|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
ROFL @ "Karnavaleske Goregrind" |
|
Gister was op een paar foutjes bij alle bands na ok! Rgte blaast! Arnhem wordt omver ge-grind (goed oud Nederlands) Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: ik ook |
|
Zometeen op de fiets naar de Goudvishalletje! |
|
nou dat was wel weer bijzonder vermakelijk... helltrucker - de laatste show... sorry dat ik het zeg maar ik ben dr niet rouwig om... wel veel humor trouwens suppository - leuke show... vooral die *ietwat vage* energieke zanger bile - wilde ik al een tijdje zien. vet ruig!!! regurgitate - fijne band is dat toch :D dr liepen wat mensen met fotodingen rond... iemand nog wat zmmers op de kiek gezet?? zo ja posten... misschien dat ik dan nog iemand herken REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Hebben wel wat foto's gemaakt ja. Maar die posten we wel als alle optredens achter de rug zijn. Hoezo energiek? Ik was gewoon m'n ritalin vergeten! Vandaag is Heerenveen aan de beurt om gecrust te worden! Sava da flava! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Erg gaaf Jammer dat Helltrucker stopt |
|
Grindbastard B, als je later vandaag in de Baroeg maar weer zo 'energiek' bent. Zowel Nydoom als mijzelf zijn present, dus je moet aan de bak! |
|
Ik ben zometeen ook in de Baroeg Limburg is trouwens goed vertegenwoordigd op deze tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
crust apen uit horst zijn ook present |
|
quote: Cool,word dus een echt Limburgs feestje daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jip, deze Limburgse is ook present! bla bla bla... |
|
tja... in nighttown is ook een vet feest |
|
Damn, dat waren 4 vette dagen, die me weer 10 jaar van m'n leven hebben gekost! Gister in de baroeg was erg geslaagd! Maar niks kon op tegen de arrestatie van Bile! Op weg naar Rotterdam zagen we ineens van alle kanten politiebusjes en motoren. (achteraf bleek dat er 30!!!!! auto's waren ingezet waarvan veel undercover) Er hing zelfs een helicopter in de lucht! In onze bus maakten we nog de grap dat ze voor Bile kwamen. Die hadden zich de dag van tevoren niet kunnen douchen en zaten dus nog steeds helemaal onder het bloed van de stageact. Daarbij had Nabbe (drummer) een soort apenmasker op, natuurlijk ook onder het bloed. Ineens was de bus van Bile dus weg. Waren ze dus idd echt opgepakt. Uit de bus, pistool op de kop, in de boeien en mee naar het bureau. Er bleek een gemaskerde overval te zijn geweest op het tankstation waar we net getankt hadden en ze gingen ervan uit de Bile de daders waren! Ze konden na alles te hebben uitgelegd naar een hele tijd pas gaan. Zo maak je nog es iets mee op tour In ieder geval een dikke vinger naar de politie in Delft! En nu ff wat slaap inhalen (een dag of 3 ) Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
haha.. leuk verhaal.. baroeg was zeker gezellig! |
|
quote: In ieder geval goed dat je er daarna om kan lachen. Lijkt me wel bizar als je ineens 20 getrokken pistolen ziet... En ja zekers was het gezellig in de baroeg! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Hell Yeah, dat waren 4 mega brute dagen vol lomp beukwerk! Suppository en RGTE schopten kont! ff een leuk uitstapje gehad naar een mooie cel in een Delfts politie bureau. Baroeg was vet, Meulheim en Arnhem ook, in heerenveen waren we echt slecht hehe maja sjit happens! Grind To The Core 2003 fotos |
|
Idd... De Goudvishal omver... Alleen was ik al veel te bezopen om nog wat van de bands mee te krijgen... BILE rouleert... Das me wel bijgebleven... Suppository zie ik zaterdag wel weer in de W1... Zal maar ff wat minder zuipen dan True Metal Never Dies |
|
Was weer eens erg vet gisteren in de Baroeg. Bij aankomst kreeg ik al meteen van Max het verhaal te horen over de wildwest avonturen van Bile Dat kan ook alleen maar Bile overkomen,een ware redneck rampage haha. Optreden van Bile was erg vet,helaas had ik niet genoeg alcohol in mijn lijf om de zaal eens wakker te schudden... Suppository was ook extreem vet.In het begin van de set schopte Boris een leeg bierblikje weg,kwam dat toevallig op de voorgevel van een sukkel die meteen met een bebloede kop wegliep Erg ruige,energieke show met Boris in de hoofdrol.Wat een energie op het podium Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gister was zeker vet, 1e band gemist, daarna 2 orkestjes die wel aardig waren. bile was echt super, ik dacht dat ik die grappen van nabbe nooit meer hoorde nadat insult is gestopt.. niets is minder waar... HOKEN!! suppository was zeker ook erg fijn en dan rgte... lekker bruut |
|
Nabbe was inderdaad weer goed op dreef Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ehhh, dan zal ik bij deze maar mijn excuses aanbieden aan de blikjesman. Oh nee wacht, toch niet Maar Hub nu was jij t een keer niet. Kzal volgende keer beter mikken Wat betreft Nabbe..die was in Heerenveen op z'n best! Lekker bot en die Friesen hadden maar niks door! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |