|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jaar ervoor Forbidden/Testament stodn er vroeger vol super bands. Jammer da't moet verdwijnen iig Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Forbidden..... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ach ja... Ik maakte mij toch al zorgen over de mogelijke line-up en het bijbehorende publiek en entreeprijsje, dus... |
|
Mja, entreeprijs vind ik op zich nooit zo erg, zolang daar maar een groot aantal gave bands tegenoverstaat. En het is natuurlijk jammer dat een ooit wereldberoemd fest als doa is gedevalueerd tot..mja.. dit. Life doesn't get much better than this! |
|
O. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
godverdomme KUT! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb me rot geamuseerd op Dynamo 2002...(zo erg dat ik al n kater had voor ik thuis was savonds ) jammer hoor, het was voor herhaling vatbaar |
|
Ik vind t wel jammer .... Ik ga al vanaf 1987 naar Dynamo (Ratje -> toxik speelde trouwens in 1988 samen met Laaz Rockit en Candlemass !). Ah well, we hebben graspop nog, en Wacken, en Bang Your Head, maar t blijft wel jammer dat er in nederland niet meer zo'n festival is. Marcel |
|
Dynamo zit in de harten van metalheads en NIET ergens op een festivalletje geplakt. Dynamo leeft voort en zal als metalkroeg of wat-dan-ook herijzen zolang men de goede herinneringen blijft koesteren. Dynamo-DOA is (voor mij althans) na 1999 dood en is heel even herleefd in de "Houdoe en bedankt Fest" van 15 juni j.l. |
|
Dynamo? was dah? |
|
Ik vind het ook wel erg jammer... Nederland moet ook gewoon een groot metal-festival hebben! |
|
Laten we onze hoop op het ZM-fest vestigen... |
|
quote: vol is vol zie dat krijg je nu van de verrechtsing |
|
quote: ach, er zijn al zo vreselijk veel festivals in onze contreien, en er staan nagenoeg altijd de zelfde bands. Ik lig er dus niet wakker van. Vroeger was dynamo nog speciaal met unieke line-up's maar toen de bulk het ovenam van de kwaliteit was het helaas gedaan.Ik blijf erbij, het beste huidige festival is Graspop. |
|
quote: idd de slogan : no stars just talent, die kunnen ze echt in hun kont stoppen zeker wanneer we kijken naar het hoofdpodium. het talent stond vooral in de tent |
|
(veert recht) Wat is 't nu weer? Aaaaaarrrghhh Zijn ze daar allemaal achterlijk of zo??En 'I love techno' en andere dikke bullshit mag dan weer wel- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
....toch ben ik benieuwd naar de oorspronkelijke DOA traditie... zal d'r wel nooit van komen, maar stiekum blijven we toch hopen (tenminste ik wel) |
|
Dan maar hopen dat Ozzfest dit jaar weer naar Nederland komt. Vorige editie was in ieder geval geweldig |
|
Jammer dat het niet doorgaat ... ik had er graag naar toegegaan dit jaar. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Jammer, ben begonnen in 87 in de zeikende regen met Testament en Vengeance (liever kips...) En Stryper (bukken voor bijbels)Later werd het misschien wat teveel van het goede...alhoewel het bier-traitjes gooien bij Mindfunk al jarenlang tot mijn D.O.A. hoogtepunten hoort. Ben van mening dat Nederland wel een goed Rock/Metal festival mist... maar ja, dan toch naar Graspop, Waldrock (misschien een geschikte opvolger) Dus tot 4 juli |
|
quote:Yo! Goed plan voor alle Dynamo medewerkers: gebruik je overgebleven geld nuttig, ga naar Wacken, kijk hoe je een echt METAL festival or-ga-ni-eh... (tsja) en maak er in 2004 een echt fest van. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jaaaaaah dit was tof!!! Ik heb nog een van die biertraytjes aan de muur hangen als herinnering Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |