|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ahum, wie kan dit nou weer schelen? DOA is voor mij in ieder geval al meer dan 4 jaar geen fijn festival meer. Vrijwel alleen kutbands... |
|
DOA hebben ze gewoon al jaren niet meer fatsoenlijk kunnen organiseren. Als ze ooit weer een festival kunnen houden als in '95 ofzo dan ben ik toch zeker wel geinteresseerd... Zenial |
|
quote: Jazeker! Zelfs als het zo als in '96-'99 georganiseerd zou worden zou ik komen(inclusief de busnachtmerries). [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-01-2003 2:09] |
|
Drie Dagen Dynamo en anders niet Zenial |
|
Fucking right. Z-dude. |
|
So? Ga je toch lekker naar Obscene Extreme of Fuck The Commerce om maar enkele zwaar betere festivals op te noemen!!! |
|
Dat is godverdomme wel 20x zo ver weg. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-01-2003 2:53] |
|
Ik ga dit jaar UTBS6 proberen. Mits het komt en de line up intressant is. |
|
SBS6? |
|
|
|
heb die mail ook gehad ja vond tot 2000 Dynamo toch erg gaaf... maar denk niet dat het ooit nog normaal terug zal komen zoals hoe het was aangezien de mensen toch wel weer elke keer een smoes moeten verzinnen om de brute boeren weg te kunnen houden. stomme vooroordelen!!! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Aaaaaaahw! wat jammer!!! (NOT!) Dynamo zuigt tegenwoordig. Ik rouw er echt niet om. Geef MIJ maar W.O.A!!!!! |
|
quote: dan verschuiven ze het toch tot ná 15 juli [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-01-2003 4:09] Je moeder. |
|
Dat word toch maar met het collectenbusje langs de deuren. DOA was het enige redelijke festival "in de buurt" en nu moet ik toch naar Deutschland uitwijken Hakkuh |
|
goh wat erg Je moeder. |
|
beetje jammer Life doesn't get much better than this! |
|
hahahahahahahaha niet weer Je moeder. |
|
je zou het haast een beetje jammer gaan vinden Life doesn't get much better than this! |
|
indeed Je moeder. |
|
maar dat zou een beetje jammer zijn Life doesn't get much better than this! |
|
gôh, jammer hoor DOA zuigt al jaren, ik kan er niet wakker van liggen.. |
|
Er zijn zoveel gave festivals in Nederland,Belgie en Duitsland.Waarom dan rouwig zijn om DOA welke toch al enkele jaren niks meer is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind het ook jammer, wel een goede zaak dat ze niet hebben gekozen voor een 1-daags festival |
|
quote: Of wel misschien 1-daags, maar met een entree van een piek zoals t vroeger was (eind 80, begin 90) |
|
Voor een piek entree hebben ze alleen schijtbands [leze: underground bands, dus goed] en komt er geen volk [leze: inkomsten] opaf. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |