|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ha ha ... laat die sukkels maar lekker doorraven ... kunnen ze ook niet voortplanten |
|
haha lol !!! |
|
Een Enschedeese wetenschapper heeft ondervonden dat je van snoeiharde metal beregeil wordt |
|
zo, nou dan was er vanmiddag een massaimpotentie met die idiote Dance Parade... Kunnen ze daar niet een keer ene metalversie van houden?? Allemaal geile goth's |
|
Metal IS gewoon geil! En volgens mij komt die impotentie meer door de pilletjes en shit... Dead things grow from deep inside... |
|
ah nu weet ik meteen weer de reden waarom ik naar metal luister ... 24/7 zo geil als een ... ja als een wat .. |
|
Zo geil als boter? Tja,volgens mij berust house gewoon op regressie(d.i.terugkeren naar een vroeger stadium in je leven).Er is een psycholoog die beweert(ben helaas z'n naam vergeten)dat de house-beats de fans doen terugdenken aan de tijd dat ze nog veilig in de moederschoot zaten.Dan zou je als ongeboren baby immers de geluiden horen die je moeders ingewanden en hart maken. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Btw,ik vind niks erotisch aan dat hersenloze gebonk.Ze kunnen in sommige nummers dan nog zo vaak het zinnetje 'Fucked her all night' of 'Let me stick my dick in you' herhalen,het raakt m'n kouwe kleren niet.Krijg er eerder de sch*ter* van i.p.v.zin in een potje stomende seks... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nee, als je er al zin in had, dan gaat het door die koppen van dat soort lui wel over |
|
Hiermee ga ik toch even lekker m'n broertje pesten... |
|
LACHSTUIP Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hehehe ... Gewoon zeggen dat er bij metal veel mooiere vruwen rondlopen en hij gata wel metal luisteren |
|
Nee, dat lukt niet, hij valt op van die nepblonde trutjes met roze truitjes, snappie... |
|
Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
quote: Dan is ie idd wel heel ver heen |
|
Was dat al niet algemeen bekend... Van house krijg ik ook een slappe lul.... aan de gabbers |
|
Tijdens "party's" wordt ook veel drugs gebruikt. Onderzoek wijst uit dat je daar een tijdelijke impotentie van krijgt. Ander onderzoek wijst uit dat je van veel bier drinken ook een tijdelijke impotentie oploopt. En als je wil weten wie zeer waarschijnlijk regelmatig impotent zijn: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=551 Forward into the light, forward into infinity! |
|
LOL |
|
quote: Mannen hebben dat effect in het algemeen bij alcohol. Als je te veel drinkt gaat alles een stuk moeilijker . Bij vrouwen juist omgekeerd. |
|
Rare jongens... die Romeinen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
van de pilltjes zeker, zie ik bij de vroegere vrienden vele housers zijn nu toch aan het chillen, loungen en dubben geslaan omdat ze geen beats meer kunnen verdragen signature |
|
Met welke zoek-opdracht heb je dit topic gevonden? |
|
"house" signature |
|
"kanker" Je moeder. |
|
Ah, een topic uit die mooie oude tijd waar ZM nog gewoon een verzameling echte metalheads was met schijt aan de andere genre's! Waar is onze trots gebleven? Sinds wanneer zijn wij zo openminded geworden dat we het nodig vonden om dit forum vol te spuien met gabber, industrial, postrock, neo-folk, goa, enz..? Back to the roots! Slayer! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |