|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
D66 Juist nu! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
PvdA, niet omdat ik zo onder de indruk ben van hun lijsttrekker maar botweg vanwege hun programma. Ik ben wel nog even in de overweging gekomen om op de SP stemmen, omdat die waarschijnlijk sneller in staat zijn om veranderingen door te voeren dan de PvdA (ze zijn dan wel iets te links voor mij maar bij een coalitie komt dat toch nooit volledig tot zijn recht) Maar het wordt dus toch PVDA, ik wil absoluut geen Balkenende als premier. De enige partij die dan naar voren komt als kanshebber op premierschap is de PVDA. Balkenende heeft niets anders gedaan dan ons voor lul zetten op de euro top bijeenkomsten Winter is coming |
|
oh.. hij heeft ook subsidies afgeschaft, ziekendfondspremies verhoogd en talloze pogingen gedaan de vrijheid aan bande te leggen en de christelijke moraal hoogtij te laten vieren "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Als ik zou mogen stemmen, zou ik gaan voor SP. Ik vind Marijnissen erg goed, en ik ben het eens met veel van hun standpunten. Andere kansmakers voor mij zijn Groenlinks en D66 HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: YEAH!!! Job Cohen for President!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ojee, die de hond is nu op teevee op sbs6, 't lijkt wel of hij gesynchroniseerd word, hij lijkt helemaal niet echt?!? *legt z'n heroine spuit maar even weg* Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |