|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! Niet NOG meer top-tig-topics!!!!!!!!! SLOTJEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH!!!!!!!! Zenial |
|
daarbij kraamt ons "cruel dark beast" ook nog een aantal bands uit waarvan velen zullen zeggen "bm"? |
|
Nou doe maar rustig hoor, ik was gewoon nieuwsgierig, als je moeite hebt om gewoon te antwoorden of mij door te verwijzen naar een andere topic, dan laat maar. Of je houd niet van de Black metal dat kan natuurlijk ook, maar dan mag je dat ook zeggen, is niet bezwaarlijk. you say you're men, we know you're cowards |
|
hehe voor de goede orde *AHUM* Burzum- Hvis Lyset... Darkthrone- Transilvanian Hunger Immortal- Pure Holocaust |
|
quote: Ik denk dat jij moeite hebt met lezen, omdat ik zeg dat ik pas in Black metal geintereseerd ben geraakt en ik er niet zoveel verstand van heb. Dus als je wilt schrijf eens een nuttig stukje i.p.v mijn onervaren top 3 te bekritiseren met het gegeven dat het in jouw ogen geen Black metal is. you say you're men, we know you're cowards |
|
ik heb absoluut geen moeite met lezen, ik bevestig slechts jouw vermoedens. |
|
Tssssj... zijn jullie weer n00bs aan het plagen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
je moet wat he, het bier is op |
|
quote: Kijk dat bedoel ik nou, zo kan het ook, hier steek ik nog wat van op en weet ik wat ik de volgende keer kan gaan luisteren. Pure Holocaust van Immortal kende ik al en dat vind ik ook een zeer goede cd, overigens vind ik Sons of Northern Darkness een stuk minder. you say you're men, we know you're cowards |
|
dat heeft dan ook (vrijwel) niets meer met Black Metal te maken. verder vind ik Krieg- Destruction Ritual op het moment ook zeer gaaf. tja, ik weet zelf ook vrij weinig tot niets van BM |
|
quote: Kijk dat bedoel ik nou, zo kan het ook, hier steek ik nog wat van op en weet ik wat ik de volgende keer kan gaan luisteren. Pure Holocaust van Immortal kende ik al en dat vind ik ook een zeer goede cd, overigens vind ik Sons of Northern Darkness een stuk minder. you say you're men, we know you're cowards |
|
Voor de 28943854e keer ! (geen volgorde) Ancient Rites - Blasfemia Eternal Zemial - For the glory of Ur Bathory - Blood Fire Death Ik, Wil Schuurman |
|
CoF- From The cradle to enslave CoF - Midian CoF - bitter suites to succubi |
|
quote: aarrgghhh, blasfemia eternal is zo vet, waarom je daar nooit wat over hoort...verdor: lugubrum - de totem darkthrone - under a funeral moon darkthrone - transilvanian hunger |
|
Ah, ik haddem sinds lange tijd weer effe op vandaag... vooral Het verdronken land vn Saeftinge.. geweldig !! Ik, Wil Schuurman |
|
Kampfar - norse (jaja, viking, whatever) Immortal - pure holocaust Arathorn - Niemals Kroenender Als Was Einst War Hoewel ik eigenlijk maar weinig blek luister. Life doesn't get much better than this! |
|
heh, lekker, blackmetal. de muziek die ik de laatste jaren prefereer te luisteren, boven deathmetal. voorkeur(geen albums, zeg maar bijna alle van genoemde) darkthrone burzum beherit Oud Vuil. |
|
quote: HAHAHAHAHahahahahahaha Da's die van mij ook, toevallig!!! [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 18-01-2003 0:31] Zenial |
|
Kijk, Cruel Dark Beast is nieuw, luistert black metal en staat ergens voor open. Dat zie je niet vaak. Begin eens bij het volgende.... Bathory - alles tot en met, laten we zeggen, Blood, Fire, Death Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky tot en met Panzerfaust Burzum - alles tot en met Filosofem Emperor - In The Nightside Eclipse Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism en Pure Holocaust Blasphemy - alles Von - Satanic Blood Graveland - alles tot en met The Celtic Winter Iets van Ildjarn, maakt niet uit wat (geen 'Landscapes' echter, wel goed, geen black metal (synth ambient)) Havohej - Dethrone the Son of God Samael - Worship Him Hellhammer - Triumph of Death Eh.... weet het ff niet meer. Dit om een beetje historisch overzicht van het genre te krijgen. Mayhem is overschat, maar 'De Mysteriis Dom Sathanas' is wel gaaf. Aanraders die niet zozeer bijgedragen hebben aan het stichten van een genre, maar wel ERG goed zijn zijn bv. Grand Belial's Key, Judas Iscariot, Abigor, Gorgoroth (oude), het erste album van Dodheimsgard, Clandestine Blaze, Antaeus en oude Ancient Rites (bijvoorbeeld... allemaal vrij grote namen). Nou, en dan ook nog een top 3, pfff... Momenteel Clandestine Blaze - Fist of the Northern Destroyer Abigor - Channeling Through the Quintessence of Satan Gotmoor - Vlaemsche Primitieven |
|
*zucht* mijn top-3 wisselt zoooo vaak! Maar dit is redelijk vasstaand. 1. Dodheimsgard - Kronet til Konge 2. Kampfar - Mellom Skoglede Aaser 3. Ulver - Bergtatt Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: |
|
ben nooit zo'n blackmetalliefhebber geweest vandaar dat mijn top 3 waarschijnlijk wat standaard is: 1. Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk 2. CoF - Dusk And Her Embrace 3. Gehenna - Admiron Black Verder een eervolle vermelding voor de Nederlandse bands Martyr, Warlust en Inger Indolia.... |
|
quote: Hmm als er iets van Mayhem overschat is dan vind ik dat wel DMDS.. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik luister zelf niet zoveel blackmetal meer maar mijn favorieten zijn Darkthrone, Axis Of Advance, Orodruin en nog wat dingen die ik echter wat minder vaak luister (Burzum, Krieg..). 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Incipit satan is wel zon beetje hun minste cd hoor! check beter pentagram of antichrist eens. Ook van limbo is hun debuut cd "moon in the scorpio" noemenswaardig ook al klinkt ie heel anders (beetje als dimmu borgir met 3 keyboards en een halve gitaar) goed mijn top3 (moeilijk) immortal, bathory, mayhem (alleen vanwege DMDS) check ook summoning, taake en de eerste cds van ulver en arcturus eens. Winter is coming |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |