|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kick...nog 2 dagen (Baroeg althans) |
|
013: Snagger Dzouwe Hub de Gallier Zenial (edit: alleen de metal market) TNightmare (market zeker, bands weet ik niet zeker) EvilPietje Baroeg: ilyc Witchking (o.v.b.) Rasputin Zenial |
|
Ja over een paar uurtjes is het zover. Ik vertrek straks. |
|
Nou, was best OK gisteren en dan vond ik voornamelijk Necrophobic leuk. Satariel viel me iets tegen, teveel clean vocals naar mijn smaak, en Impious was teveel Death naar mijn smaak Necrophobic was onder het het genot van een biertje prima te beluisteren! |
|
Satariel vond ik klote mede door het geluid en de zanger. Impious vond ik wel tof, en Necrophobic was heerschend. |
|
Het viel me overigens op dat het nog tamelijk druk was toen Necrophobic op ging treden...ik heb wel anders meegemaakt met Behemoth en Enthroned... |
|
Impious was erg gaaf.Een zeer strakke drummer die tijdens het drummen ook nog eens aan propellorheadbangen doet Satariel vond ik behoorlijk saai Necrophobic was wederom geweldig.Afwisselend oude en nieuwe nummers.Goede show en geweldige nummerkeuze Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Impious en satariel was totaal niet mijn smaak, necrophobic had een kutgeluid ... Viel erg tegen, metalmarket ook ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ben ik ff blij dat ik moest leren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:ja metalmarket stond ik ook tussen, dus de bands niet kunnen zien... rug breekt doormidden van afgelopen weekend ach ja, wel weer een CD van Sopor Aeturnus! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Het enige echt interessante dat ik gekocht heb ik Ancient Rites - The Dark Ritual (Pic. Disk) Voor de rest een paar saxon lp's en cdtje, weinig noemenswaardig ! Ik, Wil Schuurman |
|
K was erbij in de metropool in Hengelo uber .. en na de tijd staan pilsen int cafe met de zanger van Impious.. great wuust robuust |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |