|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
HAHAHAHAHAHA IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
spot on. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: |
|
Iemand die bij voorbaat al uit is op polarisatie ook ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja, is ook zo. Heb het geluisterd (bijna helemaal), knap dat het toch redelijke mensen lijken. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-07-2021 11:37] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zijn vrouw had een filmpje van hem gemaakt waarin hij tegen het journaal op TV stond te schreeuwen.. Toen vond ik hem niet direct redelijk klinken.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Nee, zijn ze uiteindelijk ook niet. Worden gedreven door gevoel, en slim genoeg om in woorden de rede er bij te halen. Wel slim neergezette video, heel veel dingen bespreken en aanstippen in een mild redelijk lijkend gesprek met mooie woorden maar nooit echt de diepte ingaan. Geeft de rare ideeën die ze uitdragen toch een sfeer van doordachtheid. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je partner filmen is altijd leuk. Een collega van mijn vrouw maakt ook wel eens filmpjes van haar man. Hij is Italiaan. Ze staat dan met een hand spagetti en vraagt: Is dit genoeg? En als hij dan ja zegt breekt ze het boven de pan water in stukjes en gaat haar man door het lint. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-07-2021 11:53] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Terecht. Waarom koopt die domme doos dan spaghetti? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ze zet dan even de telefoon op opname in de hoek en gaat een beetje lopen fucken tegen de verveling, joh. Vindt ze soms gewoon leuk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze gooit ook shoarma op d'r pizza? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wie is hier nou de complotdenker dan? Het lijkt wel of jij het bent. Jouw visie op dit gesprek en hun intenties is namelijk puur gestoeld op je eigen onderbuikgevoel. Heel slim neergezet van je want dan hoef je verder niet op de inhoud in te gaan. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Een pizzabodem is ook maar gewoon een Pita-XXL. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Er zijn ook pita broodjes die van bloemkool gemaakt zijn? Of van rode bieten? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Bedoelje dat kleine clubje transies wat volle zalen verstoort? Beetje triest hoe jullie zelf de tactiek vd bruinhemden gebruiken. Spreek voor jezelf. |
|
quote: |
|
quote:assholes kunnen ook shows laten cancellen. Van andere assholes, niet noodzakelijk. Iedereen is gewoon een asshole, omwille van verschillende redenen. Sommigen kunnen daar gewoon minder goed mee om dan anderen. signature |
|
Assholes. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Ik veronderstel inderdaad van alles, dat klopt. Vooral die intenties kan ik niet zoveel over zeggen natuurlijk, maar verandert weinig aan hoe het doorwerkt, zo'n video. Qua inhoud vond ik het zo ondiep (veel gaat ook alleen over hen zelf), weinig motivatie voor mij om daar hier op in te gaan. Als er uitspraken rondgaan als (geparafraseerd) "toename van CO2 gaat geen impact op onze welvaart hebben" moet ik wel heel veel gaan leuteren om dat uit elkaar te trekken. Waarom zou ik dat willen? Als jij iets inhoudelijks weet waar je graag verder over wil praten hoor ik het graag Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zit je nou het verhaal na te vertellen van een filmpje wat net viral is gegaan?! Oh sorry, ik ben weer aan het complotdenken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |