IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : luxe cosmetische chirurgie Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ijdeltuit .. en hoe zou je eruit willen zien dan?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-03-2003 9:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

LOL!
luxe cosmetische chirurgie
...as opposed to...
budget cosmetisch chirurgie??


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 9:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 9:54 schreef MBMarduk het volgende:
LOL!
luxe cosmetische chirurgie
...as opposed to...
budget cosmetisch chirurgie??


luxe= voor schoonheid verbetering
"budget"= om gezondheidsredenen (zowel lichamelijk als psychisch)


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-03-2003 10:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 maart 2003 9:51 schreef Jenje het volgende:
Ijdeltuit .. en hoe zou je eruit willen zien dan?

hahaha... in mijn geval anders = beter

quote:
Op 17 maart 2003 9:56 schreef ghoulliette het volgende:
luxe= voor schoonheid verbetering
"budget"= om gezondheidsredenen (zowel lichamelijk als psychisch)

Maar die psychische grens is natuurlijk nooit te definieren. Mensen die hun schoonheid willen verbeteren hebben denk ik altijd wel psychische problemen met hun uiterlijk, hoe 'overbodig' de operatie ook zou zijn...


Zenial


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 10:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 10:12 schreef Zenial het volgende:



Maar die psychische grens is natuurlijk nooit te definieren. Mensen die hun schoonheid willen verbeteren hebben denk ik altijd wel psychische problemen met hun uiterlijk, hoe 'overbodig' de operatie ook zou zijn...

Nou daar denken estelle gullit en vanessa anders over.

een borstverkleining of vergrotng hebben veel sneller iets maar grote psychische problemen te maken dan een (schaam)lip correctie of een ooglid correctie.

brandwonden zijn ook een goed voorbeeld van luxe chirurgie die wel degelijk van belang is.


metalfreaky
Usericon van metalfreaky
Posted 31-03-2003 12:07 by metalfreaky Wijzig reactieProfiel van metalfreakyQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik dat iedereen gewoon met zijn lichaam moet doen wat hij of zij wil, en waar men zich persoonlijk het beste bij voelt. Wie ben ik om hen te gaan veroordelen


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 31-03-2003 13:49 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ik denk dat ik mijn pik laat vergroten! dan kan ik lekker mijn vriendin pijn doen als ik haar neem.


Immortal Pride


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-03-2003 13:59 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 maart 2003 13:49 schreef Falkh het volgende:
Ik denk dat ik mijn pik laat vergroten! dan kan ik lekker mijn vriendin pijn doen als ik haar neem.


Heuj goed idee, kan ik m'n aarsgat eens gratis uit laten rekken


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-12-2004 0:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 20-12-2004 0:58 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Ach iedereen moet dat toch zelf weten , als ze dat mooi vinden laat het vooral doen, is weer goed voor de werkgelegenheid, want op zo'n privekliniek werken ook nog andere mensen dan de arts, en in de bedrijven war al dat spul gemaakt wordt werken ook mensen etc. etc. En op zich is dit eige keuze. En als je het dan hebt of het zonde is van zo'n arts zijn tijd, dat ie niet beter echt hulp kan verlenen, tsja . En zo'n youp van het hek moet ook gewoon z'n bek houden want er zijn andere branches die schadelijker zijn en waar nog veeeel meeer geld onnodig in omgaat, neem nou de wapenindustrie, daar gaat meer in om en het is een stuk schadelijker voor de menselijke gezondheid....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2004 1:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ben niet tegen luxe cosmetische chirurgie, niet dat het altijd mooi is

maar hoe zit het met het ziekenfonds en luxe cosmetische chirurgie?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-12-2004 1:28]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-12-2004 2:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 0:20 schreef ghoulliette het volgende:
http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/photo/ACTION/single/PUSERID/13218/IMGID/129885.html
mooi he borst vergroting


Ziet er uit als een transformer oftewel Kelly oftewel transseksueel oftewel een gedrocht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nicklesswarior
Usericon van Nicklesswarior
Posted 02-06-2005 14:30 by Nicklesswarior Wijzig reactieProfiel van NicklesswariorQuote dit bericht

Cosmetische Chirurgie....'zo'n onzin


Keep Dreaming.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 02-06-2005 14:33 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Lekker zinvol, dat omhoogtrappen.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-06-2005 15:06 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vind het beslist geen onzin.
Als iemand dat nou graag wilt (en ook kan betalen) waarom niet?
Ik heb nog wel een waslijstje..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


kamizja
I'm my evil twinsister
Usericon van kamizja
Posted 27-09-2005 18:56 by kamizja Wijzig reactieProfiel van kamizjaQuote dit bericht

Schaamlipcorrectie is geen luxe, hoor, als je goed had opgelet dan had je dat wel meegekregen onderweg. Genoeg bloederige ziekenhuisprogramma's over geweest op tv. Er zijn namelijk vrouwen (ondergetekende niet want die is en heeft superdoos)waarbij de binnenste flappen zover uitsteken / hangen ten opzichte van de buitenste dat het pijn doet als ze dr op zitten met fietsen bvb. Iemand nog een broodje rosbief trouwens??



Kamiz


Als je altijd doet wat je altijd al gedaan hebt, zul je altijd krijgen wat je altijd al gekregen hebt. Doe dus eens iets anders!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-05-2009 22:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Voor de Brabanders:


Toen de urste rimpels kwamen was ik in paniek,
Ik liet mijn bakkes toen liften in un goeiekope kliniek.

Nou, munne vent vond ut fantastisch,
mun bakkes was weer elastisch.

Niks nie gin rimpels, niks nie gin vouwen,
net zo glad als bij ons trouwen.

Tot munne vent zeej 'ut is misschien wel gek...
maor jouwe kop past niet meer bij oewe nek'.

Ach, unne kleine ingreep, ze trekken dit dus strak
en geven hier een sneej, anders krèdde dáor een zak.

Nou munne vent was hil erg tevreeje
over wèt ze met me deeje.

De chirurg zat met mun borsten in zunne maag
want nu zaten die volgens hem veul te laag.

Toen ze waren opgehesen, leken ze een bietje klein,
maor met siliconenvulling mochten die er best weer zijn.

Nou ik zag munne vent ontvlammen,
want ik had nou gruweluk grote prammen.

Toen op unne avond naor ut vrijen,
keek ie peinzend naor mun dijen.

En al had ie gin duidelijke kritiek
ik ging toch weer terug naor de kliniek.

Ik had trouwes ok een buikske, dus naor enig overleg
liet ik dè meteen ontvetten, ze zuigen dèt in no-time weg.

Ik liet tegerlijkertijd ok mar efkes mun billen doen
dè schilde mar een bietje in de poen.

Ik waar op ieder fist weer in tel
maor zat wel hil errug strak in mun vel.

Munne vent was nie meer zo op zun gemak,
want op straot riepen jungskes 'gaoj de lekker ouwe zak'.

Nou toen kocht ie un toupetje
en un veul te strak korsetje.

Hij ging wandelen en trimmen
en in ut fitnesscentrum gymmen.

En maondenlang volgde hij un rigoureus dieet,
tot tie zonder reejen in de sauna overleed!

Daor stond ik op ut kerkhof mooi te zijn aan ut graf,
maor nu hij erin leet is de aordigheid eraf.

Nu laot ik de kwabben zwellen
en ik zal uwes wè vertellen...

Dames laot oe nie verlakken,
laot de boel toch lekker wè zakken.

Met gladgestreken nekken
valt ut leven nie te rekken!
Koester buik en onderkinnen
Want ge wit ut:

Echte schoonheid dè zit toch vanbinnen!




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-05-2009 1:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Erg diepzinnig ja, die tegeltjeswijsheid.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2009 1:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-05-2009 2:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha.


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 27-05-2009 9:59 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 14:04 schreef Zenial het volgende:
Het zijn vaak ook andere artsen die luxe-dingen doen dan diegenen die 'nodige' operaties uitvoeren...


Neem het voorbeeld Dr. Schumacher. Hij is alleen basis arts. Dit betekend dat hij een soort veredelde co-assistent is. Hij mag alleen mensen advies geven en hier en daar een (botox) spuitje zetten.

Een arts die "nodige" operaties doet heeft nog een jaartje of 10 doorgestudeerd en zal zich , over het algemeen, niet echt bezig houden met botox e.d. Deze arts doet de borstvergrotingen/verkleiningen en andere meer chirurgische ingrepen waar zeker een medische indicatie voor is.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-02-2021 22:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-02-2021 22:52 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 04-02-2021 5:10 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2021 22:52 schreef Mythics het volgende:

"You'd be lying if you said I wasnt something that you're in to, in to, don't be stuntin in front of your friends"

Prachtig dat die bril geblurred is.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-02-2021 6:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Aan de handschoenen te zien weten we toch wel wie het is.




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen