![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb de CD, best goed ![]() |
|
schop ![]() |
|
ik heb net deze cd gehoord. tja ik denk dat ik er teveel hoop in heb gestoken. ik dacht hee old man's child (''redelijk rauw'') met nicolas (bruut/vet). maar wat viel die tegen. als dimmu tussen spiritual black demensions en puritanical euphoric misathropia een cd had gemaakt klonk die zo. de drums vallen btw gruwlijk tegen. ![]() ![]() |
|
net ff een paar mp3's gedownload, en het is ook weer kak op een schijfje, wat een kutcd zeg.die gast kan net zo goed cd's opnemen met alleen maar keyboards... No meat is sweater ![]() |
|
quote: Wat een onderbouwing weer zeg. Dat jij niets aan de muziek vindt ok. Maar je zegt nou dat de muziek opzich slecht is. En dat klopt helemaal niet in dit geval. ![]() |
|
oh sorry, ik wou je natuurlijk niet beledigen met mijn barbaarse opmerkingen. No meat is sweater ![]() |
|
quote: Als je wat zegt moet je het ook kunnen onderbouwen. Klakkeloos wat schreeuwen kan iedereen. Mij beledig je er echt niet mee. hehehe Maar het staat zo dom. ![]() |
|
ok, ik vind de drums zwak klinken. de keyboards zijn te veel aanwezig. en die 'keyboard-solo's ' zijn ook totaaloverbodig. het totaal plaatje spreekt me niet aan. en het is black metal en black metal=gay* zo goed? *= grap. No meat is sweater ![]() |
|
quote: Niet mee eens. De drums op dit album vind ik vergeleken met de vorige albums juist ijzersterk. Barker drumt nou ook eens een keer wat rustiger. quote: Klopt, past ook in deze muziek. Maar je moet er van houden inderdaad. quote: Ik zou het niet bepaald solo´s gaan noemen. Maar overbodig zijn ze niet. Overbodig is nummer 7. quote: Ok, kan. Jou mening. Maar dit komt al heel anders over dan je het net zei. quote: Ben ik het over het algemeen mee eens. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 06-02-2003 22:23] ![]() |
|
OMC kon mij op de 1 of andere manier toch nooit boeien. Overrated IMO. ![]() ![]() |
|
quote: smaken ver schillen. ik vind keyboards in metal kut mits men het goed weet toe te passen. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 06-02-2003 22:31] No meat is sweater ![]() |
|
Ik zeg het niet vaak, maar de demo vond ik toch echt het beste. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Die is toch helemaal niet te vergelijken met de nieuwe CD. Het is bijna een compleet andere band qua muziek. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Jep, maar wel dezelfde band, en IMO is de demo toch málen beter. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ik heb de CD nu 2x gehoord en ben er al een beetje op uit gekeken. Goeie muziek...maar het heeft het net niet... Wel goed dat Galder er niet met de pet naar gooit nu ie er toch mee wilde stoppen maar nog 3, nu 2 CD's moest maken. ![]() |
|
quote: Hij mag nog niet ![]() ![]() |
|
Idd ... OMC moet nog een of twee cd's geloof ik ... Anyways: Ik heb de CD ook en ik vind hem SUPER! Het is een goed alternatief voor de nieuwe Dimmu Borgir! Het heeft een duisterder sfeertje. Maar ik vind het ook wel veel op "Puritanical" lijken. Komt ook mede dat dezelfde studio, drummer en gitarist aan deze plaat hebben meegewerkt. Verder klinkt het als een tiet. Die gozer kan goede riffs en songstructuren schrijven en ik vind de keyboards totaal niet overheersend! Het drumwerk is lekker gevarieerd en zit gelukkig beter in de mix dan Dimmu's laatste. Ik zal hem de komende tijd zeker nog vaak gaan draaien! ![]() ![]() |
|
Heb wel de LP versie van de nieuwe OMC maar heb deze niet kunnen luisteren omdat de naald van de platenspeler kapot is gegaan ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() Hier sluit ik mij volledig bij aan. Heb de cd net in huis gehaald en ik heb hem nu al helemaal grijs gedraaid. Wat een knaller!! En als andere mensen zeggen dat dit niet cool is ,omdat het geen "true underground black metal"-stickertje op heeft, dan heb ik daar schijt aan. ![]() you say you're men, we know you're cowards ![]() |
|
quote: Werkt dit zelfbevestigend of zo? Narcist ![]() Sell-out ![]() ![]() |
|
quote:datschijnt cool te zijn in bepaalde kringen. zo stoer mogelijk proberen t woord true belachelijk te maken terwijl ze niet eens weten waar het voor staat. ![]() |
|
quote: Hahaha bijdehand ventje ![]() ![]() ![]() ![]() you say you're men, we know you're cowards ![]() |
|
quote:en dat zegt u, naja nevermind. ![]() |
|
![]() Ik durf in ieder geval wel iets te onderbouwen, jij komt alleen met "loze argumenten" zoals dat het in bepaalde kringen stoer is om te zeggen dat je schijt hebt aan iets. Verder no offense ieder z'n eigen smaak. ![]() you say you're men, we know you're cowards ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |