IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Ripper Owen uit Judas priest????? Vorige pagina | Volgende pagina
Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 28-01-2003 19:18 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

dat zou wel heel aars zijn zeg..zal me pa ff baluh hey

HEERSCHT

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-01-2003 19:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wil je daar me zeggen dat Judas Priest 'niet hard' genoeg is ?

Gaat vanzelf over hoor ...

Ik, Wil Schuurman

Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 28-01-2003 19:26 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

nee meer dat me pa ook een metalhoofd is en hij het net als ik ook kut gaat vinden als het klopt.

HEERSCHT

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-01-2003 19:44 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 15:34 schreef Snaack het volgende:
jezus.. Judas Triest, who fukking cares

No meat is sweater

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-01-2003 13:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Alhoewel the Ripper ne geweldig goeie zanger is ( live op graspop 2001: ideaal) kunnen de laatste twee CD's van Priest niet tippen aan hun oudere werk. Maar ik denk niet dat dit aan de Ripper ligt, t'is gewoon dat Downing en Tipton de , naar mijn mening, verkeerde weg zijn ingeslaan met het schrijven van nieuw materiaal.

GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 29-04-2003 16:41 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

quote:
Op 27 januari 2003 11:46 schreef bean het volgende:
Volgens de officiele priest site zijn het allemaal geruchten en is er niets van waar
er is niks veranderd

precies... tis gewoon dikke bulshit anders was de band er als eerste wel mee gekome...

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-04-2003 17:27 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 24 januari 2003 19:08 schreef Shadow_Smile het volgende:
idd

en ripper doet heel goed werk in priest

RIPPER ZUIGT en ik zou een moord doen om priest eindelijk weer eens in volle glorie te zien.

Dat Halford klasse platen uitbrengt geeft idd aan dat hij de ware songwriter was........

Ripper kon wel aardig zingen maar het is gewoon priest niet, hij mist de uistraling gewoon!

PAIN PAIN....KILLER.....KILLER!

Man ik ben in de gloria!

JP heeft van demolition nog geen 20.000 stuk verkocht in de USA dat zgt genoeg!

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 29-04-2003 20:46 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

ik vond 't goed met halford , maar met ripper vond ik het ook leuk klinken.

't zal me worst wezen wie van de 2 er zingt

I am the 1%.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2003 20:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vind toch echt "Jugulator" een van de hoogtepunten uit de Priest-collectie!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 30-04-2003 8:35 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Kan, ik vergeet de ripper platen het liefst zo snel mogelijk!

Alhoewel Jugulator nog 3 a 4 nummers bevatte die me nog enigszins konden bekoren, maar die zang past er gewoon niet bij.

Live loopt ie er ok bij als een onbeholpen nu metal zanger, zingen kan ie wel; dat zal ik niet ontkennen, maar het komt allemaal over als een (goede) JP cover band!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2003 9:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Pfff, al dat gezeik over "Priest met Halford is beter"! Priest met Halford WAS beter. Tegenwoordig is Priest een matige band geworden als het aankomt op nummers schrijven. Halfords eerste solo-Cd vond ik dan weer geniaal. Die nieuwe is ook al niet je van het.
Laat ze gewoon beiden hun ding doen. En Owen? Nou, die is ronduit debiel als ie weggaat bij Priest.

Nu, het blijft uiteindelijk ook maar een geucht:

"There appears to have been some confusion regarding a story that is circulating - there is no truth in the rumour that there has been a reunion with Rob Halford or that we are doing any shows with him in the summer. Ripper Owens is Judas Priest's vocalist - nothing has changed!"

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 30-04-2003 9:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Geloof me dit jaar nog komt halford terug bij Priest, dat zegt mijn voorgevoel.

deze jongens zijn zakenmannen, en iedereen ziet dat ze de 013 niet eens meer uitverkopen en de cd verkopen dramatisch zijn gedaald, halford komt terug daar solliciteert ie duidelijk naar en priest heeft er opok wel oren naar!

Alle leden van halford hebben tegenwoordig een side project, Scott trvis zegt in een interview dat ze hopen dat halford deze zomer weer terug komt, dit statement wordt dan weer gerectificeerd door een persdame, maar er zit iets aan te komen

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-04-2003 10:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 29 april 2003 20:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind toch echt "Jugulator" een van de hoogtepunten uit de Priest-collectie!

Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Maar de plaat die daarna kwam was weer kut. Maar dat had meer met de muziek te maken dan met de zanger. Priest heeft met Halford ook kutplaten uitgebracht.

En als ik alleen kijk naar de kwaliteiten van de zangers dan is Halford qua techniek zeker beter. Maar mijn voorkeur blijft toch uitgaan naar Owens. Puur om het feit dat hij meer diversiteit en gevoel in zijn zangpartijen legt dan Halford ooit deed.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2003 10:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 10:02 schreef XnegativeX het volgende:
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Maar de plaat die daarna kwam was weer kut. Maar dat had meer met de muziek te maken dan met de zanger. Priest heeft met Halford ook kutplaten uitgebracht.

En als ik alleen kijk naar de kwaliteiten van de zangers dan is Halford qua techniek zeker beter. Maar mijn voorkeur blijft toch uitgaan naar Owens. Puur om het feit dat hij meer diversiteit en gevoel in zijn zangpartijen legt dan Halford ooit deed.

En die eerste HALFORD-plaat dan? Daar staan prachtige stukken op van Rob!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-04-2003 22:55 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

wat boeit het welke plaaT? die gast kan zinge...

hij kan zinge en het maak nie uit in welke band hij zit

of een cd nou goed is of niet heeft niet zoveel te maken met of die nieuw of oud is dacht ik zo

I am the 1%.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2003 9:51 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou wees eerlijk alle klassiekers stammen uit het halford tijdperk, hij is gewoon de VOICE van Priest.

Iron maiden zou ook geen kloot aan zijn zonder Bruce (alhoewel ik de platen met Paul Diánno super vind!).

het gaat er niet om of Ripper een goede zanger is of niet, dat is ie echt wel, maar hij si niet de juiset man voor priest had liever Ralf Scheepers gezien, heb je "eye to eye" cvan Tyran Pace wel eens gehoord dat is pas een priest cloon, alsof je naar British steel of stained clas zit te luisteren.

Ripper is gewoon een nu metal figuur, hij steekt zijn voorkeur ook niet onder stoelen of banken.

Buiten dat red hij gewoon vaak live de echt hoge noten niet, zoals de live in london DVD bewijst.

Halford heeft ook concerten gegeven die een aanfluiting waren maar ook zeer vette concerten, en idd vind ik het solowerk van Rob super, zelfs de FIGHT platen vind ik beter dan de laatste twee JP platen, met name de laatste was om te huilen.....

Ach we zullen zien ik denk dat als Rob terug komt ze zo weer in de rijnhallen staan! en dat het VOL is!

Alle priest fans die ik ken smachten naar een terugkeer van de metal god!

Het verbaast me te zien dat er hier zoveel aanhangers van Ripper zijn! Maar goed ieder zijn meug!

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 01-05-2003 10:21 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Zou me behoorlijk weinig kunnen schelen indien Ripper er daadwerkelijk uit was. Judas Priest heeft na "Painkiller" niks meer afgeleverd dat mij persoonlijk kon bekoren.

Geef mij maar "Sin after Sin"

Tum podem extulit horridulum...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-05-2003 17:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 1 mei 2003 9:51 schreef enforcer het volgende:
Nou wees eerlijk alle klassiekers stammen uit het halford tijdperk, hij is gewoon de VOICE van Priest.

Iron maiden zou ook geen kloot aan zijn zonder Bruce (alhoewel ik de platen met Paul Diánno super vind!).

het gaat er niet om of Ripper een goede zanger is of niet, dat is ie echt wel, maar hij si niet de juiset man voor priest had liever Ralf Scheepers gezien, heb je "eye to eye" cvan Tyran Pace wel eens gehoord dat is pas een priest cloon, alsof je naar British steel of stained clas zit te luisteren.

Ripper is gewoon een nu metal figuur, hij steekt zijn voorkeur ook niet onder stoelen of banken.

Buiten dat red hij gewoon vaak live de echt hoge noten niet, zoals de live in london DVD bewijst.

Halford heeft ook concerten gegeven die een aanfluiting waren maar ook zeer vette concerten, en idd vind ik het solowerk van Rob super, zelfs de FIGHT platen vind ik beter dan de laatste twee JP platen, met name de laatste was om te huilen.....

Ach we zullen zien ik denk dat als Rob terug komt ze zo weer in de rijnhallen staan! en dat het VOL is!

Alle priest fans die ik ken smachten naar een terugkeer van de metal god!

Het verbaast me te zien dat er hier zoveel aanhangers van Ripper zijn! Maar goed ieder zijn meug!

1) Natuurlijk stammen alle klassiekers uit de tijd van Halford. Ripper heeft nog niet echt de tijd gehad om klassiekers te maken he???!!!

2) Dus jij vindt dat Halford de betere man is voor Priest omdat hij er vroeger ook bij zat. Sterke beargumentering. Jij bent dus ook echt zo'n typ die alles vroegah beter vond.

3) Niet alle Priest fans smachten naar de terugkeer van die gillende leer nicht. Ik blijf erbij dat Jugulator een van de beste Priest album ooit is. Dus van mij mag Ripper blijven. En laat Halford dan maar lekker zijn eigen ding doen. Ik had persoonlijk ook liever gehad dat Bruce Dickinson lekker solo bleef. The chemical wedding is beter dan wat hij met Miaden ooit heeft uitgebracht. Blij dat Blaze in ieder geval nog goed solo spul uitbrengt.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2003 20:03 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

je oordeelt nogal snel over iemand die je niet kent!

Ik vind Rob halford idd de beste metal zanger uberhaupt!

daar kan geen ripper aan tippen, overigens was de heer Atkins de eerste zanger van Judas Priest! maar goed!

Bon Scott was ook niet de eerste zanger van AC/DC, toch was ook hij de stem van AC/Dc al doet Brian Johnson het erg goed en is bovendien erg sympathiek.

Ik heb alle respect voor het feit dat JIJ jugulator een goed plaat vind, feit is echter dat hij voor geen meter verkocht, en dat spreekt natuurlijk ook boekdelen over de mening van de MEESTE priest fans.
Om over DEMOLITION maar te zwijgen.

Priest is niet voor niets gedropt door hun amerikaanse label.

Ik vind Jugulator op zich ook niet echt slecht, maar om het nu een hoogtepunt uit de priest catalogus te noemen gaat me veel te ver.

Feit is ook dat Iron maiden met BLAZE in Duitsland voor 1.500-2.000 man stond te spelen, ARRARARARARA hoe zou dat komen!

Dickinson is terug GOH, de grote veehallen zijn weer uitverkocht!

blijkbaar is het meerendeel van de IM fans blij dat dickinson weer terug is, of klopt er helemaal niets van mijn redenatie!

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-05-2003 20:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 1 mei 2003 20:03 schreef enforcer het volgende:
je oordeelt nogal snel over iemand die je niet kent!

Ik oordeel niet. Ik vroeg je gewoon of je zo'n typ was. Als het overkwam als een oordeel dan heeft u hierbij mijn excuses.

quote:
Ik vind Rob halford idd de beste metal zanger uberhaupt!

Niet mee eens, ik vind dat hij te weinig met zijn stem kan. Eigenlijk kan hij alleen maar hoog gillen. Maar dat, als zoveel dingen, is een kwestie van smaak.

quote:
Ik heb alle respect voor het feit dat JIJ jugulator een goed plaat vind, feit is echter dat hij voor geen meter verkocht, en dat spreekt natuurlijk ook boekdelen over de mening van de MEESTE priest fans.
Om over DEMOLITION maar te zwijgen.

Priest is niet voor niets gedropt door hun amerikaanse label.

Dat had toch eerder te maken met de muziek dan met de zanger lijkt me. Demolition is een afgewaterde kutplaat. Terwijl Jugulator lekker knalde.

Verder ben ik bang dat veel "fans" hun band al gauw laten vallen omdat de zanger afvalt. En de nieuwe zanger geen kans gunnen. Bij Iron Maiden was het toevallig wel zo dat Blaze gewoon niet bij het geluid van Maiden paste. Wil niet zeggen dat het een slechte zanger was. Dat heeft hij met zijn solo platen wel bewezen.

Ik ben van mening dat Priest het met Ripper nog ver zou kunnen schoppen als ze maar betere muziek gingen spelen dan op Demolition. Want zelfs al had Halford gezongen dan was het nog een kut-plaat geweest. En dat is de kern van de zaak.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2003 21:09 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Sorry ik was girriteerd beetje overgereageerd!

Het is denk ik zo dat (en dat is niet afwijkerig bedoeld) dat Rob altijd de beste songwriter binnen priest geweest is.

Zijn songs zijn altijd vet, ook de fight platen hebben songwriting van het hoogste niveau alleen niet in een ander genre.

Tipton en downing zijn ongeevenaard in hun gitaarwerk maar als songwriter missen ze Rob gewoon die heeft echt een gouden handje op dat gebied.

Ik vind de solo platen van Blaze trouwens helemaal niet zo goed, maar vind de man uberhaupt geen aangename stem hebben, waar ie ook bij zingt, maar sympathiek is ie zeker weten.

Ripper is leuk, maar qua alles paste ie niet zo goed bij priest, leeftijd, uitstraling, muzikale richting, maar dat beteket niet dat hij een slechte zanger is, zou het niet graag tegen hem opnemen!

Maar ik had priest graag eens gehoord met ralf scheepers, dat was denk ik een mooi huwelijk geworden!

dat is echt niet bedoeld om jou te kakken te zetten maar je moet toch toegeven dat 75 % van de priest fans zit te wachten op de terugkeer van Rob!

Rob is nu eenmaal de metal god, en dat heb ik echt niet zelf verzonnen, de man wordt niet voor niets zo aangeduid in alle bladen en overal waar hij komt, hij is een legende.

Ik zei al jugulator staan best een paar gave nummers op en is afgezien van de JP naam erop een goed plaat, maar te extreem voor JP begrippen.

ik hou van pantera enzo dus ik kan de plaat waarderen als metal zijnde, maar een echte JP plaat vind ik het niet.

Voor mij is Sin After Sin, British steel, painkiller priest, en je moet toegeven dat het verschil met jugulator en die platen behoorlijk groot is!

En als je zegt priest zegt 9 op 10 mensen toch "breaking the law" en niet "burn in hell" of "catherdral spires (wereld nummer!)"

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-05-2003 21:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Kijk, hier kan ik het dus helemaal mee eens zijn.

campske666
Usericon van campske666
Posted 02-05-2003 13:20 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ralf Schepers als Priest zanger, dat zou geweldig zijn. t schijnt dat m zich opgegeven heeft voor audities, maar dat ie net de loef afgestoken is dor Owens. Zeer jammer, Ralfs Schepers had Priest echt op niveau kunnen houden.
Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat Tipton en Downing altijd de nummers hadden geschreven, maar nu gewoon van stijl waren verandert om zich aan te passen aan de vocal-range van Owens.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-05-2003 14:06 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja klopt maar halford schreef altijd mee, de solo arrangementen zullen altijd door tipton/downing geschreven zijn, maar de songs op zich heeft Halford een dikke vinger in de pap gehad!

Kijk maar bij de credits op de JP CD's

Die man is gewoon een goede songwriter, dat zeggen tipton en downing zelf ook!

Ripper daarenetegn heeft geen enkel nummer geschreven met priest, alleen een bonustrack die ergens in japan uitgekomen is

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2003 15:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 21:09 schreef enforcer het volgende:
Rob is nu eenmaal de metal god, en dat heb ik echt niet zelf verzonnen, de man wordt niet voor niets zo aangeduid in alle bladen en overal waar hij komt, hij is een legende.

"metal gods" bestaan voor mij niet, die bladen kunnen schrijven wat ze willen. Halford is een supergoede zanger, waar hij dan ook in zingt is altijd goed (behalve "two"), maar die naamgeving vind ik nou weer te ver gezocht. metallers zijn normale mensen en geen hoogzwevende michael jacksons en onbereikbare britney spears. maar als ik dan echt per se een "metal god "moet aanwijzen is het toch echt Toni Iommi want die gast heeft zowat de hele standaard voor metal neergezet(ook voor priest).

(overigens geef ik je wel gelijk dat priest mateloos meer populair zou worden als halford wer terug zou keren)

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com