IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Old mans child - In defiance of existence Vorige pagina | Volgende pagina
HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-01-2003 15:09 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Bij het horen van deze naam denk ik altijd aan een vader die heel veel verstand van Whiskey heeft en die deze kennis nu gaat overdragen aan zijn zoon in een Irish Pub.....verder vind ik Old Man's Child goed te pruimen voor zo nu en dan.

[Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 19-01-2003 15:09]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 19-01-2003 15:09 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb de CD, best goed


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-02-2003 16:50 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

schop


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-02-2003 16:53 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik heb net deze cd gehoord.
tja ik denk dat ik er teveel hoop in heb gestoken. ik dacht hee old man's child (''redelijk rauw'') met nicolas (bruut/vet). maar wat viel die tegen.

als dimmu tussen spiritual black demensions en puritanical euphoric misathropia een cd had gemaakt klonk die zo.

de drums vallen btw gruwlijk tegen.




Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-02-2003 19:53 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

net ff een paar mp3's gedownload, en het is ook weer kak op een schijfje, wat een kutcd zeg.die gast kan net zo goed cd's opnemen met alleen maar keyboards...


No meat is sweater


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-02-2003 20:40 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 19:53 schreef Infaustus het volgende:
net ff een paar mp3's gedownload, en het is ook weer kak op een schijfje, wat een kutcd zeg.die gast kan net zo goed cd's opnemen met alleen maar keyboards...


Wat een onderbouwing weer zeg.
Dat jij niets aan de muziek vindt ok.
Maar je zegt nou dat de muziek opzich slecht is.
En dat klopt helemaal niet in dit geval.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-02-2003 20:46 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

oh sorry, ik wou je natuurlijk niet beledigen met mijn barbaarse opmerkingen.


No meat is sweater


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-02-2003 21:42 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 20:46 schreef Infaustus het volgende:
oh sorry, ik wou je natuurlijk niet beledigen met mijn barbaarse opmerkingen.



Als je wat zegt moet je het ook kunnen onderbouwen.
Klakkeloos wat schreeuwen kan iedereen.

Mij beledig je er echt niet mee. hehehe
Maar het staat zo dom.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-02-2003 22:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ok, ik vind de drums zwak klinken.

de keyboards zijn te veel aanwezig.
en die 'keyboard-solo's ' zijn ook totaaloverbodig.

het totaal plaatje spreekt me niet aan.


en het is black metal en black metal=gay*




zo goed?








*= grap.


No meat is sweater


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-02-2003 22:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 22:15 schreef Infaustus het volgende:
ok, ik vind de drums zwak klinken..


Niet mee eens.
De drums op dit album vind ik vergeleken met de vorige albums juist ijzersterk.
Barker drumt nou ook eens een keer wat rustiger.

quote:

de keyboards zijn te veel aanwezig.


Klopt, past ook in deze muziek.
Maar je moet er van houden inderdaad.

quote:
en die 'keyboard-solo's ' zijn ook totaaloverbodig.


Ik zou het niet bepaald solo´s gaan noemen.
Maar overbodig zijn ze niet.
Overbodig is nummer 7.

quote:

het totaal plaatje spreekt me niet aan.


Ok, kan. Jou mening.
Maar dit komt al heel anders over dan je het net zei.

quote:

en het is black metal en black metal=gay*.


Ben ik het over het algemeen mee eens.













[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 06-02-2003 22:23]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-02-2003 22:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OMC kon mij op de 1 of andere manier toch nooit boeien. Overrated IMO.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-02-2003 22:30 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 22:22 schreef Frietbal het volgende:




Klopt, past ook in deze muziek.
Maar je moet er van houden inderdaad.


Ik zou het niet bepaald solo´s gaan noemen.
Maar overbodig zijn ze niet.
Overbodig is nummer 7.





smaken ver schillen.
ik vind keyboards in metal kut mits men het goed weet toe te passen.

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 06-02-2003 22:31]


No meat is sweater


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-02-2003 22:46 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik zeg het niet vaak, maar de demo vond ik toch echt het beste.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-02-2003 22:48 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die is toch helemaal niet te vergelijken met de nieuwe CD. Het is bijna een compleet andere band qua muziek.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-02-2003 22:55 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 6 februari 2003 22:48 schreef Count Usher het volgende:
Die is toch helemaal niet te vergelijken met de nieuwe CD. Het is bijna een compleet andere band qua muziek.


Jep, maar wel dezelfde band, en IMO is de demo toch málen beter.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 06-02-2003 23:04 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ik heb de CD nu 2x gehoord en ben er al een beetje op uit gekeken. Goeie muziek...maar het heeft het net niet...

Wel goed dat Galder er niet met de pet naar gooit nu ie er toch mee wilde stoppen maar nog 3, nu 2 CD's moest maken.



Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 06-02-2003 23:06 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 18 januari 2003 18:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb vandaag de cd bij The Rock al beluisterd.Hij is dus nu al te krijgen!!!Klinkt op zich best goed maar ik had eigenlijk meer verwacht van een afscheidsalbum.Zoals de meesten wel weten is dit de laatste cd van OMC vanwege het feit dat Galder ook bij Dimmu Borgir speelt en dus geen tijd heeft voor nog een tweede fulltime band.


Hij mag nog niet Hij wilde stoppen maar hij zit bij CM vast voor 5 platen dacht ik...



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 07-02-2003 10:12 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Idd ... OMC moet nog een of twee cd's geloof ik ...

Anyways: Ik heb de CD ook en ik vind hem SUPER! Het is een goed alternatief voor de nieuwe Dimmu Borgir! Het heeft een duisterder sfeertje. Maar ik vind het ook wel veel op "Puritanical" lijken. Komt ook mede dat dezelfde studio, drummer en gitarist aan deze plaat hebben meegewerkt.

Verder klinkt het als een tiet. Die gozer kan goede riffs en songstructuren schrijven en ik vind de keyboards totaal niet overheersend! Het drumwerk is lekker gevarieerd en zit gelukkig beter in de mix dan Dimmu's laatste. Ik zal hem de komende tijd zeker nog vaak gaan draaien!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-02-2003 18:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb wel de LP versie van de nieuwe OMC maar heb deze niet kunnen luisteren omdat de naald van de platenspeler kapot is gegaan


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 17-02-2003 23:01 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2003 10:12 schreef Carnagath het volgende:
Idd ... OMC moet nog een of twee cd's geloof ik ...

Anyways: Ik heb de CD ook en ik vind hem SUPER! Het is een goed alternatief voor de nieuwe Dimmu Borgir! Het heeft een duisterder sfeertje. Maar ik vind het ook wel veel op "Puritanical" lijken. Komt ook mede dat dezelfde studio, drummer en gitarist aan deze plaat hebben meegewerkt.

Verder klinkt het als een tiet. Die gozer kan goede riffs en songstructuren schrijven en ik vind de keyboards totaal niet overheersend! Het drumwerk is lekker gevarieerd en zit gelukkig beter in de mix dan Dimmu's laatste. Ik zal hem de komende tijd zeker nog vaak gaan draaien!



Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Heb de cd net in huis gehaald en ik heb hem nu al helemaal grijs gedraaid.
Wat een knaller!! En als andere mensen zeggen dat dit niet cool is ,omdat het geen "true underground black metal"-stickertje op heeft, dan heb ik daar schijt aan.


you say you're men, we know you're cowards


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2003 23:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:01 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
En als andere mensen zeggen dat dit niet cool is ,omdat het geen "true underground black metal"-stickertje op heeft, dan heb ik daar schijt aan.

Werkt dit zelfbevestigend of zo? Narcist .







Sell-out .


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-02-2003 23:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Werkt dit zelfbevestigend of zo? Narcist .







Sell-out .
datschijnt cool te zijn in bepaalde kringen. zo stoer mogelijk proberen t woord true belachelijk te maken terwijl ze niet eens weten waar het voor staat.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 17-02-2003 23:14 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:09 schreef impaled succubus het volgende:
datschijnt cool te zijn in bepaalde kringen. zo stoer mogelijk proberen t woord true belachelijk te maken terwijl ze niet eens weten waar het voor staat.


Hahaha bijdehand ventje


you say you're men, we know you're cowards


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-02-2003 23:15 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:14 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Hahaha bijdehand ventje
en dat zegt u, naja nevermind.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 17-02-2003 23:27 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht


Ik durf in ieder geval wel iets te onderbouwen, jij komt alleen met "loze argumenten" zoals dat het in bepaalde kringen stoer is om te zeggen dat je schijt hebt aan iets. Verder no offense ieder z'n eigen smaak.


you say you're men, we know you're cowards


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen