|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn... ratje......... |
|
Ik vond t dus ook een super te gek festival !!! heb me heel goed geamuseerd Te gekke locatie, lekker bier ( warsteiner ) goed weer ( behalve gister ) M'n hoogtepunten : - Circle 2 Circle ( ook de Savatage nummers met als special guest Jon Oliva en t nummer Sanitarium van Metallica ) - Nevermore - Anthrax ( vooral die oude nummers ) - Threshold ( alleen jammer dat ze eerder moesten stoppen vanwege dat ***onweer ) - Arch Enemy ( retestrak,supervet, weer helemaal te gek ) - Soilwork ( idem dito ) - In Flames ( waanzinnig optreden, ook supervet,strak,t knalde echt lettelijk en figuurlijk,ze hadden ook een te gekke show met vuurwerk,van die zuilen waar vuur uitkwam,echt te gek ) M'n dieptepunten : - dat ***onweer met heftige stortbuien en een hele stevige wind - Doro Maar al met al, t was een geweldig festival en zeker voor herhaling vatbaar |
|
.... *snotter* En ik heb het hele feest moeten missen [chronisch geldgebrek ] En ik heb verdomme Soilwork & Nevermore nog nooit gezien!! Darkane baal ik trouwens ook van dat ik die gemist heb, laatste keer dat ik ze zag [november was dat geloof ik] was heeeel vet!!! En inderdaad, die drummer!!!! [Peter Wildoer heet ie, en hij aanbidt Terry Bozzio hehe] Naja anyway, nuttige post weer van mijn kant sorry, maar ik ben gewoon gefrustreerd dat ik het gemist heb.. Oh well, nog twee weekjes en dan is het Wâldrock tijd... [gelukkig heb ik dat kaartje een tijd geleden gekocht toen ik nog wel geld had ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
weer thuis Mijn hoogtepunten van zaterdag: Nevermore (alleen jammer van t slechte geluid) en Anthrax (retestrak!). Aangename verrassing was Circle to Circle! Ik kende ze niet maar, ik was erg onder de indruk Zondag begon al goed met Darkane. DAMN, ik had ze nog nooit gezien, maar wat zijn die lui achterlijk strak! Complimenten voor de drummer Soilwork was letterlijk kippevel . In Flames en Arch Enemy waren ook ontzettend gaaf! Kortom, gaaf weekend met gave mensen en een te gekke sfeer en aardig wat Warsteiner |
|
Yeps was zekers een geslaagd festival !!! Candlemass was ook super, wat een wereldzanger en natuurlijk veel oude nummers (bijna alleen maar hehe) Verdere hoogtepunten voor mij: Nevermore (nieuwe nummers beloven veel goeds !), In Flames (gave show), Soilwork (ijzersterke set), Darkane (wat een drummer !) en Arch Enemy (wereld gitaristen !) |
|
quote: he, je shampoo staat nog hier! |
|
aaargghhh ik zat m al te zoeken .. en mijn douche gel ook gggrrrrroommmmm na ja ... |
|
quote: dat wordt een week niet douchen dan |
|
LOL |
|
alvast een paar fotootjes :-)) Arch Enemy Nevermore |
|
gave pics mier! |
|
thanks Si |
|
quote: ze speelden ALLEEN oude nummers. maar ze waren wel weer ongelofelijk fucking gaaf, alleen helaas geen toegift (wat Samarithan zou zijn geweest ) verder een heel geslaagd weekend. de hoogtepunten voor mij waren wel Candlemass en Circle II Circle. |
|
Het weer zat gisteren ff niet mee, maar toch wel een geslaagd festival Ik vond de headliners eigenlijk best wel tegenvallen, terwijl Darkane veel beter was dan ik gedacht had. De hoogtepunten naar mijn mening: Soilwork Anthrax In Flames Arch Enemy Nevermore Sodom Circle II Circle Darkane Blind Guardian Saxon Kreator Alleen God Dethroned gemist, da's wel jammer. |
|
Hallo allen, We zijn weer thuis. Was echt geweldig. Ik heb denk wat gave foto's gemaakt en ze staan snel op mijn site : http://josjeklouwens.web1000.com Heb bijna alle bands gefotografeerd op 2 of 3 na. Veel kijkplezier.Nog even nagenieten!!! Josje. |
|
Zoooo, even de Rockhard foto's op een server gepleurd Hier hebben we een intiem moment van Dennis en Mies En hier hebben we Sasha........ En ja hoor hier hebben we HOLLIE!!!!! Achterkant van het Rockhard Fest....... Marcello in de regen......... Mies en Marcel Ik met mijn poncho........... Dus............. |
|
wat een tegekke locatie...... |
|
Dat was het zeker ja |
|
wat heeft Mies trouwens een lelijke sticker op z'n shirt, op die bovenste foto................. Ik geloof dat al mijn flightcases zijn besmet met die stickers.... |
|
Moet ook !!! |
|
HEUY!!!! Te gekke foto's.....en Marcel ziet er weer zoals altijd zeer aantrekkelijk uit |
|
quote: hahaha, ik geloof dat sommige stickers ook zonder toestemming van mij, erop zijn geplakt..... Zelfs op t shirt van onze zangeres hhehe, toen in de Splinter.... |
|
Waar zijn de orgie foto's? |
|
Die waar ik op sta zijn er ook tussenuit gelaten, censuur!!! (niet geschikt voor al te jonge forumleden) Edit: Of gewoon mislukt, is natuurlijk ook heel goed mogelijk [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-06-2003 9:23] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |