|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
zou niet hebben moeten gebeuren maar heineken is heineken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Grolsh is lekkerder. Maar het is gewoon niet normaal om in een woonwijk met een automatisch geweer ff iemand af te knallen. [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 24-01-2003 21:08] |
|
Aan de ene kant zeg ik; het kan niet, niemand heeft het recht om iemand anders te doden. Aan de andere kant; als je je in het criminele wereldje begeefd dan weet je dat dit soort dingen mogelijk zijn, risico van het vak zeg maar. Ik vind dat er voor beide dingen wat te zeggen is. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
hmz, het was een crimineel achtig persoon, maarjah het is altijd poep als zoiets gebeurd... |
|
Die gasten ruimen zichzelf keurig op! Deze wereld is vol... |
|
En nu Heineken nog liquideren, Bush, Sharon, de paus en Balkenende en *nog een lijst van een paar duizend mensen*. Maar wel beter als criminelen zichzelf oplossen, spaart ons weer een hoop belasting om zo'n hufter zijn gevangenis/hotel-verblijf te betalen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
weer een minder! Op naar de volgende |
|
Heerlijk Helder Heineken The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Eigen schuld, dikke vette loden bult |
|
quote: Mensen als jij bezoedelen deze planeet. DRINK GROLSCH OF STERF!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ok ok moet toegeven Grolsch is beter.... maar dit is een Heineken topic The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Heineken zuigt n*kker-piemels! Zo beter, Beli? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik las bijna Heiden ontvoerder geliquideerd |
|
quote: RLOV! Waar willen ze mij nu voor ontvoeren? Een krat bier? Of om mijn heerschende black metal straalplaten? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:de geheime documenten!! The secret service is after you! |
|
quote: Dat zal het zijn, gelukkig liggen mijn geheime documenten op een veilige plaats. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:In de de dwaallicht's oven? |
|
quote: SSJJJTT! Zo is het geen geheim meer! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dan maar verbranden |
|
Maarten, steek de OVENS maar weer aan, jongen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hehehehehhe, das weer goed voor de werkgelegenheid. ff serieus, boeien dat die vent dood is |
|
3 keer is scheepsrecht zou ik zeggen! Het schijnt dat het al 2 keer is mislukt om hem te liquideren. We zijn iig een crimineel armer. Ik lig er niet wakker van. the only pleasure is pain |
|
als men heineken nu eens liquideert heineken Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
zolang het bier maar voortleefd... Nabua Vonveilla |
|
Heineken? Liquideren? Waar gaat dit over? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |