|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Samael rulez tot en met Passage. Daarna vindt ik het ruk. Gelukkig heb ik ze in 1994 één keer mogen aanschouwen. Heads I win, tails you lose |
|
Hmm dat album 'Passage' moet ik toch nog maar een keer één kans geven. Ik heb het ooit achter me gelaten als 'te Rammstein, te blij, te makkelijk' maar dat was misschien... te makkelijk. |
|
Hmmm, ik vind Passage ook helemaal te gek (wat een feeling) maar Eternal vind ik ook nog uiterst genietens waardig. Bestaan ze trouwens nog? Of brengen ze ooit nog eens weer een cd uit? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ben de trotse eigenaar van wel 0 Samael albums. Misschien moet ik toch voor de compleetheid maar eens wat aanschaffen... Het oudere spul dan he. Want ik hou niet zo van dingen die andere mensen ook niet leuk vinden. Vargen hou je bek. Ok. |
|
Ik heb zaterdag de laatste nieuwe (volgens mij) staan luisteren van Samael. Ik moet zeggen, in 1 woord: bagger! Het lijkt nergens meer op. Alles wat Samael was is weg, zeker met die electro-shit. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Dat zijn ze dus.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Hee, jij moet bandpromoter worden man! |
|
HAHAHA...weet ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: De cd Ajattara - Itse staat al een tijdje op mijn verlanglijstje...aanradertje dus... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm, om de een of andere reden spreekt Ajattara mij niet aan als ik mensen er over hoor. Zal wel komen omdat Amorphis mij niet kan bekoren... |
|
Maar het lijkt in de verste verten niet op Amorphis. Het komt echt veel meer in de buurt van (oude) Sameal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm, da's al beter natuurlijk... Ach, ik zal het wel een keer horen ergens... |
|
Is ouwe Samael zo fucking boring dan? Zelden iets ongeinspireerders in mijn bezit gehad dan Ajatarra - Kuolema (ok ok, vesperian sorrow is nog erger) Reden dat ik dit vraag is dat ik nogal veel van Samael gehoord heb, me kan herinneren ooit een clip gezien te hebben op MTV (julia valet tijdperk) die BRUUT was en eigenlijk wel de neiging kreeg om hun muziek nogmaals te checken. Winter is coming |
|
Onzin --> Heavy Metal |
|
quote: Neen, het is erg fijne sinistere black metal, zeker Worship Him is heel erg fijn. Into The Pentagram! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik vind oude samael erg tof. Maar ik vind Ajatarra en Vesperian Sorrow ook tof Zenial |
|
quote: Julia Valet tijdperk... hmm... dat was tijdens Superrock, zeg maar de nadagen van Headbangers Ballroom, in praktijk gewoon 90% bagger (maandagavond van 00.00 / 01.35) en van 01.35 tot 01.55 een paar leuke nummers,, dat Samael nummer wat je bedoelt is dan Jupitarian Vibe geweest.. Op zich een erg gaaf nummer, maar vergeleken met het oudere werk..... ... |
|
Hmmm als die clip Bruut was dan moeten ze toch per ongeluk "Baphomet's throne" hebben gedraaid denk ik. Nieuwer werk kan ik niet echt bruut noemen... Zenial |
|
Trouwens ook leuk voor Samael fans: http://shopping.theendrecords.com/s.nl/c.ACCT41008/sc.2/category.8/it.A/id.5624/.f Box met 6 samael picture lp's erin Als ik wat meer geld had dan had ik hem zelf al besteld... [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 18-02-2004 12:34] Zenial |
|
quote: Hehehe.. je moet het in MTV-2ehelftjarennegentig-context zien, wat dat betreft was het vrij bruut.. |
|
quote: waarlijk meesterwerken idd Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Samael maar Blood Ritual en Passage zijn geen meesterwerken, dat zou wel een gigantische understatement moeten zijn In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Je hoeft als metalhead toch niet alle metal bands te kennen die er bestaan Toevallig ken ik ze wel hoor, en ze kicken echt ass!!!!!!!!! Ik vind ze geniaal, zag ze vorig jaar op graspop echt super! LAI LAI HEI |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |