![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je in Den Bosch woont, heb ik wel een plekkie vrij, en dat kost je dan niks BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
quote: KUT MANNE ![]() Jammer wilde hun na al die jaren wel eens zien......... ![]() |
|
Is er een vervanger? Zo nee, dan weet ik nog wel een bandje uit Venlo dat dat best HEEL ERG GRAAG wil doen..... ![]() ![]() |
|
quote: Josje gaat ook!!!! ![]() |
|
quote: Wie dan ??? ![]() ![]() |
|
quote: Ik woon in Wijlre (Zuid-Limburg) ![]() |
|
Boh Sodom komt, vet!!!! Nu moet ik zeker gaan!!! Alsjeblieft, kan iemand me meenemen??? ![]() |
|
quote: hee hoerejong,je hebt meel ![]() |
|
quote: Danke!! ![]() |
|
quote: The Cellar Dwellers!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH !!! ![]() YEAH vandaag is het zover muahahaha lekker weertje manne !!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
JIHAAAAAAAAAAAA! zomteen naar rockhard! Superweertje, we zien met 10 toffe gasten n er spelen vette bands ![]() Vanavond Nevermore ![]() Shreddie blij blij blij!! ![]() |
|
Net terug C2C , Nevermore en ANTHRAX waren te gek . C2C speelden wat nummers van de cd , wat savatage en als laatste welcome home (sanitarium). Nevermore speelde oud en nieuw. Anthrax lekker veel oude shit met als afsluiter Indians ![]() Half zat is ook maar weg gegooid geld. ![]() |
|
Nevermore was geweldig!!!! Dadelijk weer lekker met een pilsje van soilwork en in flames genieten!!!! ![]() ![]() |
|
muhahahhaa, gisteren was gaaf ![]() vandaag darkane, in de fik, boedemwerk n aarts vijand!! [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 08-06-2003 10:15] ![]() |
|
Geweldig festival !!!!!!!!!!!!!!!! Muhaha en vandaag weer een vette dag tgemoet ![]() ![]() ![]() |
|
tsss.. stelletje ZM verslaafden... (of zijn jullie naar huis gereden?) ![]() |
|
Ja ![]() ![]() |
|
DAMN, wat is Nevermore vet!! Triple Dan smeet de hele pit door elkaar (weten die Duitsers eens hoe dat er her aan toe gaat ![]() En straks wordt nog veen vetter, muhahaha!!! ![]() ![]() Oh ja, en natuurlijk: ![]() ![]() |
|
quote: hoe laar gaan jullie? wij rijden zo aan! DARKANE!! ![]() |
|
Yo! We zijn net weer terug... damn wat een weekend... ![]() Topper gisteren: Nevermore ![]() Topper vandaag: In Flames ![]() Hoewel Darkane, Soilwork en Arch Enemy ook de pannen van dak speelden! De pannen waar de regen trouwens rijkelijk op viel... dat was wel minder, wat een ***weer. Maar dat mag de pret niet drukken, 2 geweldige dagen met geweldig goede bands! Mogen ze van mij nog een keer doen, ZEKER op die locatie: een amfi-theater aan het water!!! Zoiets als de 013, maar dan in het groot EN in de buitenlucht ![]() ![]() |
|
Ja, net terug ![]() Geweldig festival! Wat een lokatie!!!! Absolute topper was Soilwork ![]() Dieptepunt was de storm met onweer waardoor Threshold moest stoppen... ![]() |
|
Ja wat een kut weer manne !!!!!!!!!!!! Maar ja......... voor mij was Darkane een van de beste bands ![]() Die drummer ![]() Nevermore ![]() Soilwork ![]() Arch enemy ![]() Anthrax ![]() Mogen ze volgend jaar wel weer doen daar, toplokatie........... Alleen DORO op het laatst !!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Damn wat is dat wijf slecht !!!!!!!!! ![]() |
|
quote: hahahhaha, ik was vroeger verliefd op Doro.... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |