|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je in Den Bosch woont, heb ik wel een plekkie vrij, en dat kost je dan niks BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: KUT MANNE Jammer wilde hun na al die jaren wel eens zien......... |
|
Is er een vervanger? Zo nee, dan weet ik nog wel een bandje uit Venlo dat dat best HEEL ERG GRAAG wil doen..... |
|
quote: Josje gaat ook!!!! |
|
quote: Wie dan ??? |
|
quote: Ik woon in Wijlre (Zuid-Limburg) |
|
Boh Sodom komt, vet!!!! Nu moet ik zeker gaan!!! Alsjeblieft, kan iemand me meenemen??? |
|
quote: hee hoerejong,je hebt meel |
|
quote: Danke!! |
|
quote: The Cellar Dwellers!!!! |
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH !!! YEAH vandaag is het zover muahahaha lekker weertje manne !!!!!!!!!!!!! |
|
JIHAAAAAAAAAAAA! zomteen naar rockhard! Superweertje, we zien met 10 toffe gasten n er spelen vette bands Vanavond Nevermore Shreddie blij blij blij!! |
|
Net terug C2C , Nevermore en ANTHRAX waren te gek . C2C speelden wat nummers van de cd , wat savatage en als laatste welcome home (sanitarium). Nevermore speelde oud en nieuw. Anthrax lekker veel oude shit met als afsluiter Indians Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Nevermore was geweldig!!!! Dadelijk weer lekker met een pilsje van soilwork en in flames genieten!!!! |
|
muhahahhaa, gisteren was gaaf vandaag darkane, in de fik, boedemwerk n aarts vijand!! [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 08-06-2003 10:15] |
|
Geweldig festival !!!!!!!!!!!!!!!! Muhaha en vandaag weer een vette dag tgemoet |
|
tsss.. stelletje ZM verslaafden... (of zijn jullie naar huis gereden?) |
|
Ja |
|
DAMN, wat is Nevermore vet!! Triple Dan smeet de hele pit door elkaar (weten die Duitsers eens hoe dat er her aan toe gaat ) En straks wordt nog veen vetter, muhahaha!!! Oh ja, en natuurlijk: |
|
quote: hoe laar gaan jullie? wij rijden zo aan! DARKANE!! |
|
Yo! We zijn net weer terug... damn wat een weekend... Topper gisteren: Nevermore Topper vandaag: In Flames Hoewel Darkane, Soilwork en Arch Enemy ook de pannen van dak speelden! De pannen waar de regen trouwens rijkelijk op viel... dat was wel minder, wat een ***weer. Maar dat mag de pret niet drukken, 2 geweldige dagen met geweldig goede bands! Mogen ze van mij nog een keer doen, ZEKER op die locatie: een amfi-theater aan het water!!! Zoiets als de 013, maar dan in het groot EN in de buitenlucht HEERSCH! |
|
Ja, net terug Geweldig festival! Wat een lokatie!!!! Absolute topper was Soilwork Maar ook Nevermore, Anthrax, Arch Enemy en In Flames waren zeer goed bezig. Dieptepunt was de storm met onweer waardoor Threshold moest stoppen... |
|
Ja wat een kut weer manne !!!!!!!!!!!! Maar ja......... voor mij was Darkane een van de beste bands Die drummer Nevermore Soilwork Arch enemy Anthrax Mogen ze volgend jaar wel weer doen daar, toplokatie........... Alleen DORO op het laatst !!!!! Damn wat is dat wijf slecht !!!!!!!!! |
|
quote: hahahhaha, ik was vroeger verliefd op Doro.... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |