|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
HUB! Hoogstwaarschijnlijk is er geen plaats om mee te rijden! |
|
in arnhem kom ik wel ff kijken grind ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
wat te grinderig voor mij, alhoewel disavowed wel interessant is... Maar ik ben er toch niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zo lang de rest maar beukt! En daar ben ik niet bang voor!!! H.A.A.T............in je naad!!! |
|
quote: Ik kan helaas alleen maar 6 april komen kijken in Rotjeknor. Maar dat word wel een vet feestje dan zoals we dat gewend zijn van Horeca-Hooligans en het LOMP-legioen Om in onze gebruikelijke woorden te praten: BEUKE,BEER& TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
GDVRDMM dat is 1 van de 4 keer!!!! SLECHT!!! maar goed: BEUKE, BEER & TJOKKETJOKKEFOLLLL |
|
Oh oh! Die heeft sjans... |
|
Is die ook daar? H.A.A.T............in je naad!!! |
|
quote: Wel 1 keer goed BEUKE,BEER & TJOKKEFOLL Zit in financiele nood dus ik ben liever 1 keer goed TJOKKEFOLL dan dat ik 4 keer nuchter sta te kijken BILE Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat gaat helemaal goed komen HUB! |
|
TJOKKEFOLL hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben er vrijdag bij in Arnhem! |
|
Vanaf morgen is ut BLAZEN!!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: heej bora!! waar blijft het beloofde topic? |
|
Hey Bennie,hoe laat zijn jullie zondag in de Baroeg?Dan zorg ik dat ik ook op tijd daar ben Beuke,beer & TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Hey Hub, rin daar naartoe? |
|
quote: Ik meen dat we om 12u daar moesten zijn... alvast indrinken Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:Dan zal ik ook niet veel later daar zijn Ben wel benieuwd naar de nieuwe nummers van Suppository want de laatste keer dat ik bij jullie optreden was had ik me helemaal van de wereld gezopen waardoor ik me niks meer van het optreden kan herinneren.Was in Geleen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben je toen trouwens niet met glas in je hand naar het ziekenhuis afgevoerd? Maar ik ken je niet anders als bezopen! Spelen vrij veel nieuwe nummers. Ook van de Dutch Assault die nu uit is! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Present in Heerenveen !!! sebinsagoil |
|
quote:Dat met mijn hand in het glas naar het ziekenhuis is al langer geleden.Heb jullie daarna nog enkele keren gezien(meestal goed beschonken ja ).Volgens mij was die keer dat ik bedoel met Severe Torture maar weet dit niet zeker meer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi! Heb begrepen dat het maar een kleine toko is daar! En de entree is gratis.. wordt gezellig dus! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ja, is kleine, maar gezellige kroeg. Heb er een tijdje terug ook nog gespeeld sebinsagoil |
|
Hub!, we worden idd al rond 12:00 verwacht en voor zover bekend gaat de zaal open om 15:00 en breekt de hell los om 16:00!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |