|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.sensoryresearch.com/~starkeff/beatallica.html Echt de moeite om ne keer te checken ! Aanrader alles, maar vooral het nr The Thing That Should not Let it Be |
|
wazig The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Inderdaad best apart, maar het klinkt wel aardig. |
|
hahaha vet |
|
wow hehe vet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik dacht eerst dat het om de nieuwe band van de koningin ging... |
|
whahaha ik heb ook net een aantal nummers binnen! Vooral de manier van zingen en de teksten zijn geweldig HAHAHA NP: Beatallica - Everybody's got a ticket to ride exept for me and my lightning www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Geniaal!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
hahaha |
|
*proest* "I wake up to the sound of Metallica, let the metal come to meeeee. Death to one that will not let it beeeee!" Geniaal dit! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja cool he Binnenkort schijnt trouwens een nieuw 'album' uit te komen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
And justice for all my loving Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
die stem lijkt wel aardig goed! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Do androids dream of electric sheep? |
|
ja kijk dit is nou muziek om vrolijk van te worden, ook echt dat stukkie van kirk hammet en cliff burton the major razor on the four string motherfucker yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ieder nummer klinkt in het begin goed, en wordt daarna steeds minder vind ik. Maar goed, de ideeën zijn best leuk. |
|
leuk bedacht "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Het is grappig bedacht en gedaan, maar of ik het nou goed vindt... |
|
Hmmm vind het geen zak aan om eerlijk te zijn. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
St. hetfield's motorbreath pub band HERU!!! Bruce Banner |
|
Perfecte mix van Beatles en Metallica. Kende ze overigens al paar jaar (jaja zo kvlt ben ik nou) |
|
hehheh, ik kom net via een weblog op de site van deze gasten. de link in de eerste post werkt niet meer, hier moet je nu zijn: http://www.stark-effect.com/beatallica/index2.html erg gaaf gedaan, zeg! Oud Vuil. |
|
In tijden niet zo in een deuk gelegen The Thing is echt geniaal Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hey Barabas ! Alles goed ? |
|
quote: Zekers, ik maak even een mailtje voor je Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |