![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn... ratje......... ![]() |
|
Ik vond t dus ook een super te gek festival !!! heb me heel goed geamuseerd Te gekke locatie, lekker bier ( warsteiner ![]() ![]() M'n hoogtepunten : - Circle 2 Circle ( ook de Savatage nummers met als special guest Jon Oliva en t nummer Sanitarium van Metallica ![]() - Nevermore ![]() ![]() ![]() - Anthrax ( vooral die oude nummers ) - Threshold ( alleen jammer dat ze eerder moesten stoppen vanwege dat ***onweer ![]() - Arch Enemy ( retestrak,supervet, weer helemaal te gek ) - Soilwork ( idem dito ) - In Flames ( waanzinnig optreden, ook supervet,strak,t knalde echt lettelijk en figuurlijk,ze hadden ook een te gekke show met vuurwerk,van die zuilen waar vuur uitkwam,echt te gek ![]() M'n dieptepunten : - dat ***onweer met heftige stortbuien en een hele stevige wind ![]() - Doro ![]() Maar al met al, t was een geweldig festival en zeker voor herhaling vatbaar ![]() ![]() |
|
.... ![]() ![]() ![]() *snotter* En ik heb het hele feest moeten missen [chronisch geldgebrek ![]() Darkane baal ik trouwens ook van dat ik die gemist heb, laatste keer dat ik ze zag [november was dat geloof ik] was heeeel vet!!! ![]() Naja anyway, nuttige post weer van mijn kant ![]() Oh well, nog twee weekjes en dan is het Wâldrock tijd... [gelukkig heb ik dat kaartje een tijd geleden gekocht toen ik nog wel geld had ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
weer thuis ![]() Mijn hoogtepunten van zaterdag: Nevermore (alleen jammer van t slechte geluid) en Anthrax (retestrak!). Aangename verrassing was Circle to Circle! Ik kende ze niet maar, ik was erg onder de indruk ![]() Zondag begon al goed met Darkane. DAMN, ik had ze nog nooit gezien, maar wat zijn die lui achterlijk strak! Complimenten voor de drummer ![]() ![]() Kortom, gaaf weekend met gave mensen en een te gekke sfeer en aardig wat Warsteiner ![]() ![]() |
|
Yeps was zekers een geslaagd festival !!! Candlemass was ook super, wat een wereldzanger ![]() Verdere hoogtepunten voor mij: Nevermore (nieuwe nummers beloven veel goeds !), In Flames (gave show), Soilwork (ijzersterke set), Darkane (wat een drummer !) en Arch Enemy (wereld gitaristen !) ![]() |
|
quote: he, je shampoo staat nog hier! ![]() |
|
aaargghhh ik zat m al te zoeken .. en mijn douche gel ook ![]() gggrrrrroommmmm na ja ... ![]() |
|
quote: dat wordt een week niet douchen dan ![]() ![]() |
|
LOL ![]() ![]() |
|
alvast een paar fotootjes :-)) Arch Enemy ![]() ![]() Nevermore ![]() ![]() ![]() |
|
gave pics mier! ![]() |
|
thanks Si ![]() ![]() |
|
quote: ze speelden ALLEEN oude nummers. maar ze waren wel weer ongelofelijk fucking gaaf, alleen helaas geen toegift (wat Samarithan zou zijn geweest ![]() verder een heel geslaagd weekend. de hoogtepunten voor mij waren wel Candlemass en Circle II Circle. ![]() |
|
Het weer zat gisteren ff niet mee, maar toch wel een geslaagd festival ![]() De hoogtepunten naar mijn mening: Soilwork ![]() Anthrax In Flames Arch Enemy Nevermore Sodom Circle II Circle Darkane Blind Guardian Saxon Kreator Alleen God Dethroned gemist, da's wel jammer. ![]() |
|
Hallo allen, We zijn weer thuis. Was echt geweldig. Ik heb denk wat gave foto's gemaakt en ze staan snel op mijn site : http://josjeklouwens.web1000.com Heb bijna alle bands gefotografeerd op 2 of 3 na. Veel kijkplezier.Nog even nagenieten!!! Josje. ![]() |
|
Zoooo, even de Rockhard foto's op een server gepleurd ![]() Hier hebben we een intiem moment van Dennis en Mies ![]() ![]() En hier hebben we Sasha........ ![]() En ja hoor hier hebben we HOLLIE!!!!! ![]() Achterkant van het Rockhard Fest....... ![]() Marcello in de regen......... ![]() Mies en Marcel ![]() ![]() Ik met mijn poncho........... ![]() Dus............. ![]() ![]() |
|
wat een tegekke locatie...... ![]() ![]() |
|
Dat was het zeker ja ![]() ![]() |
|
wat heeft Mies trouwens een lelijke sticker op z'n shirt, op die bovenste foto................. ![]() ![]() Ik geloof dat al mijn flightcases zijn besmet met die stickers.... ![]() ![]() |
|
Moet ook !!! ![]() |
|
HEUY!!!! Te gekke foto's.....en Marcel ziet er weer zoals altijd zeer aantrekkelijk uit ![]() ![]() |
|
quote: hahaha, ik geloof dat sommige stickers ook zonder toestemming van mij, erop zijn geplakt..... ![]() Zelfs op t shirt van onze zangeres hhehe, toen in de Splinter.... ![]() |
|
Waar zijn de orgie foto's? ![]() |
|
Die waar ik op sta zijn er ook tussenuit gelaten, censuur!!! (niet geschikt voor al te jonge forumleden) Edit: Of gewoon mislukt, is natuurlijk ook heel goed mogelijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-06-2003 9:23] ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |