![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kick...nog 2 dagen (Baroeg althans) ![]() ![]() |
|
013: Snagger Dzouwe Hub de Gallier Zenial (edit: alleen de metal market) TNightmare (market zeker, bands weet ik niet zeker) EvilPietje Baroeg: ilyc Witchking (o.v.b.) Rasputin Zenial ![]() |
|
Ja over een paar uurtjes is het zover. Ik vertrek straks. ![]() ![]() |
|
Nou, was best OK gisteren en dan vond ik voornamelijk Necrophobic leuk. Satariel viel me iets tegen, teveel clean vocals naar mijn smaak, en Impious was teveel Death naar mijn smaak ![]() Necrophobic was onder het het genot van een biertje prima te beluisteren! ![]() ![]() |
|
Satariel vond ik klote mede door het geluid en de zanger. Impious vond ik wel tof, en Necrophobic was heerschend. ![]() ![]() |
|
Het viel me overigens op dat het nog tamelijk druk was toen Necrophobic op ging treden...ik heb wel anders meegemaakt met Behemoth en Enthroned... ![]() |
|
Impious was erg gaaf.Een zeer strakke drummer die tijdens het drummen ook nog eens aan propellorheadbangen doet ![]() Satariel vond ik behoorlijk saai ![]() Necrophobic was wederom geweldig.Afwisselend oude en nieuwe nummers.Goede show en geweldige nummerkeuze ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Impious en satariel was totaal niet mijn smaak, necrophobic had een kutgeluid ... Viel erg tegen, metalmarket ook ... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Ben ik ff blij dat ik moest leren. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote:ja metalmarket stond ik ook tussen, dus de bands niet kunnen zien... rug breekt doormidden van afgelopen weekend ![]() ach ja, wel weer een CD van Sopor Aeturnus! ![]() www.studiomystica.nl --> Design & Photography ![]() |
|
Het enige echt interessante dat ik gekocht heb ik Ancient Rites - The Dark Ritual (Pic. Disk) Voor de rest een paar saxon lp's en cdtje, weinig noemenswaardig ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
K was erbij in de metropool in Hengelo ![]() uber ![]() ![]() wuust robuust ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |