|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat waarschijnlijk weer niet door |
|
quote: Da's dan mooi K*T Bruce Banner |
|
jammer, ik had slipknot wel weer willen zien |
|
of het gaat wel door, maar de line up wordt net zo verrot als de laatste 3 jaar. |
|
Ik heb meerdere dingen gehoord: 1) 3 dagen in Nuenen (Brabant). 2) 1 dag Monsters of Rock, 1 dag Ozzfest en 1 dag Dynamo achter elkaar (dus 3 dagen idd, maar lang niet zo interessant denk ik. Ozzfest mogen ze houden, Monsters of rock ook slechts voor Metallica...). Die DOA site wordt ook NIET bijgewerkt he! |
|
Nou ja, sedert de line-up van DOA2001 en de farce van 2002 hou ik m'n adem niet in. DOA is DEAD. De laatste goede line-up was "Dead On Arrival" vanwege de Kont-en-douw-zeer epidemie boeren-excuus. |
|
werd die niet in nuenen gehouden? van 2 mensen gehoord dusja... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Er zijn iig een hoop geruchten dat het niet doorgaat http://www.lordsofmetal.nl/news.php?lang=nl |
|
zien wel, wordt toch wacken Je moeder. |
|
mijn eerste Dynamo was in '99, was erg onder de indruk, want er speelden ook werkelijk gave bands, nu hoef ik er ook niet heen, kut festival is het geworden. |
|
hmmzz...ik dacht juist dat het vrij zeker in Nuenen was en ik vroeg me idd al af waar de line-up bleef... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
MoJo+DOA=sh1t |
|
quote: o...ke.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
|
|
quote:Uberheersch enzo, maar niet echt dichtbij. |
|
Volgens de dynamo site hebben ze een terrein in Nuenen, maarjah das ook van vorig jaar. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
DOA is zwaar kut de laatste jaren.Voor festivals inderdaad naar Wacken ,Fuck the Commerce ,Inferno ,Hole in the sky Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik loop stage in helmond, met mensen uit neunen, die weten dat het in neunen is... dus de gemeente zal wel ingelicht zijn... en ja, dynamo is een vet festival. natuurlijk erg true om te roepen dat het de laatste jaren niks is... ivm noodoplossingen. |
|
quote: Dat heeft helemaal niks met true te doen.Als doorgewinterde festivalganger is DOA gewoon kut tegenwoordig.Wacken ligt tegenwoordig ver voor op DOA wat betreft programmering,gezelligheid en festivalgevoel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Allemaal naar Graspop komen ipv naar Dynamo te gaan hé! |
|
quote: Ik was inderdaad Graspop vergeten.Ook een goed georganiseerd festival.Tegenwoordig ook veel beter dan DOA. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga gewoon lekker naar Under the Black Sun! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Strapping Young Lad & Finntroll was vorig jaar erg gaaf. rest niet. |
|
Normaal is Dynamo wer lekker twee dagen scheef gaan, en dat zal zo eijn ook! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
is er thrash dan is er Orion (als me saldo het toelaat hehe) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |