|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja precies! Ik moet er niet aan denken zeg! Je kan gewoon helemaal niets meer maar je bent volledig bewust |
|
ik vind elefantiasis wel melig... [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 31-03-2003 22:02] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Heel ziek ja! Dat kan zo erg worden dat je gewoon een euhm.. skippybal tussen je benen hebt hangen |
|
zie foto... ja ben blij dat ik dat niet heb.... maar ehm... jongens die van dikke tieten houden... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: whahahaha S_S *duikt alvast ergens onder* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Als dat knapt, heb je een zaadverstuiving [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-03-2003 22:08] |
|
quote: Die heb ik ook gezien! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: hahahaha ik las ff verkeerd (zaadverschuiving) Je moeder. |
|
Whahaha!!! ow dat is nog nix. Ik heb een keer een foto van zo'n gast gezien die kon niet meer lopen. Had een gigantisch grote poef tussen z'n benen hangen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja, hahahaha, dat is een hele grappige ziekte! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Rotten.com [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-03-2003 22:17] |
|
ja een beetje zo'n idee ja. Maar dan nog drie keer zo groot "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Where they come from they're known as manly men! Touché, pussycat! |
|
tis maar waar je op kickt he "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Lepra: Enorme verminken alleen door bacterie/virus. Immortal Pride |
|
quote: he die staat ook op het hoesje van de cock & ball torture/last days of humanity split [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-04-2003 14:46] Je moeder. |
|
quote:Persoonlijk denk ik (en daar sta ik vast niet alleen in) dat al die mannelijkheid toch vreselijk in de weg moet zitten. Touché, pussycat! |
|
Hahahahahaha! Die foto's zijn grappig! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ja grappig zeg.. vooral als je degene bent die het heeft! ... sommige mensen... |
|
Jesus als je zulke ballen hebt, kan je toch niet meer leven? Je pikkie verdwijt als sneeuw voor de zon daarin "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
en maar lachen |
|
quote: Gelukkig heb ik geen ballen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
PrinzMETAL-angina pectoris is een zeer zeldzame variant van angina pectoris. De behandeling ervan dient door de cardioloog te geschieden. Bij een acute aanval wordt nitroglycerine sublinguaal of één capsule nifedipine sublinguaal of oraal gegeven. De naam van deze ziekte vind ik zo grappig. (Angina pectoris is in de volksmond wel bekend als hartkramp) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Toch wel SARS. Een extreem onderschatte epidimie. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |