|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Na de band 2 keer live gezien te hebben in 2003 en daar dan ergens de dvd gekocht te hebben, wordt het toch stilaan tijd om ook het later werk van deze gasten eens aan te schaffen. Het is een van de weinige BM bands die een omslag naar meer electro-invloeden met glans heeft gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-02-2004 19:49] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind zowel het oude werk zoals Blood Ritual absoluut top. maar de nieuwe Samael kan ik ook wel waarderen. Ik heb ze in 2003 ook gezien. Ik vond alleen het optreden een beetje dood. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Het varieerde nogal. Op Graspop was het maar mat, maar enkele maanden eerder was de show wel echt af! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ik vond het vooral jammer dat ze werk van 2 cd's speelden. Ik had toch gehoopt op wat oude nummers tussendoor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dat vind ik inderdaad ook heel jammer aan hun optredens. Die zijn overigens meestal wel erg bruut, met vuurshow erbij e.d. Maar echt jammer dat ze nooit meer oudere nummers spelen |
|
quote:het licht deed het toen niet. |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 11 augustus 2001 12:27 schreef Volthor Kahn het volgende: Worship Him is eigenlijk maar net goed beetje simpel allemaal en slechte geluidskwaliteit Blood Ritual en Passage zijn daarentegen echte meesterwerken quote: hehheh, das altijd weer leuk, het verschil in meningen. worship him is in míjn ogen het absolute meesterwerk van samael. alles erna gaat van kwaad naar erger in mijn oren. er is ook nog een ep, die vinden de meeste hier helemaal verschrikkelijk, denk ik. Oud Vuil. |
|
ik vind zowel het oude als het nieuwe werk goed te pruimen. |
|
'Ceremony of Opposites' is de bom . Wozzee! Huuu! Waaaa. |
|
quote: Welke Ep bedoel je? En welke demo's hebben ze nou gemaakt? Macabre operetta en nog eentje of nog 2? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zijn er meerdere EP's dan, ik ken alleen 'Rebellion' (die na 'Ceremony of Opposites'). |
|
quote: Die heb ik ook, maar demo's worden ook wel eens op EP uitgebracht dus misschien bedoelt Wim dat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |