|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De doorsnee metalgast heeft al 40 jaar oogkleppen op, dat weet je toch. |
|
quote: Hej hej hej, nog maar 38 jaar, hoor. Oja. http://www.ravegenerator.com/ “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik opende de site en ik hoorde nog steeds Type O Negative. Dus ik snap je rede niet waarom je dit topic omhoog moest schoppen. |
|
Zet dan ook je windows mediaplayer uit. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wat een enorme blunder... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kan alleen maar in Rusland hehe.....maar ziet er op de fotoos wel gaaf uit trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik meende dat die lasers zowiezo wel vaker gericht werden op de grond? Waarschijnlijk zit er buiten Rusland dan een soort filter/beschermingslaag op ofzo, maar idd lekker als je thuiskomt van een feestje en je bent gedeeltelijk blind |
|
Zeker een bezopen knopjes regelaar van de lasers. |
|
house is dood, dit is al 18 jaar oud! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-10-2010 22:35] signature |
|
Dit was dan ook gewoon een "fun" plaatje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jeempie.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb de eerste paar posts gelezen, wat een stelletje sukkels zeg Against God and Government |
|
Het was vroegah, denk ik dan maar. Hoewel ik in 2001 al lang niet meer ging naar houdepartys. Wat was ik in '93 dan wel niet? Ongetwijfeld enorm homo, toen ik liep te springen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nooit geluisterd, toch impotent.. |
|
Die allereerste party's waren best gaaf. Poingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoing. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Droeg hij toen geen bril ofzo? Van de meeste metalvrouwen krijg ik een deserectie. Al jeuren. En als ze er enigzins fatsoenlijk uitzien hebben ze zich vaak weer toegetakeld met piercings, tatts of lelijke kleding. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat kledingprobleem is redelijk eenvoudig op te lossen... |
|
Ik vind de titel van dit topic überhaupt maar vreemd. Ik word van pure house tenminste altijd dusdanig opgefokt ende agressief dat ik grof seksueel geweld niet schuw, dus om nou te zeggen dat ik er impotent door word... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 09-10-2010 9:16] |
|
Om dat opgefokte tegen te gaan had je ook wat pilletjes moeten innemen... |
|
Daar gaat 'ie alleen maar meer van trillen... Laat maar eigenlijk. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |