|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wou er nog heen gaan maar was te laat wakker |
|
Hey Dwaal, heb ik zo weinig gemist dan? GVD, had ik mooi een fles whisky meegenomen kon ik rechtsomkeer maken ivm met een zware familie-gebeurtenis (wat een kut understatement ) |
|
Komt iedereen aan met een smoes ofzo ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja, je hebt behoooooooooorrrrlijk weinig gemist, die fles whiskey was zeer zeker wel van pas gekomen, maarja er zijn belangrijkere dingen in het leven als naar Sauron gaan... [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-02-2003 20:59] |
|
Als ik niet de hele dag in mijn nest had gelegen, was ik aarschijnlijk wel gegaan, gelukkig heb ik me de 50 of meer pleuro weer bespaard, dan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tof om Fluisterwoud nu een keertje live te zien, en shirtje gekocht verder gewoon leuk dagje gehad |
|
Nou, ik was het dus gewoon vergeten |
|
helaas ik heb the mighty warrior_of_odin den hand nog moogen schudden |
|
het was gaaf Kankerlul |
|
ja, was wel ok.. heb me prima vermaakt met de heren van Sauron.. wel jammer dat het publiek voor 90% uit oude wijven met rollators bestaat die niet durfen te bewegen vanwege hun broze botjes.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik heb dus ook niks gemist??? |
|
quote: well, eerst was het niet zo druk, naderhand werd het gelukkig wel wat drukker, ik vond het iig erg gaaf.. Fluisterwoud , Sauron [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 03-02-2003 11:38] Kankerlul |
|
. dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 03-02-2003 11:38] Kankerlul |
|
vooral die gitarist is zo lekker ja |
|
mwahah Kankerlul |
|
quote: WHAHAHA! Inderdaad, bedroevend weinig fanatiekelingen. Publiekelijk dieptepunt was wel toen SauroN "Call From The Grave" van Bathory speelde. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 03-02-2003 16:01] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
inderdaad.. op dat nummer MOET je gewoon wel bangen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
eindelijk een FLUISTERWOUD (tm) shirt |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
[fluisterwoudheerschtmodus] die darkthrone cover was belachelijk gaaf [/fluisterwoudheerschmodus] |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik wilde bijna nog transilvanian hunger gaan schreeuwen |
|
kennelijk neit hard genoeg, want na het laatste nummer hoefde niemand meer wat te horen.. we konden nog wel een nieuw nummer spelen ("Vazallen van de Schemering: deel II" die naar alle waarschijnlijkheid op 7" uit gaat komen"), maar kennenlijk was er geen behoefte aan... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Bij deze beloof ik dat ik in Nijmegen (gaat 't nou door) voor de verandering wel eens op kom dagen ... !! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |