|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
je bent TE goed... |
|
heb het ook net via torrent binnen gehaald best comisch np blackened the USSR http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ze hebben een nieuwe site: www.Beatallica.com Met meer foto's en een paar live songs om the downen, o.a eentje met Mike Portnoy Check ook hun fan art, kan je lachen [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 07-12-2004 22:39] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ken ze nu ook al een poosje. Vind het echt geniaal , echt leuk om af en toe eens na te luisteren . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Beatallica heerscht |
|
kankerprut, dat ist.... beetje kankermetallica door de geniale nummers van de beatles mixxen eikols! [Dit bericht is gewijzigd door /\ op 08-12-2004 0:19] |
|
quote: He aarsco. Waarom ben je eigenlijk gebanned? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ff oftopic he chel zou jij voor mij een foto van mijn scalp willen posten? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
mail maar KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
done Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: humor is aan jou niet besteed zie ik.. En als het nou de Stones waren? Een kleine snol zit zo vol. |
|
heeft toch nix met humor te maken zoiets..... pure blubber dat ist |
|
Als je hier niet om kan lachen dan het je het gevoel voor humor van een pinda. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: De meeste zeikerds kennen waarschijnlijk alleen let it be van the beatles. O nog ff wat blasphemie, ik vind de beatles zwaar overschat.. The Who presteerde veel meer maar was niet toegankelijk genoeg voor de commercielen van toen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
It's official! Beatallica will be touring Europe this October. http://www.beatallica.com/ YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |