|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Argh! Veels te kort dag. Kan 't weer niet betalen dus. |
|
quote: waarom ga je niet werken kan je het wel betalen Metal heerst |
|
Hou ons op de hoogte van hun trend-uitspattingen, of ze nu Armani-leder dragen ofzo (zou je haast denken als je hun laatste promo-shots bekijkt) |
|
HEUY!!!! Necrophobic is wel leuk om je zondagmiddag mee te bederven |
|
Hmm ik ben er wel aanwezig, dag na saxon mits ik nog wat centen over heb. Ik, Wil Schuurman |
|
was dat niet in combinatie met een metal markt ofzo? |
|
Klopt, in de grote zaal vanaf 12:00 de metal market, en vanaf 16:00 in de kleine zaal (of de batcave?) NECROPHOBIC Ik, Wil Schuurman |
|
count me in then. |
|
Sreuzes, ik ga maar eens een kaartje in de VVK kopen, het word daar echt hels druk als ik het zo zie ! (ik hoor godver iedereen "ik ga!!" ) Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ga zeker naar die metalmarket, en in combinatie met zaterdagmorgen vroeg werken waarschijnlijk dus niet naar Krimpen. Tja, choices... Ik weet ook nog niet of ik blijf voor Necrophobic... Impious is wel leuke nieuwere thrash, live is dat altijd wel ok. Satariel heb ik nooit gehoord, maar is black metal. |
|
quote:1. Waar bemoei jij je mee? 2. Bemoei je niet met mijn zaken. 3. Ik werk gewoon hoor. |
|
Ook in Baroeg, een dagje eerder: Za 18 Januari: Necrophobic (S black/death) Satariel (S black) Impious (S death) Entree € 10.00. Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur. |
|
Hmm, die dag ben ik tevens in tilburg om de heavy metal helden van SAXON te aanschouwen. Zullen we maar gewoon een traditioneel lijstje (s) bouwen: 013: Snagger Dzouwe Baroeg: Ik, Wil Schuurman |
|
013: Snagger Dzouwe Baroeg: ilyc |
|
013: Snagger Dzouwe Baroeg: ilyc Witchking (o.v.b.) |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Metalmarkets zijn altijd wel interessant 013: Snagger Dzouwe Hub de Gallier Zenial Baroeg: ilyc Witchking (o.v.b.) Zenial |
|
013: Snagger Dzouwe Baroeg: ilyc Witchking (o.v.b.) Rasputin (wel repetitie week daarna ) Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
013: Snagger Dzouwe Hub de Gallier Zenial TNightmare (market zeker, bands weet ik niet zeker) Baroeg: ilyc Witchking (o.v.b.) Rasputin |
|
Ik zie er een beetje tegenop om met een flinke slok op de metal market te betreden... dan gaat het dus gigantisch fout en geef ik al helemaaal geen fuck meer om mijn geld !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Je zou ook... niet schrikken... NIET kunnen zuipen Zenial |
|
Helaas, dat bestaat niet Nah, of gewoon GEEN pin pas meenemen, metalmarketen, kluisje huren en spullen daarin pleuren (DIT NIET VERGETEN haha) en DAN zuipen ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: BLASTBEATS FOREVER |
|
De VVK voor de KLEINE ZAAL (waar necrophobic speelt dus in de 013) gaat dat ook via postkantoren ? Ik, Wil Schuurman |
|
NECROPHOBIC + IMPIOUS + SATARIEL komend weekend live on stage... * vrijdag 17.01 : Metropool in Hengelo * zaterdag 18.01 : Baroeg in Rotterdam * zondag 19.01 : 013 in Tilburg (+ metalmarket!!!) !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |