IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : luxe cosmetische chirurgie Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2003 12:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Wat vinden jullie ervan? Ik word altijd misselijk als ik zo een Vanessa of een Patricia Paay zie met hun (gefaalde) gelifte nepkoppen. dan denk ik altijd, zo een arts had die tijd beter aan iemand met zware brandwonden bijv. kunnen helpen. Ze hadden dat geld beter aan de psychiater kunnen besteden die hun ervan zou kunnen overtuigen dat ouder worden echt niet erg is en dat je ook niet altijd lelijker wordt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2003 12:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, zij lopen voor lul.
Ik heb er geen last van, vind het wel komisch om te zien hoe hardnekkig ze proberen het onvoorkoombare te voorkomen.


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 13-01-2003 12:52 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

laat ze lekker ... toch? ik heb er geen last van... duss laat maar ombouwen

niet dat ik het doe hoor


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-01-2003 12:53 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Een beetje make-up kan soms best mooi zijn, maar meestal is niks een stuk mooier. En dat geldt helemaal voor die strakgetrokken poppenkoppen (ik vind het net poppengezichten)..
Van mij hoeft het allemaal niet, maar ik vind dat dat ieder zijn keus is. Waar ik het dan minder mee eens ben is dat die producten gemaakt zijn van en getest zijn op dieren. En dat vind ik niet kunnen..

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-01-2003 12:55]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2003 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar .. het is toch de keuze van die mensen om er zo uit te zien?
Jij wilt toch ook niet veroordeeld worden op basis van je uiterlijk ?


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-01-2003 12:58 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Iedereen wordt altijd (gedeeltelijk natuurlijk) beoordeeld op basis van zijn of haar uiterlijk. En iedereen beoordeelt een bepaald persoon anders. Dus ik denk dat de meeste mensen hier inderdaad niet echt van de driedubbele make-up laag zijn, maar er zijn genoeg mensen die dat wel mooi vinden. Is hun keuze..

edit
---
even veroordeelt in beoordeelt veranderd

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-01-2003 12:59]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2003 13:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 12:52 schreef Meulen35 het volgende:
laat ze lekker ... toch? ik heb er geen last van... duss laat maar ombouwen

niet dat ik het doe hoor


ja, maar wat ik eigenlijk bedoelde: is het niet zonde van de tijd van zo een arts? Er zijn vast mensen die zo een operatie wel hard nodig hebben.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2003 13:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die arts verdient er erg veel mee, zijn vaak ook privé-klinieken


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-01-2003 14:04 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 januari 2003 13:08 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, maar wat ik eigenlijk bedoelde: is het niet zonde van de tijd van zo een arts? Er zijn vast mensen die zo een operatie wel hard nodig hebben.

Het zijn vaak ook andere artsen die luxe-dingen doen dan diegenen die 'nodige' operaties uitvoeren...


Zenial


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-01-2003 14:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Geweldig ook hoe Youp van 't Hek hier over begon in zijn laatste oudejaarsconference.

Ik vind het echt belachelijk, zijn er werkelijk mensen die bang zijn voor de waarheid ?

Dit is echt gewoon te idioot, iedereen word toch ouder, iedereen gaat dood. Jezus zeg, er gaan miljarden over de toonbank om de lippen wat voller te laten lijken, en om de rimpels weg te werken. Voor dat geld kan (jeps, weer van Youp) godverdomme Nigeria 50 jaar vreten !!

Ach, wat maakt het uit. Meneer X sterft aan kanker en meneer Y die krijgt een hartaanval. Beide dood, te lange wachtlijst. Máááár ! Vanessa heeft vollere lippen... dus we hoeven niet te treuren !!!

Wat heb ik een hekel aan zulke mensen zeg !!


Ik, Wil Schuurman


DarkDoctor
Do not fear when the end is near.
Usericon van DarkDoctor
Posted 13-01-2003 14:10 by DarkDoctor Wijzig reactieProfiel van DarkDoctorQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 13:09 schreef Jenje het volgende:
Die arts verdient er erg veel mee, zijn vaak ook privé-klinieken


Het is zelfs zo dat ze tot wel 10 tot 20 keer zoveel verdienen dan de artsen die "gewone" operaties uitvoeren.
Het is alleen meestal wel zo dat die artsen het alleen maar voor het geld doen, en ik weet niet of ik wel aan me zou laten sleutelen door iemand die het alleen maar doet om veel te verdienen en het niet ziet als zijn roeping. Dan word je echt behandeld als een nummer en dat wil toch niemand?


Because I don't care, doesn't mean I don't understand --Homer--


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-01-2003 14:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 januari 2003 14:10 schreef DarkDoctor het volgende:
Het is zelfs zo dat ze tot wel 10 tot 20 keer zoveel verdienen dan de artsen die "gewone" operaties uitvoeren.

Idealistisch gezien zou dit geld ten goede moeten komen aan de "gewone" geneeskunst ja. Als dat zo was dan zou ik het alleen maar aanmoedigen. Maar op het moment heeft luxe cosmetische chirurgie zeker iets decadents...


Zenial


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 13-01-2003 14:50 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Probleem met plastische chirurgie als luxe (dus niet als noodzaak zoals bij brandwonden) is dat er veranderingen plaatsvinden om iemand richting een bepaalde staat van 'mooiheid' te brengen.

Probleem is alleen is dat niemand daarvan de exacte definitie weet, en de meest acceptabele definitie is 'beauty is in the eye of the beholder'.
Luxe plastische chirurgie is dus per definitie nutteloos.

Bewijs: Micheal Jackson (god wat ziet die vent er eng uit met z'n ogen neus en wenkbrauwen!)


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-01-2003 11:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Tja...

'k ben geboren met een hazelip, en als gevolg daarvan is mijn neus ook apart gevormd om het licht te zeggen.

Ik onderga een operatie dit jaar die niet perse nodig is, een neusoperatie omdat ik dat aardappelachtige aanhangsel in het midden van mijn gezicht niet de rest van mij leven wil zien. Ik heb er al achtien jaar mee moeten leven en ik ben het spuug zat, ik snap dat sommige mensen mij zullen betichten van conformisme of het aanpassen aan de regels van schoonheid die onbereikbaar zijn maar ik kan zeggen dat het bullshit is. Ik vindt het zelf lelijk, en ik wil dat het verandert.

P.S. Bij sommige mensen gaat de plastische chirurgie wel erg ver (c.f.r. above post)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2003 11:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is weer een ander geval .. bij jou is geen sprake van 'luxe cosmetische chirurgie'
Zelfde als flaporen, vaak laten mensen die 'goed' zetten.
Wat ik ook wel begrijpelijk vind.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-01-2003 12:04 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Sja het is maar net waar je de grens trekt van 'luxe' cosmetische chirurgie. Hazelip? flaporen? Lippen op laten vullen? Borstvergroting / verkleining? Wat de ene decadente bullshit vind is voor die persoon misschien wel een iets waarvoor hij / zij zich al jaren schaamt. En als je het geld (ervoor over) hebt, waarom niet? Natuurlijk zou dat geld vaak beter aan goede doelen kunnen worden besteed, maar hetzelfde geld voor mensen die bakken geld uitgeven aan auto's, motoren, gitaren, cds, etc etc...


Zenial


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-01-2003 15:28 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 11:57 schreef Jenje het volgende:
Dat is weer een ander geval .. bij jou is geen sprake van 'luxe cosmetische chirurgie'
Zelfde als flaporen, vaak laten mensen die 'goed' zetten.
Wat ik ook wel begrijpelijk vind.
Ik heb ze laten goedzetten... maar het laatste jaar komen ze weer flappie Dit is het enige wat ik ook ooit zou laten doen, er zijn nog dingen aan m'n lichaam waar ik me over schaam maar ik zou er toch niet aan laten prutsen
Misschien als ik ooit geld heb en de gedachte aan de operatie mijn maag niet meer doet omkeren, laat ik m'n ogen corrigeren. Ik wil wakker worden en eens iets kunnen zien ipv een waas over alles. Maar dat reken ik niet tot luxe cosmetische chirurgie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-01-2003 17:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 11:55 schreef Phriar het volgende:
Tja...

'k ben geboren met een hazelip, en als gevolg daarvan is mijn neus ook apart gevormd om het licht te zeggen.

Ik onderga een operatie dit jaar die niet perse nodig is, een neusoperatie omdat ik dat aardappelachtige aanhangsel in het midden van mijn gezicht niet de rest van mij leven wil zien. Ik heb er al achtien jaar mee moeten leven en ik ben het spuug zat, ik snap dat sommige mensen mij zullen betichten van conformisme of het aanpassen aan de regels van schoonheid die onbereikbaar zijn maar ik kan zeggen dat het bullshit is. Ik vindt het zelf lelijk, en ik wil dat het verandert.

P.S. Bij sommige mensen gaat de plastische chirurgie wel erg ver (c.f.r. above post)


Ik snap jou volledig en ik vind het ook geen luxe operatie.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-01-2003 17:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 14 januari 2003 15:28 schreef AgonY het volgende:
Misschien als ik ooit geld heb en de gedachte aan de operatie mijn maag niet meer doet omkeren, laat ik m'n ogen corrigeren. Ik wil wakker worden en eens iets kunnen zien ipv een waas over alles. Maar dat reken ik niet tot luxe cosmetische chirurgie
Dit schijnt nogal riskant te zijn, daarom laat ik het ook niet doen. Los van het feit dat het mijn maag ook omdraait.

Ach, lensen lossen een hoop op he. Nadeel is als je in een zandstorm beland...



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 14-01-2003 19:17 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Tis 1 grote bak met drek, die mensen worden er alleen maar harstikke nep van. Waarom is het zo moeilijk om gewoon jezelf te zijn.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 14-01-2003 19:21 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Die mensen die zich overdreven overgeven aan cosmetische chirurgie, worden vaak zo'n karikatuur van zichzelf.

Beetje treurig allemaal.


Don't blush when I rip you open


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-01-2003 19:33 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik vind mensen met luxe cosmetische hoofden over het algemeen niet erg mooi, maar als ze het leuk vinden mogen ze van mij best met dit soort hoofden lopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-01-2003 20:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 19:33 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik vind mensen met luxe cosmetische hoofden over het algemeen niet erg mooi, maar als ze het leuk vinden mogen ze van mij best met dit soort hoofden lopen.


en met zo een hoofd als op jou plaatje???


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-01-2003 20:36 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2003 20:08 schreef attila_de_hun het volgende:
en met zo een hoofd als op jou plaatje???


Dat hoofd op mijn plaatje heeft tenminste een ranzige ziekte, dat is true, net doen of je een ziekte hebt is voor posers.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 14-01-2003 22:56 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Als je van buiten de norm (flaporen, hazelip, brandwonden, cup nul) komt en je hebt er last van, en je wil '''normaler''' er uit zien, dan is het geen luxe per se.

Als je van binnen de norm zit ('''normaal''' uiterlijk, cup b/c/d) en je wil 'MEER' dan ben je per definitie dom bezig.

Overigens ik overweeg ook zo'n oog-correctie. Zie ik niet als cosmetisch, maar als 'handig ipv lenzen/bril'.
Lenzen vondt ik zo'n gedoe, en met bril op kun je niet headbangen/moshen, dus..


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-03-2003 18:27 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb zelf niks tegen luxe cosmetische chirurgie.
Tuurlijk; wijven als Vanessa enzo zijn lelijk, die weten niet wanneer ze moeten stoppen.
Maar wat dan nog.
Als je graag iets wil laten veranderen, en je hebt toch genoeg geld: waarom niet?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen