|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De tweede editie van Noordschok komt eraan! Hopelijk wordt het beter dan vorig jaar, toen dat KUTvader slechts een kwartier speelde!! Voorrondes: 25 januari Drachten (is geweest...) 31 januari Vera - Groningen 15 februari Het Podium - Hoogeveen Vera: Obtuse + Nomen + Seizure doors 20.30 - 23.30 / start 21.00 / € 5,- + mk / main hall Over de dag zelf (20 april oosterpoort groningen) is nog niet veel bekend, behalve dan dat er een Cold Blood Industrie Stage komt... De site www.noordschok.nl is nog niet echt ge-update Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: hmmm vader in de baroeg ? es checken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Van mij hoeven ze ook echt niet TERUG te komen hoor... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Eindelijk een keer naar Seizure. I'm there! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: same here.. Suck my piss |
|
pfft vader komt pas in april in de baroeg Z0. 27 April: Vader (PL death) Arkhon Infaustus Arise Entree n.n.b. Zaal open 15:00 uur. Aanvang 1e band 16:00 uur. Ik vind vader nog steeds een brute band, alleen slaat een optreden van een kwartier natuurlijk nergens op, treed dan gewoon niet op. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: 27 april... dat is toch precies een weekje NA noordschok... [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 28-01-2003 14:48] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Als die gozer nou eens bijna geen geld heeft dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik las niet goed zat alleen naar die bovenste data te kijken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: dan doet ie geen goed aan zn fans weg te jagen met optredens van een kwartiertje denk ik (met oog op toekomstige optredens) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ze zouden volgende jaar...deze keer dus...zeker weten komen en de boel goed maken voor dat kwartiertje...nou niet dusch. Suck my piss |
|
quote: sja maar maar weet je zeker dat het de keus van de band zelf is niet te komen ? want dat ze wel in de baroeg spelen snap ik dan niet dat lijkt me minder aantrekkelijk voor zo'n band om daar te spelen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
SEIZURE!!!!!!!!!!!!!!!!!! *doet eenmanswave* Touché, pussycat! |
|
quote:*maakt er een 2 mans van* Wie gaan er nog meer heen morgen (31)? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mijn moeder is vandaag jarig, dus ik weet niet zeker of ik ga. Seizure speelt trouwens ook op de Metal Battle voorronde Groningen (een week later). Touché, pussycat! |
|
Dat vertelden ze me ook pas later, ja. Dan ben ik er wel weer, maar vanavond ook want ik heb al een kaartje. Zit ik daar, moederziel alleen te waven... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
meejbie komt ik nog wel even..dusch Suck my piss |
|
quote:Ik ga wel laat heen, die eerste bands hoeven van mij niet. Ik neem aan (...) dat ze toch als laatste spelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als ik het verhaaltje op de Vera-site moet geloven is de volgorde: 1) Obtuse 2) Seizure 3) Nomen Dan speelt Leo dus gewoon (!!) twee keer achter elkaar. Touché, pussycat! |
|
Maar Leo is ook go(e)d. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En gek. Touché, pussycat! |
|
quote:Maar wel op een geniale manier. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zekor. De podiumpresentatie van de hele band vind ik overigens geweldig, ook al jaagt die menig metal de zaal uit. De fuckfaces die die lui trekken (en ondertussen doorspelen of er niets aan de hand is)! Ook leuk: Leo met zonnebril en fuckface: Patser! Touché, pussycat! |
|
Hee Schaffelaer, ik krijg nog een biertje van je! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoe was 't? Heb nog even met Aris ge-sms't. Die zei dat 't even wennen was, maar wel bruut. Touché, pussycat! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |