|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
net ff die video gezien die op de site staat, het is wel aardig maar het heeft wat weinig inhoud. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:nou je zegt het zelf, hardcore invloeden, nu metal stikt van de hardcore invloeden en slipknot beukt een stuk harder dan shadwosfall. |
|
Nu-metal stikt van de hardcore invloeden? Heb jij ooit wel eens naar hardcore geluisterd of neem je het maar gewoon aan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:nou ik ben niet zo'n doorsnee hardcore fan; bands als madball en rykers kan ik erg goed waarderen. en ik vind nu metal ( wat eigenlijk spoocy CORE heet) veel meer hardcore invloeden hebben dan metal invloeden. |
|
#zucht# Madball en Rykers zijn nou juist hardcore bands die metal in hun sound verwerken. Maar goed, laat ook maar. Als jij het op SK vind lijken dan zal dat wel. Ik vind het nogsteeds behoorlijk knallen. Trouwens, mensen die dit wel leuk vinden moeten Caliban (Shadow hearts) eens luisteren. Dat knalt nog harder! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:wow nog harder ik zei niet dat dat pure hc was maar dat dat hc was die ik leuk vind. |
|
Caliban is veel vetter ja. Binnenkort nog een keertje live zien die gasten! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Lekker muziekkie dennis! Dank voor den tip! |
|
k zag ze als support van CoB.. ben er niet echt kapot van wuust robuust |
|
Tsja, smaken verschillen. Ik snap trouwens ook niet wat een band als Shadow's fall op tour moet met CoB. Dat zijn 2 totaal verschillende bands. Het was natuurlijk wel leuk voor een underground band als SF om voor zo'n groot publiek te mogen spelen. Maar het is niet helemaal hun doelgroep. En als het enige troost is, ik vind CoB weer helemaal naadje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: daar ben ik het dan weer niet mee eens |
|
SF is 10x beter dan die pukkelmetal van COB |
|
k vind CoB ook niet alles, maar wel beter dan SF wuust robuust |
|
CoB is vet |
|
Zal mijn een reet roesten wat het gewicht van de band is, ze maken kutmuziek. |
|
quote: wuust robuust |
|
Hmm, live gezien bij COB, opzich is de muziek goed maar die zanger moeten ze ritueel slachten, ga dan naar Slipknot luisteren. |
|
Voor de mensen die er belang bij hebben. The art of balance staat nu op een bepaalde server. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik snap het ook niet.. En zo erg Underground is Shadows Fall toch ook niet? In de VS zijn de redelijk bekend dacht ik.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
In America zijn ze inderdaad redelijk bekend. Maar hier in Nederland zijn ze nog behoorlijk onbekend. En als je het mij vraagt verdienen ze dat niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik wou net zeggen, century media is een groot metal label en dus echt niet underground |
|
De nieuwe cd "The War Within" ligt nu ook in de schappen. En na een aantal keren luisteren vind ik 'm zelfs nog vetter als The Art of Balance (alleen mis ik een nummer in stijl van die PF-cover Welcome to the machine... die is zoooo lekker ) Shadow's Fall Inter faeces et urinam nascimur |
|
ik vind t ook een gezellig orkestje. die hele stroming van 'new wave of american heavy metal' bevalt me wel |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |