|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Höken! Dit slaat nergens op. |
|
Leven is SLAYOR en alcohol |
|
quote: Nee, kunst maken en bier zuipen. Dit slaat nergens op. |
|
Leven is iig pro-actief en geen aanpassing. Tenminste, dat is mijn levensHouding, en dat is gaaf. |
|
quote: Hmmm.. Dan elimineer je alle levensvormen die niet pro-actief zijn zoals werklozen enzo |
|
quote: oeh, dus ook doofstomme ledemaatsloze kamerplantjes? (en homo's natuurlijk) Dit slaat nergens op. |
|
Een gefundeerde definitie van "leven" kunnen we nog niet maken gebaseerd op de flora en fauna van een klein planeetje in een of andere achterhoek van het heelal... waar de mensen nog steeds denken dat digitale horloges een goed idee zijn herken de verwijzing "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dat hangt van je gedachtegang van pro-actief af. Mischien doen die werklozen wel hele actieve dingen buiten hun werk.. |
|
Ik had ooit 'ns een definitie gevonden. "Al dan niet bewust in projecten leven (i.e. een doel hebben)." Zal wel weer nergens op slaan, maar 't klopte toen wel. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
ff denken... Geboren worden-lijden-sterven Zo simpel is het true disco chick |
|
quote: Tja ... dat lijden hoort gepaard te gaan met leren ... maar je raakt er nooit aan gewend! |
|
quote: Pas alle 5 boeken uitgelezen. Grappig hoe het begint en eindigt met de vernietiging van de Aarde. Awel, leuk om te zien dat de topic nog leeft. BTW die definitie van Lies is niet eens zo gek, maar ik zou het aanpassen. 'Dat wat gericht is op voortbestaan van de eigen soort leeft'. (zolang we niet moeilijk doen over de definitie van soort) |
|
quote: Høken! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
XX + XY = = nieuw leven mvg wk10 |
|
Life is a sexually transmitted terminal illness. - P. McWilliams Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
is wel meteen de ergste SOA die eris |
|
quote:Goed idee, laten we beginnen bij zwervers [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-07-2003 13:47] |
|
quote: Nice. Doei! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Bent gij zwerver? |
|
zwervers als in vieze verslaafden onder bruggetjes,niet de wanderers |
|
quote:Verslaafden zijn niet per definitie vies. Niet generaliseren! |
|
quote:Ja en die mensen lastig vallen om hun dagelijkse drugsdosis voor hun te financieren. |
|
quote: dat zeg ik ook niet!! lezen makker........ |
|
quote:Zegt ze dat dan |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |