IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Shadows fall Vorige pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-09-2004 11:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Muah.Ze waren zeker geen slechte opener op Dynamo.En de nummers van de nieuwe plaat die ik heb gehoord zijn zeker ook niet slecht te noemen.

spelfout weggehaald...

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 13-02-2005 18:48 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Die nieuwe plaat heerscht. Het begint al gelijk goed met de opener The Light that blinds.

Blastomaniac
Usericon van Blastomaniac
Posted 14-02-2005 16:38 by Blastomaniac Wijzig reactieProfiel van BlastomaniacQuote dit bericht

Het laatste album van Shadows Fall is het enige album dat ik van deze band bezit, maar hij bevalt me erg goed!

Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 14-02-2005 19:52 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

ik heb ze twee keer live gezien. het intresseerde me niet zo, hun muziek.

Rob G
Usericon van Rob G
Posted 19-02-2005 14:47 by Rob G Wijzig reactieProfiel van Rob GQuote dit bericht

Vind het een erg goede band. Laatste CD is wederom erg goed en ik baal dus ook nogal dat ik ze vorig jaar op graspop gemist heb. Maarja, hopelijk zie ik ze nog wel een keer

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-07-2005 12:17 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

ik heb ze laatst in t voorprogramma gezien
jammer dat ze maar n half uur speelde vind t n erg goeie band

Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 12:19 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

hehe ik heb er nog niet zoveel van gehoord maar wat ik tot nu toe heb gehoord heb klonk goed

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-07-2005 12:25 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik vind het nummers thoughts without words echt meesterlijk.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-07-2005 12:30 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

what drivers weak en insperation on demand zijn rustig,, maar wel zeer goed

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-07-2005 12:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 12:30 schreef 6sic6 het volgende:
what drivers weak en insperation on demand zijn rustig,, maar wel zeer goed

ietsjes rustiger typen (of nadenken terwijl je het doet ) dan maar?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-07-2005 19:09 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

haha rustiger type

Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 21:55 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

nou dat weet ik nog niet zo

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2005 21:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

@ MM

keeeeeeeeeeer0l, ben jij hier alle topics aan het openen van groepen die je kent of heb je een Aardschok van je broertje gevonden en zit je nu alle namen op te zoeken????

bah

OT : Shadows Fall vind ik een irritante groep, dikwijls superriffs, maar de rest verkloot het met zo een hoog Hardcore - schreeuw gehalte dat het niet meer mooi is.

signature

Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 22:00 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

als ik alle topics zou openen over de bands die ik kende zou ik nou nog niet klaar zijn

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2005 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 22:00 schreef Mister MetallicA het volgende:
als ik alle topics zou openen over de bands die ik kende zou ik nou nog niet klaar zijn

try me

signature

Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 22:10 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

liever niet

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 20:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

*enorme tyfus schop*
Vandaag het laatse wapenfeit van Shadows Fall - Threads Of Life gekocht en hij knalt weer heerlijk.. Wist al dat hij uit was maar kon mij er niet toe zetten om hem te kopen, dit omdat ik dacht dat het wel weer een herhaling van de voorgaande platen zou zijn. Ben echter aangenaam verrast, knalt als de ziekte en de zanger is er flink op vooruit gegaan! Kortom, ik ben erg onder de indruk!

Die hele "New Wave Of American Metal" term kan me gestolen worden, maar de bands die deze koers varen kunnen mij prima bekoren!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Willevl
Usericon van Willevl
Posted 05-06-2007 15:44 by Willevl Wijzig reactieProfiel van WillevlQuote dit bericht

'The Light That Blinds'. Supervet.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2007 15:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat haat ik dit soort muziek

signature

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-06-2007 15:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Waarom?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-06-2007 15:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hahaha, die Hypnos. Met je wat haat ik dit soort muziek toch... Ik las net anders je post in het All That Remains topic, daar haal ik geen haat uit!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2007 17:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die schruwelende metalcore-invloeden, als snauwende snauzers en blaffende blackie-pups door elkaar

signature

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-06-2007 18:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Oooh, zeg dat dan direkt.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2007 19:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sorry hoor

ik heb het meer voor de krijsende katers en gruntende nijlpaarden

signature

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com