IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vintersorg of Borknagar? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2003 11:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Borknager was samen met in extremo het meest waardeloze wat ik op wacken gezien heb.
de zanger was om te huilen en ben na twee nummers maar weer verder gelopen

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-01-2003 11:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ieder zijn smaak he.
Maarja, nieuwe borknagar is ook niks.

En om even op ILC te reageren.
Leuk dat mr. V allemaal nieuwe ideeën heeft, maar ik vind wel, dat ze goed moeten zijn.
En niet van die onzin, die er nu uitkomt.

[wacht nieuw vintersorg album af]

Suicide King
Death Trademarks
Usericon van Suicide King
Posted 21-01-2003 12:21 by Suicide King Wijzig reactieProfiel van Suicide KingQuote dit berichthttp://www.geocities.com/death_trademarks

Vindt Borknagar beter

Until Death

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 21-01-2003 12:46 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Ouwe Borknagar is beter, maar ik vind de nieuwe ook nog steeds goed, oude Vintersorg vink wel ok, nieuwe is poep

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 21-01-2003 12:47 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 11:41 schreef wladimir het volgende:
ieder zijn smaak he.
Maarja, nieuwe borknagar is ook niks.

En om even op ILC te reageren.
Leuk dat mr. V allemaal nieuwe ideeën heeft, maar ik vind wel, dat ze goed moeten zijn.
En niet van die onzin, die er nu uitkomt.

[wacht nieuw vintersorg album af]

Prima, dat is jouw mening
Vraag ik me toch af: Wat beschouw jij als "onzin"? Visions from the Spiral Generator vond ik persoonlijk een zeer sterk, vernieuwend album. En de kleine siteprojects als Havayoth staan los van het Vintersorg gebeuren.
Daarnaast staan er op de website van Vintersorg wat leuke kleine mixjes, zoals Tidens Harold en een Cosmic Genesis mix, allemaal leuke tussendoortjes en warmhoudertjes.
Nee, ik vind niet dat mr. V allemaal onzin uitbrengt. Het laatste Vintersorg album is bij lange na nog geen jaar geleden verschenen en het nieuwe album is al redelijk ver gevorderd. Dat is toch alleen maar bewonderingswaardig?

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-01-2003 13:17 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 12:47 schreef ilyc het volgende:
Prima, dat is jouw mening
Vraag ik me toch af: Wat beschouw jij als "onzin"? Visions from the Spiral Generator vond ik persoonlijk een zeer sterk, vernieuwend album. En de kleine siteprojects als Havayoth staan los van het Vintersorg gebeuren.
Daarnaast staan er op de website van Vintersorg wat leuke kleine mixjes, zoals Tidens Harold en een Cosmic Genesis mix, allemaal leuke tussendoortjes en warmhoudertjes.
Nee, ik vind niet dat mr. V allemaal onzin uitbrengt. Het laatste Vintersorg album is bij lange na nog geen jaar geleden verschenen en het nieuwe album is al redelijk ver gevorderd. Dat is toch alleen maar bewonderingswaardig?

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-01-2003 13:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik vind het niet bewonderings waardig als hij een remix doet. Gewoon oude nummers.
Er zijn wel meerdere bands, die vaker wat uitbrengen.
Ik heb er gewoon een hekel aan dat mr V besloten heeft om met otyg te stoppen.

En waar gaat de nieuwste cd over?
Wiskunde gebrabbel?

Het word mij echt veels te progressief.
En wat wil hij bereiken met het remixen van de oudere albums?
Ze ook verpesten?

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 21-01-2003 14:32 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 13:28 schreef wladimir het volgende:
Ik vind het niet bewonderings waardig als hij een remix doet. Gewoon oude nummers.
Er zijn wel meerdere bands, die vaker wat uitbrengen.
>Ik heb er gewoon een hekel aan dat mr V besloten heeft om met otyg te stoppen<

Is dat niet gewoon hetgene waar je pissed over bent?

quote:
En waar gaat de nieuwste cd over?
Wiskunde gebrabbel?

Metaphysica. Ik vind de teksten persoonlijk erg vernieuwend en intelligent. Is weer eens wat anders vind ik.

quote:
Het word mij echt veels te progressief.

Dat je niet van progressief houdt, kan ik uiteraard begrijpen, dat is immers jouw mening.

quote:
En wat wil hij bereiken met het remixen van de oudere albums?

Hij mixed slechts enkele nummers, gewoon als leuke uitprobeerseltjes die vervolgens gratis te downloaden zijn voor de liefhebbers. Kan ik persoonlijk wel waarderen

quote:
Ze ook verpesten?

De mixen zijn nooit bedoelt als substituut voor de oorspronkelijke nummers denk ik

quote:

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-01-2003 14:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

En eigenlijk zitten we hier gewoon over een mening te discussiëren.
Om maar is tot een oplossing te komen.
Je moet het zelf weten, dat je het leuk vindt, grensverleggend en intelligent.
Ik vind Metaphysica helemaal niet interessant!
Dus vind ik het niet leuk.
Mooi dat hij wel andere mensen kan plezieren, maar mij niet!
En ik ben inderdaad pissig, dat hij zomaar met otyg kapt!!

Maar gaat het nu in borknagar ook niet over Metafysica?
Kan hij gewoon niet vintersorg de oude laten en met borknagar doorgaan metafysiceren.
Of omgekeerd?

Uiteindelijk heb ik er toch geen invloed op, maar heb ik ook weer even mijn mening verkondigd en de virtuele krochten van zm!

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 21-01-2003 15:42 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Fair enough, ik respecteer je mening ook gewoon hoor, maar ik was nieuwsgierig waarom je het niks vond

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-01-2003 23:19 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hmmm...lastige keuze. Ik hou 't toch maar op Borknagar denk ik

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-01-2003 17:35 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

The next Vintersorg album is going to have the format of a concept/theme album, a story running through the albums entirety, and with a musical flow that includes small compositions between the "real" songs. The music takes off from "Visions from the spiral generator" and twists and turns through a vast genre spectra(as always with Vintersorg). From mellow prog to extreme metal, to ambient and folky vibes, spiced with a lot of effective contrasts, changing directories but united under a solid musical kingdom.

Below are the titles for the upcoming album "The focusing blur":

Prologue Dialogue
The Essence
The Thesises Seasons
Matrix Odyssey
Star Puzzled
A Sphere In A Sphere(to infinity)
Blindsight Complexity
Artifacts Of Chaos
Dark Matter Mystery/Blackbody Spectrum
Curtains
A Microscopical Macrocosm

Note that this is still the pre-production phase, so titles can be changed or added

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-01-2003 17:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

staat al eerder in dit topic

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe borknagar dus super, ben ik echt de enige??? Vintersorg vind ik ook best goed maar zijn meesterwerk blijft "tjill falls". Ik vind geen enkle latere cd beter of in de buurt komen van dit meesterwerk. Hij is dus vroeg "gepiekt" (waar kennen we dat van??).

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-01-2003 17:43 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:40 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind de nieuwe borknagar dus super, ben ik echt de enige??? Vintersorg vind ik ook best goed maar zijn meesterwerk blijft "tjill falls". Ik vind geen enkle latere cd beter of in de buurt komen van dit meesterwerk. Hij is dus vroeg "gepiekt" (waar kennen we dat van??).

Nee, ik vind Borknagar van nu ook geweldig. Wellicht is deze richting voor Borknagar ook beter, daar in black metal land al erg veel bands zijn, zodat opvallen en anders zijn steeds moeilijker is...

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 23-01-2003 17:45]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-01-2003 20:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Met hun eerste cd viel Borknagar al op in het blackmetal wereldje.
Live vond ik ze vroeger meer uitstraling hebben op het podium.Tegenwoordig hebben ze alleen maar supermuzikanten die technisch zo perfect mogelijk willen spelen.Niks mis mee,alleen jammer dat de spontaniteit zo een beetje verloren gaat.(heb Borknagar al vaker gezien dus ik weet wel waar ik het over heb).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-02-2003 23:16 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik mis Simen, hoewel Empiricism een uitstekend album is.
De 2de gitarist, Jens Ryland, is zopas uit Borknagar gestapt en wie hem zal vervangen is nog niet bekend. Opnames voor een nieuw album beginnen ergens in maart, en de release wordt verwacht eind 2003.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 23-02-2003 23:40 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 23 januari 2003 17:40 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind de nieuwe borknagar dus super, ben ik echt de enige???

NEEN

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-02-2003 23:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

SLAYEEEER !!

Ik, Wil Schuurman

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-02-2003 23:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

KREATOOOOORR!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-02-2003 11:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Vintersorg.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-02-2003 11:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2003 23:46 schreef Snagger het volgende:
SLAYEEEER !!

Juist!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-02-2003 14:24 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Vintersorg & Borknagar

Summer Breeze festival

21 - 23 August '03

Jammer dat ik er dan niet ben, had het wel zééér vet gevonden

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 24-02-2003 15:27 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 14:24 schreef Vintersorg het volgende:
Vintersorg & Borknagar

Summer Breeze festival

21 - 23 August '03

Jammer dat ik er dan niet ben, had het wel zééér vet gevonden

Hmmm, dat wordt Summer Breeze ipv. Wacken dan...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-03-2003 8:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Asgeir Mickelson(Borknagar) gaat drummen bij Testament
Verder is bevestigd dat gitarist Rens F. Ryland na 5 jaar weg gaat bij Borknagar.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com