|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
komt allen. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 26-01-2003 18:03] |
|
Mijn wapperende vlag is mooier. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Devious Twentse Death |
|
uuh hoe zit het met de poster kan ik die nog krijgen om ze hiero optehangen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja, ze worden deze week gedrukt. |
|
Ich bin dabei! 11.45: restate my assumptions |
|
Hmm, gloppe, wel een leuke zaal. Ken de bands niet echt maar misschien kom ik wel even kijken. |
|
heb gehoord dat het niet doorging..? 11.45: restate my assumptions |
|
Niet?? Hmm, dan ga ik me wel vermaken in de Plankier of Theater Romein. |
|
Hahaha, ik ken die zanger van Devious. Devious is stoer! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Jezus christcrush er zou verdomme ooit eens wat te doen zijn in friesland (als het niet doorgaat dan he ) er is hier verdomme nooit wat ken altijd naar de andere kant van het land vliegen ik moet hier zo snel mogelijk weg das me wel duidelijk (friesland ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
van mij mag je oprotten Trieste gast |
|
was ik ook zeker van plan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het gaat zeker weten wel door, het is alleen een week verschoven van VRIJDAG 14 Februari naar ZATERDAG 22 Februari, de nieuwe flyer: |
|
betere poep! kan ik gronibard toch nog een keer zien 11.45: restate my assumptions |
|
Er is een zeer fijne support act aan de line up toegevoegd! |
|
wie? Trieste gast |
|
Hahahaha sebinsagoil |
|
wie spelen er nog meer? Trieste gast |
|
Het wordt een zeer fijne surprise act waar Leeuwarden en de rest van Nederland nog lang over zal na praten. |
|
hahaha, iets met wc's heb ik vernomen.. Trieste gast |
|
wc's??? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hahahah ja ik heb het ook al gehoord hoorde dat er een zeer vet nummer gecoverd gaat worden! 11.45: restate my assumptions |
|
Nog even omhoog dit, met de mededeling dat het gaat heerschen. |
|
quote: heb d'r wel zin in 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |