|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
het was super, en gronibard was vet! en molestor ook! Trieste gast |
|
Het was geweldig Heb meteen maar een Cdtje van Gronibard gekocht, supervet! 11.45: restate my assumptions |
|
Ja, het is een groot succes geworden! |
|
hoeveel mensen waren er als ik vragen mag? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
stuk of duizend. No meat is sweater |
|
het spijt me maar duizend past niet een in die hele zaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
echt wel. No meat is sweater |
|
Rond de 140 mensen waren er aanwezig. De planning is om nou eens in de 2 maand een festival te gaan doen, met verschillende stijlen per festival. Volgende festival (half april) zal waarschijnlijk een avond black metal worden. |
|
das dan toch ook al in zalen schaaf Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
@ Orion je bedoelt 26 april? da's geen black, oa. mortuary iod en INTESTTERROR spelen dan [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 24-02-2003 11:12] 11.45: restate my assumptions |
|
uuh ik neem aan dat die post tegen mij is : maaruh er kwamen toch 3 Black metal bands in zalen schaaf in april ?? (wat heb ik anders in de concert agenda gezet :S ) [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-02-2003 11:11] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja, sorry, verkeerd gequote, was idd tegen jou 11.45: restate my assumptions |
|
ooh keek verkeerd was 6 maart d8 dat het in april was is er al wat meer bekend van 26 april? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja, dat houwitser is gecancelled weet verder nog niets over eventuele vervanger ofzo.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: zie zalen schaaf 1 mei Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
er staat anders niets meer op baduhenna over 26 april... Trieste gast |
|
26 April gaat helaas niet meer door. 5 Maart is er Searbliss in Zalen Schaaf, maar dat is fucked up geregeld op een woensdag. 1 Mei hebben we de Generation Armageddon tour in schaaf. En tussendoor doe ik dan nog wat dingetjes puur voor mijzelf, en dat zal waarschijnlijk 11 april worden. |
|
en dat word ook black metal? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hoezo "ook"? |
|
vanwege dat in zalen schaaf ergens in maart (6 geloof ik ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
5 maart, Sear Bliss. Niet echt black metal zoals het hoort naar mijn idee, en de andere twee bands zijn al helemaal geen black. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |