|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wel godverdomme! ik begin nu alvast met zuipen |
|
keelontsteking & tentamen We zullen zien ... Ik, Wil Schuurman |
|
ziek zijn telt iig niet meer |
|
't is wel gezellig in de batcave, alleen ik sla liever over (en binnenkort in Nijmegen met Antaeus dan) om mn tentamen te leren en -godverdomme- uit te hoesten ... Ik zie 't morgen wel Ik, Wil Schuurman |
|
yeah! ik zie je morgen ! |
|
Godver, nu krijg ik zin in een zondagmiddagje vol met zwart & wit !! (black metal, witbier ? combinatie; nietwaar ..) Ik, Wil Schuurman |
|
en corpsepaint natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 01-02-2003 15:11] |
|
Ojaaaaaa .... Witte wat ? Tentamen ? Whaha ... fuck you ! Alleen dat gehoest, verdomme, vroeg slapen vanavond dan maar ... Ik, Wil Schuurman |
|
Hebben ze ook witbier in de 013? Gaan er nog mensen van te voren Tilburg van hun biervoorraad afhelpen??? |
|
ik iig niet, alas |
|
Wieckse witte, geen hoegaarden. nah, als ik kom ga ik geen debiele voorraden leegzuipen, kut tentamen ook ! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik niet, ik zorg dat ik er tegen drieën of zo ben. Al zal ik denk ik wel weer zo ff een paar blikjes Grolsch halen voor in de trein, altijd leuk . |
|
goed idee |
|
Na, dan niet (leuk plan weer hard de grond ingeboord ). Gaan we wel alleen in de 013 zuipen |
|
Hehe, ik zie je wel in de trein. Ik ga nu ff 4 halve liters halen. |
|
moehaha! ik heb er fukking veel zin in |
|
Hoe laat gaat die tent open dan ? Ik, Wil Schuurman |
|
eeehm 1500 toch? |
|
's middags al ? Das ruk, kan ik weer over Dordrecht Ik, Wil Schuurman |
|
heh? van waar reis je dan? |
|
Vanaf Gorinchem --> Dordrecht --> Breda --> Tilburg En als het meezit vanaf Breda (Interliner direct naar Breda) Ik, Wil Schuurman |
|
Hoelaat passeren jullie Breda met de trein eigenlijk ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ik passeer geen breda en pak de trein van 14:04 uit Utrecht... |
|
Godverkanker, heb ik de bus gemist Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |