![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wou er nog heen gaan maar was te laat wakker ![]() ![]() |
|
Hey Dwaal, heb ik zo weinig gemist dan? ![]() GVD, had ik mooi een fles whisky meegenomen kon ik rechtsomkeer maken ivm met een zware familie-gebeurtenis (wat een kut understatement ![]() ![]() |
|
Komt iedereen aan met een smoes ofzo ? ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Ja, je hebt behoooooooooorrrrlijk weinig gemist, die fles whiskey was zeer zeker wel van pas gekomen, maarja er zijn belangrijkere dingen in het leven als naar Sauron gaan... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-02-2003 20:59] ![]() |
|
Als ik niet de hele dag in mijn nest had gelegen, was ik aarschijnlijk wel gegaan, gelukkig heb ik me de 50 of meer pleuro weer bespaard, dan. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Tof om Fluisterwoud nu een keertje live te zien, en shirtje gekocht ![]() verder gewoon leuk dagje gehad ![]() |
|
Nou, ik was het dus gewoon vergeten ![]() ![]() |
|
helaas ik heb the mighty warrior_of_odin den hand nog moogen schudden ![]() |
|
het was gaaf ![]() Kankerlul ![]() |
|
ja, was wel ok.. heb me prima vermaakt met de heren van Sauron.. wel jammer dat het publiek voor 90% uit oude wijven met rollators bestaat die niet durfen te bewegen vanwege hun broze botjes.... Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
ik heb dus ook niks gemist??? ![]() |
|
quote: well, eerst was het niet zo druk, naderhand werd het gelukkig wel wat drukker, ik vond het iig erg gaaf.. Fluisterwoud , Sauron ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 03-02-2003 11:38] Kankerlul ![]() |
|
. dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 03-02-2003 11:38] Kankerlul ![]() |
|
vooral die gitarist is zo lekker ja ![]() ![]() |
|
mwahah ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: WHAHAHA! Inderdaad, bedroevend weinig fanatiekelingen. Publiekelijk dieptepunt was wel toen SauroN "Call From The Grave" van Bathory speelde. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 03-02-2003 16:01] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
inderdaad.. op dat nummer MOET je gewoon wel bangen... ![]() ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
eindelijk een FLUISTERWOUD (tm) shirt ![]() ![]() |
|
![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
[fluisterwoudheerschtmodus] die darkthrone cover was belachelijk gaaf ![]() [/fluisterwoudheerschmodus] ![]() |
|
![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
![]() ik wilde bijna nog transilvanian hunger gaan schreeuwen ![]() ![]() |
|
kennelijk neit hard genoeg, want na het laatste nummer hoefde niemand meer wat te horen.. we konden nog wel een nieuw nummer spelen ("Vazallen van de Schemering: deel II" die naar alle waarschijnlijkheid op 7" uit gaat komen"), maar kennenlijk was er geen behoefte aan... ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Bij deze beloof ik dat ik in Nijmegen (gaat 't nou door) voor de verandering wel eens op kom dagen ... !! Ik, Wil Schuurman ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |