|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn eeuwig wisselende top 3 voor dit moment: Emperor-In the nightside eclipse Thornium-Dominions of the eclipse Dodheimsgard-Kronet till konge Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hate Forest [scythia] Darkthrone [transilvanian hunger] Tsjuder [kill for satan] |
|
quote: Deze in de black metal top 3 ? Ik zou 'em eerder in een death metal top 3 pleuren Ik, Wil Schuurman |
|
Op dit moment: 1) Armagedda - The final war approaching. 2) Craft - Total soul rape. 3) Judas Iscariot - Heaven in flames. Ik denk dat dit nog wel een flink tijdje zo blijft. |
|
1] Hateforest - The Most Ancient Ones 2] Ulver - Nattens Madrigal 3] Darkenend Nocturn Slaughtercult - The Pest Called Humanity [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 18-01-2003 12:13] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
1)Borknagar - Quintessence 2)Dimmu borgir -Enthrone Darkness Triumphant 3)Immortal - dammed in black Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Ieuw... Ik, Wil Schuurman |
|
Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
|
|
quote: Die Thornium.. argh.. nergens meer te vinden zo lijkt het .. |
|
quote: Wat is er in satans naam geen black metal aan de genoemde drie bands???? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
op dit moment: Armagedda - The Final War Approaching Darkthrone - Transilvanian Hunger Lugubrum - De Totem Maar dat is wat me zo ff tebinnen schiet. quote: Als je hierover in discussie wilt gaan raad ik je aan wat oude topics op te graven, want er is al het nodige over gezegd... Ow en Cruel Dark Beast, mocht je nog op zoek zijn naar aanraders... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 18-01-2003 13:47] |
|
Op dit moment: Black Witchery - Desecration of the Holy Kingdom Nehëmah - Light Of A Dead Star Beherit - The Oath of Black Blood Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Aldus dichter Kloos anno 1880 (?) |
|
1VENOM 2VENOM 3VENOM "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Summoning-stronghold Emperor-Anthems to the welkin at dusk Bal sagoth-dinges [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-01-2003 14:23] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Burzum - Burzum Bathory - Under the sign of the black mark (chariots of Fire) Beheaded Lamb - A grave to this world Immortal Pride |
|
quote: Yup, de beroemste tachtiger he. [Dit bericht is gewijzigd door Koud op 18-01-2003 15:35] Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk Diabolicum- the darkblood rising, the grandeur of hell, the killing spree 1.5 Summoning- Minas morgul Morgul- Le grand honeur Mysticum- In the streams of inferno Immortal- alles tot sons of the northen darkness Abigor- supreme immortal art Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Shit wel erg veel mensen die SOND van Immortal niet goed vinden. Ikke wel, ALLES van Onsterfbaar vind ik goed. |
|
quote:Ik vind hem iets te voorspelbaar. En het was een tegenvaller omdat iedereen beweerde dat het meer naar de oudere albums terug ging. In mijn ogen zijn ze aan die bewering voorbij gegaan. Helaas. Ik kan de cd wel waarderen. Maar hoort niet bij mijn absolute blackmetal top. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
<hoort eigenlijk in het Immortal-topik> SOND vind ik zeer headbangeable en eerder een doorzetting van de lijn die is ingezet bij ATHOW. DIB vind ook iets te thrashy voor Immortal z'n doen en is dus MIJN minste plaat van ze allemaal. |
|
Borknagar - The Olden Domain Darkthrone - transilvanian hunger Mayhem - Grand Declaration Of War ( en stiekem De Mysteriis Dom Sathanas) |
|
Limbonic Art - Ad noctem Dynasty of Death Immortal - Battles in the north Borknagar - Empiricism "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |