig topic, en favoriete ziektes heb ik niet, ik vind gezond zijn altijd wel fijn Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: TUBERCULOSIS! Eaten from inside! |
|
gelukkig ga ik dood |
|
Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
(dat is ook een ziekte) Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: ehmm... |
|
en dan nog, toch zeker niet je favoriete? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |