IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Old mans child - In defiance of existence Vorige pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-02-2003 23:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:27 schreef Cruel Dark Beast het volgende:

Ik durf in ieder geval wel iets te onderbouwen, jij komt alleen met "loze argumenten" zoals dat het in bepaalde kringen stoer is om te zeggen dat je schijt hebt aan iets. Verder no offense ieder z'n eigen smaak.
heeft ook geen onderbouwing nodig, t is een reactie op dat gedeelte van jouw post en spreekt zo voor zich.
t is geen aanval op jouw smaak/mening.

[Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 17-02-2003 23:29]


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 17-02-2003 23:30 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:28 schreef impaled succubus het volgende:
heeft ook geen onderbouwing nodig, t is een reactie op dat gedeelte van jouw post en spraakt zo voor zich.
t is geen aanval op jouw smaak/mening.


oke. Ik zal niet in de verdediging duiken.


you say you're men, we know you're cowards


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-02-2003 23:31 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:30 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
oke. Ik zal niet in de verdediging duiken.
mietje


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:31 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

lol0rz


No meat is sweater


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 17-02-2003 23:34 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:31 schreef impaled succubus het volgende:
mietje



en nog 25!


you say you're men, we know you're cowards


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-02-2003 9:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou ik vinnet een goeie CD, dus neh


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-02-2003 12:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 9:43 schreef Mark het volgende:
Nou ik vinnet een goeie CD, dus neh
over ondebouwingen gesproken


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-02-2003 12:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Onderbouwing?

Doen we daar tegenwoordig ook al aan?

Nou, okee dan maar weer:

1) Het is een geinige Dimmu kloon die me de maanden door helpt tot we weer een nieuwe Dimmu CD zien. Ik vind een beetje bombastische pretentieuze ragplaat op zijn tijd best lekker en buiten Dimmu en OMC zie ik weinig andere goeie alternatieven hiervoor.
2) Ik vind het prijzenswaardig (NB: edoch niet noodzakelijk) als je 5 (?) albums kunt afleveren die allemaal iets anders klinken qua stijl en toch duidelijk je eigen geluid behouden (en ja deze is duidelijk wat meer Dimmu dan de rest, maar er zitten ook 2 Dimmu leden in, dus in hoeverre is het Dimmu dat meer OMC is gaan klinken door Galder of vice versa....?).
3) Nick Barker. Had gehoopt dat-ie iets meer zou gaan timmeren, maar desalniettemin toch een technisch knap staaltje werk.

En het nadeel van objectief onderbouwen van een ceedee is dat je nooit mag noemen dat je hem gewoon lekker vind klinken, terwijl dat juist mijn belangrijkste reden is. Dus nogmaals, ik vinnem gewoon goed. Ik ben hier niet gehuurd als recencent hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-02-2003 14:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 12:59 schreef Mark het volgende:
Onderbouwing?

Doen we daar tegenwoordig ook al aan?

Nou, okee dan maar weer:

1) Het is een geinige Dimmu kloon die me de maanden door helpt tot we weer een nieuwe Dimmu CD zien. Ik vind een beetje bombastische pretentieuze ragplaat op zijn tijd best lekker en buiten Dimmu en OMC zie ik weinig andere goeie alternatieven hiervoor.
2) Ik vind het prijzenswaardig (NB: edoch niet noodzakelijk) als je 5 (?) albums kunt afleveren die allemaal iets anders klinken qua stijl en toch duidelijk je eigen geluid behouden (en ja deze is duidelijk wat meer Dimmu dan de rest, maar er zitten ook 2 Dimmu leden in, dus in hoeverre is het Dimmu dat meer OMC is gaan klinken door Galder of vice versa....?).
3) Nick Barker. Had gehoopt dat-ie iets meer zou gaan timmeren, maar desalniettemin toch een technisch knap staaltje werk.

En het nadeel van objectief onderbouwen van een ceedee is dat je nooit mag noemen dat je hem gewoon lekker vind klinken, terwijl dat juist mijn belangrijkste reden is. Dus nogmaals, ik vinnem gewoon goed. Ik ben hier niet gehuurd als recencent hoor
matige onderbouwing hoor
je zegt dat t gewoon een leuk klinkend aftreksel van een band is, oftewel dat die andere band beter is. zo maak je geen reclame voor een cd.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-02-2003 15:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, ik weet niet. Kan moeilijk gaan lopen roepen dat het heeeeeeeeeeeel anders is dan Dimmu, want dan zou ik liegen. Naar mijn mening had Dimmu deze CD ook gemaakt kunnen hebben.

Desalniettemin, er is momenteel naar mijn mening niet al te veel aanbod van bombastische black op dit hoge niveau (laat maar horen als ik het fout heb hoor, mijn collectie staat altijd open voor goede suggesties) en dan is deze CD zeker niet te versmaden.

Ofwel: als je OMC's vorige werk goed vond, dan vind je deze CD waarschijnlijk de kroon op hun werk. Als je in het algemeen muziek in de trant van Dimmu Borgir goed vindt, dan is deze CD een absolute aanwinst voor je collectie.

Beter zo?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 18-02-2003 17:48 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Ik vind het ook wel op dimmu lijken maar dat fuckt mij niets.
Ik vind hem gewoon tof
ik vind dat je gewoon niet teveel moet zeiken...als je iets tof vind of juist niet vind ik het wat raar dat je die conclusie trekt omdat er een band is die er op lijkt.Dan kun je je maar beter afzonderen van de wereld en eens in de 10 jaar uit je grot komen en een cd kopen en weer 10 jaar die cd gaan luisteren.



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-02-2003 22:52 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 15:39 schreef Mark het volgende:

Ofwel: als je OMC's vorige werk goed vond, dan vind je deze CD waarschijnlijk de kroon op hun werk. Als je in het algemeen muziek in de trant van Dimmu Borgir goed vindt, dan is deze CD een absolute aanwinst voor je collectie.

Beter zo?
nee, ik vind de oudere omc beter en ik hou zeker wel van muziek als dimmu maar laat deze plaat toch echt liggen.

maar dat zou wel gewoon verschil in smaak zijn.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-03-2003 19:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Na zeer vele luisterbeurten is het mij opgevallen dat "In defiance..." erg veel lijkt op hun debuut "Born of the flickering" welke ik nog steeds als hun beste cd zie .
De composities op de nieuwe zijn beter uitgewerkt dan op hun 2 voorgaande cd's.
En hoe vaker ik de nieuwe cd draai hoe beter ik 'em vind


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MeTaLTRoLL
Usericon van MeTaLTRoLL
Posted 08-03-2003 13:57 by MeTaLTRoLL Wijzig reactieProfiel van MeTaLTRoLLQuote dit bericht

Ha, ik zie veel negatieve reacties op hun CD. Ik vind het een lekkere CD en zeker muziek van goede kwaliteit. Ik vind dat deze cd lekker wegluisterd en goede sfeer uitademt... verder vindi k de zang echt wel relaxed...

[Dit bericht is gewijzigd door MeTaLTRoLL op 08-03-2003 13:57]


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 08-03-2003 14:57 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vind het ook een hele goede cd. Maar 'pagan prosperity' blijft nog ongeevenaard.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-03-2003 14:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 13:57 schreef MeTaLTRoLL het volgende:
Ha, ik zie veel negatieve reacties op hun CD. Ik vind het een lekkere CD en zeker muziek van goede kwaliteit. Ik vind dat deze cd lekker wegluisterd en goede sfeer uitademt... verder vindi k de zang echt wel relaxed...
een commerciele sfeer ja


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-03-2003 17:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 14:58 schreef impaled succubus het volgende:
een commerciele sfeer ja

Er is een verschil tussen commercieel en goed!!!
Het is erg makkelijk om alles meteen als commercieel te bestempelen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-03-2003 18:21 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 17:24 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er is een verschil tussen commercieel en goed!!!
Het is erg makkelijk om alles meteen als commercieel te bestempelen
daar heb je gelijk in, kerberos bv is goed maar niet commercieel .
nee maar bij deze cd druipt t er gewoon van af, t zijn gewoon allen bm elementen die t in de verkoop goed doen op 1 plaat.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-03-2003 18:23 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 18:21 schreef impaled succubus het volgende:
daar heb je gelijk in, kerberos bv is goed maar niet commercieel .
nee maar bij deze cd druipt t er gewoon van af, t zijn gewoon allen bm elementen die t in de verkoop goed doen op 1 plaat.


Goh ja, de commercie druipt er werkelijk vanaf.
Ze verkopen vast 20 miljoen platen.

Kerel, ga jij maar weer terug naar je zogenaamde treue black metal bandjes.
En vooral niet lachen.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-03-2003 18:26 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 18:23 schreef Frietbal het volgende:
Goh ja, de commercie druipt er werkelijk vanaf.
Ze verkopen vast 20 miljoen platen.

Kerel, ga jij maar weer terug naar je zogenaamde treue black metal bandjes.
En vooral niet lachen.
, dat je commercieel ingesteld bent geeft nog geen garantie tot verkoop.

en dat ik deze cd klotuh vind zegt nog nie dat ik alleen ''true'' bm luister. ik heb zelf ook een berg dimmu en cof en misteltein + anorexia nervosa behoren toch wel tot mij favo bands e die zijn alles behalve true.


MeTaLTRoLL
Usericon van MeTaLTRoLL
Posted 09-03-2003 13:43 by MeTaLTRoLL Wijzig reactieProfiel van MeTaLTRoLLQuote dit bericht

waarom zeik je dan dit af omdat ut commercieel is? terwijl je zelf rommel luisterd als CoF en Dimmu....je lult echt maar een eind weg he


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-03-2003 13:44 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 13:43 schreef MeTaLTRoLL het volgende:
waarom zeik je dan dit af omdat ut commercieel is? terwijl je zelf rommel luisterd als CoF en Dimmu....je lult echt maar een eind weg he
omdat ik alleen naar t oudere luister en deze cd in de t straatje midian blabla misathropia past.


Chiel
Usericon van Chiel
Posted 28-05-2006 20:53 by Chiel Wijzig reactieProfiel van ChielQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/chielmensch

Old Man`s Child Heerst!!!!!!!!!


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 23-04-2020 7:31 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 10-10-2023 17:23 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen