|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
als je wat aan de klank kunt doen,zorg dan dat het een mooie middenweg is,ik vind dat de klank bij optredens meestal veel te hard staat Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
uhhh zet ze wat harder...........(flauw, i know) |
|
Ik was aanwezig bij WTD4 op 24 dec. en ik vond dus dat de keyboards -wanneer ze gebruikt werden- prima in de mix waren. Harder en ze hadden overheerst. |
|
Tja, bij Thyrfing hoorde je ze gewoon niet. En eigenlijk zijn keyboards wel erg belangrijk bij thyrfing! |
|
1: keyboards MOETEN zacht aangezien keyboards 90% van de tijd verkeerd en homofiel gebruikt worden 2: wie ben jij van de goudvishal? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:pattat! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
owja.. vegreten te zeggen, maar gisteren stonden die ruk keyboards VEEL te hard... helaas moest ik plaatjes draaien, anders was ik mooi in de stad wezen zuipen.. bah bah1 Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: 1. ja ik word weer overal uitgescholden dat keyboards homo is, en ik dus vokgens hun ook...maarjah smaken verschillen. 2. ik ben die make-up-gozer (en nu word ik helemaal uitgscholden voor homo zeker) het christendom is goed te vergelijken met het communisme....leuk bedacht, maar gefaald!!! |
|
nou nou julian,... niet zo zonder zelfvertrouwen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: en zijn veel te veel mensen op het forum die zich dood vervelen, en dan niks nuttigers hebben te doen dan mensen afzeiken. en dan krijg je dat.... het christendom is goed te vergelijken met het communisme....leuk bedacht, maar gefaald!!! |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: of hoor ik tot die 10% |
|
hehehe.. nuja keyboards zijn ok als ze op de achtergrond komen en niet te ingewikkeld klinken vind ik. bv groepen zoals Xasthur of het 1ste nummer op Heaven In Flames van JI, zoiets bedoel ik. hoe het NIET moet : de keys op bitter suites van CoF...godverdomme |
|
een band waar ik de keyboards weer wel erg goed bij vind is DRE DE KRISTNE van TROLL.. de meste keyboards band zijn rommel, aangezien ze de keyboard als instrument gebruiken en om homofiel te doen.. als je dan keyboards doet, gebruik ze dan als goede achtergrond... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik zie hier opeens mijn naam voorbij vliegen, maar ik volg t niet helemaal Ik, Wil Schuurman |
|
quote: In METAL zijn keyboards gay ... Overal verdringen ze de gitaren (Über) en das toch nie wakwilhoren ... Oh .. en toetsenisten vink ik er (meestal) live maar dreug bijstaan. |
|
quote: homo sloeg eerder op je sexuele gevoelens snagger Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik las het al, Julian had geen betrekking op mij nee Ik, Wil Schuurman |
|
Het topic ontlaadt weer in de bekende ontrueheids betogen over keyboards.. hoe voorspelbaar eigenlijk. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Oja, keyboards kunnen nooit zacht genoeg staan ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
Ik was er ook bij waking the dead vorige maand, enne... het geluid (totaal) was slecht. Veeeel te hard en de mix was ook ruk. |
|
quote: Carpathian Forest live in het patronaat. De toetsenist heeft geen enkele keer zijn keyboard aangeraakt. Hij stond er alleen een beetje loos boven te headbangen |
|
kansloos |
|
quote: Verdringen gitaristen? Wat een bullshit. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |