IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Samael vergeten??? Vorige pagina
Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 18-02-2004 13:26 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 23:39 schreef Iron Maiden het volgende:
Ik heb zaterdag de laatste nieuwe (volgens mij) staan luisteren van Samael. Ik moet zeggen, in 1 woord: bagger!
Het lijkt nergens meer op. Alles wat Samael was is weg, zeker met die electro-shit.

welnee man eternal is echt wel een gave plaat (neem aan dat je die bedoelt)
Is Sameal trouwens in middels niet van het century media contract af? (Had gehoord dat ze dat afkochten met die dvd en een xytras cd) Zo ja dan zullen we binnenkort wel een nieuwe cd kunnen verwachten.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-02-2004 19:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Na de band 2 keer live gezien te hebben in 2003 en daar dan ergens de dvd gekocht te hebben, wordt het toch stilaan tijd om ook het later werk van deze gasten eens aan te schaffen. Het is een van de weinige BM bands die een omslag naar meer electro-invloeden met glans heeft gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-02-2004 19:49]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-02-2004 20:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind zowel het oude werk zoals Blood Ritual absoluut top. maar de nieuwe Samael kan ik ook wel waarderen. Ik heb ze in 2003 ook gezien. Ik vond alleen het optreden een beetje dood.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-02-2004 20:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 20:45 schreef Cadaveria het volgende:
Ik vind zowel het oude werk zoals Blood Ritual absoluut top. maar de nieuwe Samael kan ik ook wel waarderen. Ik heb ze in 2003 ook gezien. Ik vond alleen het optreden een beetje dood.

Het varieerde nogal. Op Graspop was het maar mat, maar enkele maanden eerder was de show wel echt af!

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-02-2004 21:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 20:49 schreef Gunman het volgende:
Het varieerde nogal. Op Graspop was het maar mat, maar enkele maanden eerder was de show wel echt af!
Ik vond het vooral jammer dat ze werk van 2 cd's speelden. Ik had toch gehoopt op wat oude nummers tussendoor.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-02-2004 21:32 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

dat vind ik inderdaad ook heel jammer aan hun optredens. Die zijn overigens meestal wel erg bruut, met vuurshow erbij e.d. Maar echt jammer dat ze nooit meer oudere nummers spelen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-02-2004 21:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 20:49 schreef Gunman het volgende:
het licht deed het toen niet.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-02-2004 22:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 11 augustus 2001 12:27 schreef Volthor Kahn het volgende:
Worship Him is eigenlijk maar net goed
beetje simpel allemaal en slechte geluidskwaliteit

Blood Ritual en Passage zijn daarentegen echte meesterwerken

quote:
Op 18 februari 2004 12:57 schreef Daysleeper het volgende:
Samael

maar Blood Ritual en Passage zijn geen meesterwerken, dat zou wel een gigantische understatement moeten zijn

hehheh, das altijd weer leuk, het verschil in meningen.

worship him is in míjn ogen het absolute meesterwerk van samael. alles erna gaat van kwaad naar erger in mijn oren.

er is ook nog een ep, die vinden de meeste hier helemaal verschrikkelijk, denk ik.

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-02-2004 22:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind zowel het oude als het nieuwe werk goed te pruimen.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-03-2004 23:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Ceremony of Opposites' is de bom . Wozzee! Huuu! Waaaa.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-03-2004 23:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 februari 2004 22:07 schreef webblaster wim het volgende:
...
hehheh, das altijd weer leuk, het verschil in meningen.

worship him is in míjn ogen het absolute meesterwerk van samael. alles erna gaat van kwaad naar erger in mijn oren.

er is ook nog een ep, die vinden de meeste hier helemaal verschrikkelijk, denk ik.

Welke Ep bedoel je? En welke demo's hebben ze nou gemaakt? Macabre operetta en nog eentje of nog 2?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-03-2004 23:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zijn er meerdere EP's dan, ik ken alleen 'Rebellion' (die na 'Ceremony of Opposites').

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-03-2004 23:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 maart 2004 23:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Zijn er meerdere EP's dan, ik ken alleen 'Rebellion' (die na 'Ceremony of Opposites').

Die heb ik ook, maar demo's worden ook wel eens op EP uitgebracht dus misschien bedoelt Wim dat.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com