|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tuurlijk ben ik daar.TJOKKEFOLL wel te verstaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat wordt dus weer Beuken , Bier en Tjokkefoll!!! SNEEUWPOP [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 14-01-2003 13:39] |
|
en hier is de flyer! |
|
Hey Benhume,ik neem je dan de LOMP cd en Bile video mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, is goed en daar drinken we meteen een paar pinten op |
|
Dat klinkt als muziek in mijn oren of moet ik zeggen:dat smaakt als bier in mijn mond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is die lomp cd al uit hubje?! |
|
quote: Nee,ben nu bezig met het artwork.Op de cd komen 2 concertregistraties en ik ga met 2 meer bekende( ) muzikanten nog enkele nieuwe nummers opnemen.Nog effe geduld dus,maar het wachten zal zeker beloond worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Moet wel een LOMP hoesje worden! Als er nog LOMPE foto´s gemaakt moeten worden helpen de horeca hooligans graag mee. Weer een reden meer om TJOKKEFOLL te geraken! |
|
quote: Ik wil komende zaterdag nog enkele fotoos maken voor in de cd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Waar? en hoelaat? [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 23-01-2003 20:35] |
|
quote: Bij Sneeuwpop natuurlijk. Beer,beuke en TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tja is kut. Ik ben naar Caliban zaterdag. Kaartjes zijn al gereserveerd daarom. |
|
quote: Hahaha, naar een concert kijken zonder biertje in je hand, jij bent gek!!! bla bla bla... |
|
Hub! Als je laat genoeg op de avond wat foto's laat maken komt het kwa LOMP gehalte wel goed hehe De Inhume/Bile clan is er iig compleet volgens mij. Joosthume verzorgt de muziek en ikzelf sta achter de bar dusss, wordt vet en ! |
|
quote: Met jou achter de bar komt het zeker goed Ik moet alleen nog vervoer zien te regelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Met jou kan ik tenminste praten(en zuipen ) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Schijnt dat dit alles niet waar is en er toch bier te krijgen is. Dat is tenminste wat ik nu weer hoor. Ik hoop het tenminste. Want als ik geen bier krijg. Ben ik ook geen frietbal. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 25-01-2003 9:22] |
|
HEUY!!!! Bij Caliban is wel bier te krijgen......en anders bel ik de taliban om het een en ander op te laten blazen |
|
ik ben dr! |
|
ik ook !!! hoe laat zijn jullie er ongeveer ??? |
|
quote: Ik wil er rond 21:00 wel zijn. Eerst eten bij mien meiske |
|
Damn heb weer twee afspraken staan hehe.......... Eerst naar Mangled en een stuk van Stormrider dan naar de stad toe naar 2 oude vrienden |
|
Ik zal er ook zijn |
|
Heeeee keul |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |