|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij kon toch niet stemmen, oder!? Maar goed; in de 4x dat ik heb mogen stemmen heb ik nooit naar dat knopje gezocht maar ik meen 'm wel ergens uit het het hoek van m'n oog te hebben opgemerkt. |
|
quote: ik dacht dat ik met mijn 22 jaar wel het recht had om te stemmen . Zal volgende week goed kijken naar de computer!! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-01-2003 16:37] Bruce Banner |
|
quote: OK, had je usericon in m'n hoofd verwisseld met iemand anders ofzo. Snel gelezen. |
|
Ik stem PVDA Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Gevallen voor sexy Bosje? |
|
quote: Hahahahahahahaha Bruce Banner |
|
PVDA op jeltje van nieuwenhoven.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Deströyer Zesenzestig, op Tomb The Grave --> [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-01-2003 16:45] |
|
quote:als je het zo neer zet klinkt het aantrekkelijker Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-01-2003 16:55] Bruce Banner |
|
Maareven weer On Topic: Partijen??? waar stem je op? Bruce Banner |
|
de nieuwe communistische partij. No meat is sweater |
|
quote: whhahahahaha nee..al vind ik z'n smoeltje aantrekkelijker dan die van Melkert Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
wederom VVD Life doesn't get much better than this! |
|
VVD Heads I win, tails you lose |
|
Coalitie SP en VVD? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Voorkeursstem op Ditrich, de Grave of Zalm.. |
|
quote: Heu? Maar dat zijn 2 verschillende partijen, what gives? //edit Dittrich is toch van D66 [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-01-2003 17:51] |
|
quote: I second that. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote:Wedden dat jij je ballen niet kan likken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik stem op de partij voor Veel Vrije Dagen VVD dus. Don't blush when I rip you open |
|
SP |
|
VVD... net zoals vorige keren. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: echt waar? vet wijs! NCPN fucking go! maar ik hou het toch maar bij SP. die hebben wel veel dezelfde dingen... offtopic ...fuck de VVD fuck CDA en fuck LPF (sue me! haha ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |