|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen weekend heb ik door een ander forum kennis gemaakt met deze band. Men speelt doom metal en heeft als zangeres Veera Muhli, welbekend van de (helaas) laatste Unholy-cd. Toen ik las dat zijn mee deed, werd ik spontaan gek, want bij Unholy kwam ze goed tot haar recht. Hier is hun demo te downloaden : http://www.themist.xrs.net |
|
Nog niet veel animo zie ik? |
|
quote: --edit: als het je niet interesseert, zeg dan niets! -- [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 28-01-2003 13:11] No meat is sweater |
|
Modereer die kinderachtige opmerking hierboven even wil je? ---- Ja ik kwam ook laatst bij de band via de Shape of Despair website; Helaas is de server van die site echt vaag, dus mijn downloads van hun Demo stopt er steeds mee ... ik zal het nog eens proberen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hey Claw, daar had ik ook last van. De kunst was om niks anders te doen zodat de downloads op een constante snelheid door kunnen gaan. Mp3 na Mp3. De site is ook nogal vaak niet te bereiken geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 28-01-2003 13:09] |
|
ff downloaden dan maar |
|
Bijna zo goed als Unholy, ....nog best goed dus Ik weet wat doen als ik volgende week 's avonds werk : demo'tje downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 28-01-2003 13:11] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
t....r....a....a....g |
|
quote: true doom hè... |
|
quote:Ja die site is dan errug doom .. 6kb/sec ... |
|
Snel zat toch... |
|
Ok mp3tjes zijn binnen! Klinkt wel apart moet ik zeggen; in dat nummer Dusk zitten gitaren die me aan Michael Jackson doen denken; dat nummer "what about sunshine, wat about rain ... " etc... anyway; ik zal binnenkort ook even mijn Unholy cd's gaan beluisteren Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ok, *SCHOP*. Deze Demo is dus echt wel meesterlijk. Zie de eerste post in dit topic voor de URL en downloaden die hap. Het is een zeer relaxe mix van Doom Metal en Folk. Het klinkt niet bijzonder deppressief, eerder rustgevend... pracht-demo! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Szeker mooi! mooi gitaarwerk! thanks for the tip! I Find That I Am Not There... |
|
Ik download er straks wel wat van alvast een mooie naam iniedergeval |
|
Ik heb de demo vannacht en vanmorgen al gehoord. Zet hem zo weer op, denk ik. Ik hoop dat men snel wat nieuw materiaal klaar heeft. |
|
T heeft wel iets, die slepende vocals van Vera komen weer mooi uit. Daar wordt een mens echt niet vrolijk van Er moet wel nog een je ne sais quoi bij om het wat meer drive (op vrijloop fcourse, t is doom) mee te geven. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-07-2003 17:00] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmm, ik vind de vocalen van Veera bij TMATMD wel erg positef klinken(zeker in vergelijking met haar bijdrage op de Unholy-CD's). |
|
quote:"Erg positief" zou k het niet gaan noemen, minder doods I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind het wel erg positief. De muziek maakt het voor mijn gevoel depressief. |
|
heb ik een andere versie ofzo ? die vocals zitten toch erg in de achtergrond ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik vind de muziek niet echt depressief. Een beetje neerslachtig en sereen eerlijk. (Wat die 2 woorden ook mogen inhouden ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nou 'achtergrond' wil ik het niet noemen. Alle instrumenten en de vocalen hoor je een beetje even hard door elkaar. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ja dat wel. Maar ik bedoelde dat ik ze niet depri vind. |
|
quote: ha, ok, twas eigenlijk meer een reactie op Gunman maar ik denk dat hij ook iets anders bedoelde. In ieder geval een mooie demo ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |