|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ik wil niet lullig doen maar was het niet Ripper OwenS |
|
quote: o, dat is wel cool, als hij gewoon een aardige vent is gebleven! zo hoort het natuurlijk ook. ps: het is een andere (en verdere niet zinninge) discussie maar ik vind Black Sabbath toch echt de eerste echte heavy metal band. maar goed: priest regeert, sabbath regeert en daar gaat het toch om. |
|
There's a new JUDAS PRIEST tribute band called NUDIST PRIEST and they play, you guessed it, naked. Priest frontman ROB HALFORD is hoping to track them down: "My former guitarist Pat Lachman saw them at a club in Los Angeles, and they played naked," Halford commented. "My main questions were, 'What was the singer like and how big was his unit?'" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
Wat fantastisch om priest weer ,met HALFORD te horen.....was een innig wens van mij want hij IS priest! Kan niet wachten op het nieuwe album als het op de twee HALFORD albums gaat lijken ben ik dik tevreden! Het moge duidelijk zijn dat halford altijd het songwriting talent van de band is geweest! |
|
quote:Jugulator is toch ook niet verkeerd |
|
quote: Priest met Halford op Graspop zoog echt aan alle kanten, mijn god wat klonk Painkiller kut met dat geschreeuw van Halford eroverheen. Hij zingt nml. niet meer hoog zoals in het verleden, maar hij schreeuwt hoog (en nog tegen het valse aan ook) Het spijt me echt maar ik vondt het bijna meelijwekkend zoals Rob (the metal flop) zong. Maar over zijn songwriters eigenschappen zal ik niks zeggen want die zijn tip top in orde.. Jammer dat in de studio met zijn zang wel veel kan worden gedaan, want live trekt hij het echt niet meer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: op Arrow was hij juist SUPER goed..! |
|
Sorry vorige was verkeerde topic Bedoel dus Ripper die ken niet zingen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |